Kaksi matsia nähty ja mafioso on saanut jo pienen otteen mun sydämestäni... ; ) En vaan voi sille mitään...
DelGrosso on yksi niistä pelaajatyyppeistä josta diggaan. Osaa ja ennen kaikkea USKALTAA tuoda kiekkoa ylös. Pelisilmä on hyvä eikä pelkää kontaktejakaan. Tämän päivän perstaklaus oli kyllä NIIN hieno!!! En väitä että tässä olisi uusi Marek (toista ei ole, eikä tule), mutta joitain samoja piirteitä löytyy... Ei vielä ainakaan ole ollut yhtä vittumainen, mutta se pelityyli muuten... Sopparia toivon mä!
Samat fiilikset! Kaikkein eniten muhun on tehnyt vaikutuksen juuri DelGrosson pelisilmä, joka ei suinkaan ole persiissä, vaan ilmiselvästi hyödyttää joukkuetta. Voin vain kuvitella, mitä tapahtuu, kunhan pelikaverit ja systeemit tulevat tutummiksi.
Vaikka Eddiellä oli tänäänkin paljon paikkoja, joista paremmalla viimeistelyllä verkko olisi heilunut useammankin kerran, en suinkaan ole harmissani menetetyistä paikoista vaan ennemminkin iloitsen niistä mahdollisuuksista, jotka kaveri itse itselleen rakensi. Suomalaisiin verrattuna erilaista on myös se, ettei näytä pelkäävän virheitä vaikka ei heti onnistuisikaan. Ehkäpä juuri samasta syystä pelirohkeus on aika korkealla tasolla ja tänäänkin onnistui temppu jos toinenkin.
Kyllä mäkin sopparin DelGrossolle sorvaisin, kenties jopa mallia 1+1. Ei varmaankaan ole kalleimmasta päästä ja onnistuessaan saattaisi olla vuoden päästä kultaakin kalliimpi hankinta. Jos taas tekee ifkit ja dyykkaa viimeistään keväällä, optiota ei tarvitse käyttää. Lisäksi mahdollisen edullisuutensa vuoksi ei ole pakko roikottaa mukana, vaan välillä voidaan surutta laittaa vaikkapa KiVaan hakemaan itseluottamusta ja peli-iloa, jos ei natsaa. Tämän hankinnan ei luulisi olevan este ykköskorin pakin hankinnalle, jos tarvetta ilmenee.