Eduskuntavaalien tulosilta – seuraa näitä

  • 110 873
  • 2 109

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Pohjoismaisen yhteistyön ja tasa-arvon ministeri. Haluan kyllä jonkun selonteon siitä mitä on tehty viimeiset neljä vuotta.
Blomqvistin putoamisen myötä voidaan samalla lopettaa tuo koko pohjoismaisen yhteistyön ja tasa-arvon ministerin virka. RKP:n piti saada toinen salkku ja siksihän tuo pesti keksittiin.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Remontti-Reiskakin vetää (työrukkaset) käteen!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Täällä on vaaleja tuossa vieressä päivystävä juniori 17. Kun mä olin 17, niin sinä vuonna Virolaisen Johannes valittiin vielä kertaalleen eduskuntaan. Jussia tulee kyllä vieläkin ikävä, niin Kepun kuin ylipäätään kotimaisen politiikan puolesta.
Juu, itsekin kyllä kaipaisin Vanhasen Masaa vielä isommin politiikkaan mukaan vaikka toki puhemies ja hetken aikaa VM-ministeri olikin. Ei nyt sillä että keskustaa olisin koskaan äänestänyt, mutta kyllä mä Vanhasesta jotenkin diggasin.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ihanaa Leijonat Ihanaa!

Sannakin pääsee vähän normaalimpaan elämään taas. Petteri on siellä jo huomenna aamuna koputtelemassa ikkunoihin että lähtekääs vittuun sieltä nyt.
 

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
Kokoomus kuitenkin paikoissa ykkösenä, vaikka on kannatusprosenteissa tällä hetkellä kolmantena.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Äkkiä tuo kääntyy 47-47 kahden kärjen välillä.
Jossain pitäisi sitten olla paikka, jonka kokoomus vielä menettäisikin ja paikka, jonka PS voittaisi. Onko jossain näin tiukkoja tilanteita?
 

BurnabyJoe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avalanche
Itse en pysty tätä ikinä käsittämään. En tunne yhtään äänestyskelpoista ihmistä, joka jättää äänestämättä tärkeimmässä vaalissa. Keitä nämä äänensä käyttämättä jättävät mahtavat noin stereotyyppisesti olla, puistonpenkeilläkään ei tuollaista määrää ole?
Kaikkia nuoria ei vaan jaksa kiinnostaa
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Demarit tippuu. Munaskuissa tuntuu hyvältä. Kiitos kansa, vielä on toivoa.

Ei ne kovin paljoa enää ehdi putoamaan. Eiköhän se ole ihan ok suoritus hallituspuolueelta. Seuraavan hallituksen jäljiltä tuskin paljon samaan pystyviä on kannatuksen säilymisessä. Toki tämä ei ole yllätys kun tietää mitä päätöksiä on edessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös