Eduskuntavaalien tulosilta – seuraa näitä

  • 112 350
  • 2 109

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Huml71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Timanttista analyysiä Ylellä:

"Vaalivoitto voi tulla, tai sitten ei."
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Ollaanko me nyt silla linjalla, että Tapulikaupungista tulee sekä hallitustunnustelija, että Suomen ensimmäinen kuningas.
Joo kato tietäjät tietää ja mä ite keskityn näihin asioihin ja kiinnitän huomioo enemmän tekoihin ku sanoihin ja sit muut saa hoitaa puhumisen ja keskityn näihin asioihin VATOS LOGOS!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tamia olisi haastateltava. Saataisiin prinsiipit ja kaikki tärkeät asiat (17.12.1971, Fasel, kakkossyötöt j.n.e. )
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
FASlapsi ja Jari Porttila
Minua ärsyttää suunnattomasti kun heti 20.00.09 lyödään mikkiä kaikkien suuhun, että joko voitte julistautua voittajaksi. Koskaan kukaan ei julistaudu edes yömyöhällä. Sama toistetaan 5min välein.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minua ärsyttää suunnattomasti kun heti 20.00.09 lyödään mikkiä kaikkien suuhun, että joko voitte julistautua voittajaksi. Koskaan kukaan ei julistaudu edes yömyöhällä. Sama toistetaan 5min välein.
Lasketaan nyt äänet loppuun. Laskettu siinä vaiheessa 97,9% äänistä.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Ollaanko me nyt silla linjalla, että Tapulikaupungista tulee sekä hallitustunnustelija, että Suomen ensimmäinen kuningas.
"Miten voitte kannattaa koulutusleikkauksia?"
"Tapulin kadut opettaa kaiken mitä tarvii tietää."

KD:n "bileet" näyttää hieman kuivahkolta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös