Vanhanen heitti hyvin ettei kokkareiden kannattajia niin koskettanut sopeuttamistoimet, niin kuin varmaan onkinVähän sääliksi käy keskustaa jopa ihan näin kaupungissa asuvana. Erityisesti, kun Kokoomus vain porskuttaa.
Mitä vittua sää selität :D
Ootko vähän sekasin.
Mitä helvettiä :D
Sampo on jo baaritiskilla. Tai kalsarikanneja kiskomassaOman viestin poistaminen ei tällaisia oikeuksia vaadi.
Tämähän on jännempää kuin naisten finaali. Sampo Terho tosin jätti jännittämisen väliin ja lähti kotiin.
Jopa Sipilä myönsi tänään, että vituiksi meni ja turpaan tuli. Kyllä säkin siihen pystyt.No miten vitussa mä poistelen täältä viestejä ilman modeoikeuksia.
Nyt järki käteen.
Poista tääkin!No miten vitussa mä poistelen täältä viestejä ilman modeoikeuksia.
Nyt järki käteen.
Niinistö ja Terho tulevat varmasti käymään haudalla joka kevät neljäntenätoista huhtikuuta. Paateen saatetaan painattaa muutama kaunis sana myös Simonille.Lepää rauhassa Sininen tulevaisuus. Kukaan ei sinua jää kaipaamaan.
Ja vielä kun Lipposenkin miellän enemmän oikealle kuin sen jälkeiset demaripj:tOlisko Lipponen ja joskus 2000-luvun alkupuolella.
Sampo Terho lähti kokoamaan uutta puoluetta. Soittelee juuri harvoja ja valittuja Sinisiä läpi
Suoraselkästä toimintaa Terholta luikkia paikalta.
Porukalla ei näköjään hirveästi ole ymmärrystä miten ääntenlasku etenee.
1. Kokoomus 2. SDP 3. PS edelleen se YLIVOIMAISESTI todennäköisin lopputulos.
Olettamuksesi siitä, että kukaan ei tuon muutaman minuutin aikana ehtinyt lukemaan viestiäsi osui yhtä hyvin kuin tuo "tietosi".
Lepää rauhassa Sininen tulevaisuus. Kukaan ei sinua jää kaipaamaan.
Uusi SMP! Simon, Minä ja Paavo.Taitavat vain linjat olla tukossa, kun Paavo Väyrynen tekee samaa...