Eduskuntavaalien tulosilta – seuraa näitä

  • 113 014
  • 2 109

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pohjois-Karjalasta menossa tällä hetkellä kuusi edustajaa läpi. Näistä kolme Joensuusta. Mutta ääniharava löytyy kuitenkin Ilomantsista. Hannu Hoskonen siis uusinee paikkansa eduskunnassa. Savosta nousemassa yhdeksän edustajaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mä olin 17 kun Vanhas Masa veti Keskustan toiseen perättäiseen vaalivoittoon ja Siilinjärven oma Jyrki Katainen toi Kokoomuksen kakkoseksi.
Täällä on vaaleja tuossa vieressä päivystävä juniori 17. Kun mä olin 17, niin sinä vuonna Virolaisen Johannes valittiin vielä kertaalleen eduskuntaan. Jussia tulee kyllä vieläkin ikävä, niin Kepun kuin ylipäätään kotimaisen politiikan puolesta.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Kokoomus Ylen ennusteen mukaan voittamassa vaalit. Katsotaan miten käy.
 
Suosikkijoukkue
Lukko
Kokonaisäänestysprosentti hieman yli 70%. Paljon jäi porukkaa taas kotisohvalle.
Itse en pysty tätä ikinä käsittämään. En tunne yhtään äänestyskelpoista ihmistä, joka jättää äänestämättä tärkeimmässä vaalissa. Keitä nämä äänensä käyttämättä jättävät mahtavat noin stereotyyppisesti olla, puistonpenkeilläkään ei tuollaista määrää ole?
 

C.Orr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden kahleista vapaa Jokerit
Kiitos Suomi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös