Willis sitten spekuloi sillä pitäisikö ensisijainen ulosostettava olla Ference vai Nikitin. Itse olisin Ferencen kannalla koska hänellä vielä kaksi vuotta sopimusta jäljellä. Sekä NMC siinä päällä.
Toisaalta eikös Ferencen caphit jää kummittelemaan sitten tuplasti pidemmäksi aikaa? Voisin kuvitella, että Edmonton tavoittelee kärkikahinoita nopeammin kuin neljän kauden jälkeen. Peliesityksistä ei näiden kahden osalta ole hirveästi jäänyt mieleen, mutta ilmeisesti molemat alisuorittaneet, Ference varsinkin jo muutaman kauden ja rankasti? Mikäli nyt ei ole tulossa mitään erityisiä vahvistuksia puolustukseen, niin malttaisin itse ehkä odottaa molemmat sopimukset loppuun, sillä kauden päätteeksi Nikitin ja Purcell vapauttavat ihan kivasti tilaa cappiin, jolloin Ferencen sopimuksen viimeinen kausi tuskin kerkiää koitua ongelmaksi. Kai tuo kuitenkin vielä kolmosparissa menee ja mistä sitä tietää, etteikö otteetkin paranisi joukkueen mukana. Tuolla on kuitenkin viime kausina ollut yhtä sun toista alisuorittajaa ja ilmeisesti kopissakin pientä kitkaa, joten olisin ainakin itse valmis ensiksi katsomaan, että miten homma lutviutuu, koska mitään pakottavaa tarvetta ulosostoille ei ole ja pahimmassa tapauksessa rasittavat cappia silloin, kun sinne kaikki mahdollinen tila olisi tarpeen.
Toivon siis, ettei rebuildissa hätäiltäisi, sillä siitä harvemmin on tässä vaiheessa hyötyä. Uskon ja toivon, että Chiarelli näkee asian samalla tavalla.