Pakko yrittää, kun toinen vaihtoehto olisi vedellä ranteita auki ja antaa naurajille naurettavaa. Ennustettu tulos kaikkiaan.Sampo Terholta turhaa uhmakkuutta nyt
Henriksson ei onnistunut vaalikampanjassa. Ansaittu vaalitappio.Rkp näyttää olevan melkein prossan miinuksella, oppositio-Rkpeeltä yllävän huonosti.
Tuo Sampon retoriikka on kyllä häiritsevää. Koittaa kopioida Soinia, mutta ei se nyt oikein lähde.Sampo revittelee!
Li Andersson vedonnutTuo Vassarien kuuden lisäpaikan ennustelma on aikamoinen. En tajua mistä kumpuaa.
Aikamoista. Puumala oli lähes varma puheenjohtaja 2012 ennen kuin Sipilä nousi puskista voittoon.Kimmo Tiilikainen ja Tuomo Puumala putoamassa eduskunnasta
Kuvittelin aina, että demarien pitää lisääntyä jakaantumalla, kuten muidenkin yksisoluisten, joten ikä ei olisi ongelma. Olin ilmeisesti väärässä.Eivät päälle viiskymppiset kai mitään lapsia tee, vai mitä oikein tarkoitat?
Kimmo Tiilikainen ja Tuomo Puumala putoamassa eduskunnasta
Sitten maalaillaan taas hallituskokoonpanoa, joka ei saa mitään tehtyä. Eikö tämä jo Kataisen pm-kaudella toimimattomaksi todettu?
raumaan verraten oikein hyvin.Miten joku voi asua Porissa?
Mä luulen kanssa, onhan tuo aatteestaan huolimatta rautaisen ammattitaitoinen tyyppi, ja faktat on aina hallussa. Toki tuuli kävi nyt myös yleisesti vasemmiston/opposition hyväksi.Li Andersson vedonnut
Äänestin Puumalaa 4 vuotta sitten. Hain fiksun olosta ja nuorekasta kepulaista..
Ylen sivuilla oli ainakinMistä näkee ehdokkaiden äänet kenellä ei ollut puolue takana? Ihme on jossei Liikkeeltä yksikään pääse.
Tiilikaiselta oli kyllä idioottimainen veto hypätä Helsingin vaalipiiriin, jossa Keskusta on ollut perinteisesti todella heikko. Viime vaaleissakin muistaakseni ainoa läpi mennyt oli Olli Rehn, joka pääsi läpi ennemmin nimensä perusteella. Tiilikaisesta on kuitenkin yhtenä harvana viime hallituksen ministerinä jäänyt ihan pätevä kuva ministerinpestinsä jälkeen.Kimmo Tiilikainen ja Tuomo Puumala putoamassa eduskunnasta
Hjallis taitaa olla vielä tällä hetkellä pääsemässä. Katsotaan miten tilanne kehittyy.Mistä näkee ehdokkaiden äänet kenellä ei ollut puolue takana? Ihme on jossei Liikkeeltä yksikään pääse.
Poimintoja mahdollisten putoajien joukosta: Oras Tynkkynen, Susanna Koski, Veronika Honkasalo, Atte Kaleva, Tom packalén