Blomqvistin putoamisen myötä voidaan samalla lopettaa tuo koko pohjoismaisen yhteistyön ja tasa-arvon ministerin virka. RKP:n piti saada toinen salkku ja siksihän tuo pesti keksittiin.Pohjoismaisen yhteistyön ja tasa-arvon ministeri. Haluan kyllä jonkun selonteon siitä mitä on tehty viimeiset neljä vuotta.
Oikeistokonservatiivi. Aika helppo sellaisille entisille Kokoomuksen äänestäjille, jotka eivät yhdy Kokoomuksen nykyään ajamaan viheroikeistolaiseen politiikkaan.Miten toi Rydman on pääsemässä läpi?
Mielestäni hemmetin kova tulos pääministeripuolueelle.MARININ ILME! :D
Se sinipunasta sitten?
Juu, itsekin kyllä kaipaisin Vanhasen Masaa vielä isommin politiikkaan mukaan vaikka toki puhemies ja hetken aikaa VM-ministeri olikin. Ei nyt sillä että keskustaa olisin koskaan äänestänyt, mutta kyllä mä Vanhasesta jotenkin diggasin.Täällä on vaaleja tuossa vieressä päivystävä juniori 17. Kun mä olin 17, niin sinä vuonna Virolaisen Johannes valittiin vielä kertaalleen eduskuntaan. Jussia tulee kyllä vieläkin ikävä, niin Kepun kuin ylipäätään kotimaisen politiikan puolesta.
Heitti lonkalta pari tonnia, kannustanee tosiaan. En ole fact checkannutViittasin merkittävämpään rangaistukseen; sakkorangaistus ilmeisesti pieni. Mutta kyllä tuolla varmasti vaikutuksensa äänestysintoon on.
Jossain pitäisi sitten olla paikka, jonka kokoomus vielä menettäisikin ja paikka, jonka PS voittaisi. Onko jossain näin tiukkoja tilanteita?Äkkiä tuo kääntyy 47-47 kahden kärjen välillä.
Kaikkia nuoria ei vaan jaksa kiinnostaaItse en pysty tätä ikinä käsittämään. En tunne yhtään äänestyskelpoista ihmistä, joka jättää äänestämättä tärkeimmässä vaalissa. Keitä nämä äänensä käyttämättä jättävät mahtavat noin stereotyyppisesti olla, puistonpenkeilläkään ei tuollaista määrää ole?
Demarit tippuu. Munaskuissa tuntuu hyvältä. Kiitos kansa, vielä on toivoa.
Tämä kelpaisi erinomaisesti. Kok, PS ja RKP on jo 103 paikkaa.