Siis mitä helvettiä? Onko sieltä oikeasti tippumassa mm. Sampo Terho, Jussi Niinistö jne.?
Miten tama yllattaa ihmiset aina? IIHF:n turnauksissa aina ratkotaan rankkareilla yhden jatkoeran jalkeenSiis miksi vitussa tämä ratkotaan rankuilla?
Meni kyllä Sinisillä helvetin hyvin tämä se mitä nimiä katselee tuolta putoajien listoilta.Ovat jo tippuneet ja varmaan umpikännissä jossain suihkulähteellä
Kaikki arvokisat ratkotaan?Siis miksi vitussa tämä ratkotaan rankuilla?
Mun mielestä viimeset paikat voisi myös ratkaista rankkareilla.Miten tama yllattaa ihmiset aina? IIHF:n turnauksissa aina ratkotaan rankkareilla yhden jatkoeran jalkeen
Rinne lähtenyt ostamaan punaista Marlboroa, vaikka hän "nyt (sairasloman jälkeen) tietääkin tupakoinnin olevan haitallista".
Tämän vuoden miesten MM-kisoissa ei ratkota enään.Miten tama yllattaa ihmiset aina? IIHF:n turnauksissa aina ratkotaan rankkareilla yhden jatkoeran jalkeen
JooSiis mitä helvettiä? Onko sieltä oikeasti tippumassa mm. Sampo Terho, Jussi Niinistö jne.?
Miten tama yllattaa ihmiset aina? IIHF:n turnauksissa aina ratkotaan rankkareilla yhden jatkoeran jalkeen
Vain positiivinen muutosTämän vuoden miesten MM-kisoissa ei ratkota enään.
Mun mielestä viimeset paikat voisi myös ratkaista rankkareilla.
Itse yrittäisin ihan Hakkaraisena, ujuttaa haaroista sisään. Yhtä huonolla menestyksellä varmaan.Rankkareille näyttää menevän.
Siis mitä helvettiä? Onko sieltä oikeasti tippumassa mm. Sampo Terho, Jussi Niinistö jne.?
Siis miksi vitussa tämä ratkotaan rankuilla?
Sinisten koko kööri lähtee ulos. Onkohan koskaan aiemmin noin moni ministeri jäänyt ilman kansanedustajan paikkaa? Nythän myös kepulaisista taisi ainakin Tiilikainen pullahtaa ulos.Siis mitä helvettiä? Onko sieltä oikeasti tippumassa mm. Sampo Terho, Jussi Niinistö jne.?