Olen Jermun kanssa sama mieltä, että mitä v**tua sulle, tai kellekään muullekaan kuuluu mitä joku pelaaja tienaa? Mulle ainakin aivan sama, sillä pelaaja joko pelaa hyvin tai sitten ei. Kyllä se pelaaja saa sitten palkkansa sen mukaan miten pelaa. Ei sen mukaan miten jotkut nettinörtit kuvittelevat.
Enivei, seurasin DelGrossoa aika tarkasti harkkakaudella ja olin kahden vaiheilla siitä, kannattiko IFKoon tehdä koko kauden sopimus hänen kanssaan. Olin jopa hiukan yllättynyt että näin tehtiin, sillä hän ja Melart kisasivat ns. seitsemännen pakin paikasta, joka mielestäni kuuluu kyllä Ilarille.
Eddie on pelillisesti, siis pelillisesti, vähän kuin Santeri Heiskanen tai Pate Lostedt, eli voisi heittää pakiksi tai laitaan tarpeen mukaan. Eddiellä tuo kovuus on aika hakusissa ja puolustaminen ei ole ihan ominta alaa, mutta toisaalta hyökkäyspäässä kädet kyllä käy. Sopivan pakkiparin kanssa siitä voisi kyllä jotain vielä kehkeytyäkin. Eli en ihan vielä ole lusikkaani sulaan lasiin heittänyt.
Eilenhän pelasi ihan mukiinmenevästi reilut kaksi erää, kunnes lopussa KJ pelasi varman päälle eikä EDG juurikaan ollut kentällä. Ihan vertailun vuoksi, niin paljon kuin pidänkin Kurvisen otteista, niin enemmän hänelle eilen tuli hasardeja kuin Eddielle.