Eduskuntavaalien tulosilta – seuraa näitä

  • 112 379
  • 2 109
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tuomioja on mies menneestä ja täysi reliikki. Pisteet kuitenkin Erkille siitä, ettei lähtenyt enää ehdolle. Samaa olisi toivonut toiselta väärää hevosta pelanneelta, eli Väykältä, joka ei edes ymmärrä omaa alennustilaansa.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Suomenmielisillä taiteilijoilla oli aika helvetin iso merkitys koko kansallisuusaattemme nousussa. Takaisin historian tunneille siitä.
Eppu Normaali vei Suomen Euroopan Unioniin ja Ed Sheeran Natoon.
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Olen itse sitä mieltä, että Kokoomus, Perussuomalaiset ja SDP kuuluisi samaan hallitukseen ja tekoäly saa tehdä hallitusohjelman, jossa jokainen joustaa sen mukaan, mikä on vaalitulos ja jokaiselle annetaan joitakin myönnytyksiä.

Joo Orpo menee kotona ChatGPT:hen
- Laatisitko hallitusohjelman
- Jakaisitko ministerisalkut
- Onko Lintilän työhuoneessa vielä se viinakaappi
- Ja jos se kaappi on, niin siirtyykö se seuraajalle vai voidaanko se siirtää esim pääministerille?
 

K.A.H

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mahtaa Persuja korveta mikäli ovat kakkosia, mutta taas jäävät hallituksesta rannalla ruikuttamaan. Aina niin lähellä.

Ei vaan, oppositio sopii heille hyvin kun siellä voi huudella mitä vaan.
Minä ainakin veikkaan että persut hallituksessa = romahdus seuraavissa vaaleissa.

Varmaan parempi pysyä oppositiossa.
 

Pika1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Marin sitä Marin tätä ja Voguen kannet varmaan jäävät unholaan ja voidaan keskittyä politiikkaan. Ja Iiris Suomela joutuu menemään oikeisiin töihin
Eiköhän Suomela pääse kirjoittamaan Vihreiden talouspoliittista linjausta ja poliittiseksi avustajaksi.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
En minä ihan herkästi laskisi Akseli Gallen-Kallelaa, Eino Leinoa, Alvar Aaltoa, Minna Canthia ja Dannyä pois yhteiskuntamme rakennuspalikoista.
Enkä minä heti vertaisi jokaista perseaukista taidealan opiskelijaa edellä mainittuihin.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Heli Rämäköllä ääniä 1700 ja risat. Tiihosella 1200 ja risat. Pohjanmaalla lähdetty herkemmin tähän huuhaa-kelkkaan.
 

Baldrick

Jäsen
Jaa? Siitä kannattaa lukaista: HS-gallup | Ensimmäistä kertaa äänestävien suosikkipuolue on perussuomalaiset

Se on hyvä miten nuoret on valveutuneita... kunnes ei kannatakaan oman ideologian jakavaa puoluetta. Mutta näin tämä vaan on. Perussuomalaiset on se kauaskatseisin puolue tällä hetkellä.
Itsehän en ole koskaan nuoria valveutuneiksi äänestäjiksi luonnehtinut. Keskimäärin nuoret äänestäjät tuppaavat olemaan suppeammin perehtyneitä puolueiden ohjelmiin ja historiaan, sekä yleensäkin politiikan tekoon, ja juoksevat enemmän valovoimaisten ehdokkaiden tai ilmiöiden perässä. Tällä hetkellä persut ovat saaneet pöhinää pönttöön nuorten keskuudessa, sitä ei käy kiistäminen, ja onnittelut siitä heille.

Haluan tässä yhteydessä mainita näyttävän siltä, että 80% Suomen kansasta äänestää puolueita, jotka kannattavat vihreää siirtymää ja työperäisen maahanmuuton lisäämistä.

E: Itsekin siis rapia 10 vuotta sitten, kun ensimmäistä kertaa äänestelin, ja sen jälkeenkin, olin kaikkea muuta kuin valveutunut äänestäjä. Ymmärrykseni politiikasta, valtiontaloudesta ja muista yhteiskunnallisista kysymyksistä oli hyvin vajavaista, sekä en ollut perillä puolueista kovinkaan hyvin, jos vertaan nykypäivään.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tuomioja on mies menneestä ja täysi reliikki. Pisteet kuitenkin Erkille siitä, ettei lähtenyt enää ehdolle. Samaa olisi toivonut toiselta väärää hevosta pelanneelta, eli Väykältä, joka ei edes ymmärrä omaa alennustilaansa.
Väyrysestä tulee seuraava presidentti.
 

ijuka

Jäsen
Mutta yhtä aikaa voi sylkeä kulttuurin ja taiteen päälle ja nauttia heidän aikaansaannoksistaan ja samalla itkeä väestönvaihdosta, kun ei se kotimainen kulttuuri nyt ihan kauheasti kiinnosta.
Evan tutkimuksen mukaan Suomalaisista 53% prosenttia haluaisi leikata kulttuurista ja taiteesta, millä pääsee yhdeksi suosituimmista leikkauskohteista.

Mitä on demokratia? Vai pitääkö automaattisesti vihata kaikkea mitä persut on ehdottaneet?
 

/dev/null

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On Kepullakin aika vaikea tilanne, jos se jää laulamaan vasemmiston kanssa vasemmiston lauluja oppositioon. Ei sillä nousta mihinkään.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Meinaatko, että vaalea Purra ei olisi etelänmiehien mieleen?
Aattelin lähinnä Petteriä. Sille ehkä tulisi vain Erdoganilta pari ”I love you man” -viestiä, mutta siinä se.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Suomen pääministerin instagram-tili ei oo enää täynnä turkkilaisten miesten rakkaudentunnustuksia.
Äläpä sano. Niin isossa kansassa on jos jonkinlaista fetisistiä.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Enkä minä heti vertaisi jokaista perseaukista taidealan opiskelijaa edellä mainittuihin.
Enkä minä lähtisi vittuilemaan taide-opiskelijalle, jota huolettaa mahdolliset tulevat leikkaukset, mutta tavathan ne on kaikilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös