YLE on toki instituutio näissä.
Ylellä siis mennään. Pian se ei olekaan enää mahdollista, kun paha oikeisto lakkauttaa Ylen. Hohoho.Minun verorahoilla Yle. Maikkarilla tosin on takavuosina käynyt enemmän entisiä ns. politiikan raskassarjalaisia vieraana.
Illan paras hetki olisi, kun noiden bileet loppuisivat heti kasin jälkeen.Kepullakin jo bileet käynnissä.
Nyt sinne Liike Nytin valvojaisiin! Vatos Logos, Sköde, Spöde ja Space Cowboy!
Ollaanko me nyt silla linjalla, että Tapulikaupungista tulee sekä hallitustunnustelija, että Suomen ensimmäinen kuningas.Nyt sinne Liike Nytin valvojaisiin! Vatos Logos, Sköde, Spöde ja Space Cowboy!
Joo kato tietäjät tietää ja mä ite keskityn näihin asioihin ja kiinnitän huomioo enemmän tekoihin ku sanoihin ja sit muut saa hoitaa puhumisen ja keskityn näihin asioihin VATOS LOGOS!Ollaanko me nyt silla linjalla, että Tapulikaupungista tulee sekä hallitustunnustelija, että Suomen ensimmäinen kuningas.
Jussi Saarinen kyselemässä Anolta VKK:n breaking pointtia olisi kyllä kova.Vitte sais se Jussi Saarinen hoitaa puheenjohtajien haastattelutkin.
YLE asiapitoisempi, mutta Maikkari on viime aikoina kirinyt välimatkaa. Mainokset tietysti katkaisevat kiihkeän illan. Itselläni molemmat päällä.Kumpi ollut ennen parempi paikka seurata, Yle vai Maikkari?
Miks ei tule C Morelta ilman mainoksia ja Mertarannan selostuksella?YLE asiapitoisempi, mutta Maikkari on viime aikoina kirinyt välimatkaa. Mainokset tietysti katkaisevat kiihkeän illan. Itselläni molemmat päällä.
Yle muuten, mutta siinä vaiheessa minulla vaihtuu kanava, kun ruutuun lävähtää ennuste. En halua seurata mitään ennusteita, vaan todellisia lukuja.Kumpi ollut ennen parempi paikka seurata, Yle vai Maikkari?
Voisivat tehdä vaaliliiton Vasemmistoliiton kanssa ja sinne yhdessä.Onkohan VKK:n vaalivalvojaiset Tehtaankadulla?
Lasketaan nyt äänet loppuun. Laskettu siinä vaiheessa 97,9% äänistä.Minua ärsyttää suunnattomasti kun heti 20.00.09 lyödään mikkiä kaikkien suuhun, että joko voitte julistautua voittajaksi. Koskaan kukaan ei julistaudu edes yömyöhällä. Sama toistetaan 5min välein.
"Miten voitte kannattaa koulutusleikkauksia?"Ollaanko me nyt silla linjalla, että Tapulikaupungista tulee sekä hallitustunnustelija, että Suomen ensimmäinen kuningas.