Niin, tämä meidän tryout-hyökkääjä Blake Gallagher on tosiaan vain 168cm.
Viitsitkö aikasi kuluksi ja vähän niinkuin pointtiasi alleviivataksesi luetella kaikki alle 170 senttiset pahasti flopanneet ulkomaalaisvahvistukset sm-liigassa.
Heitä nyt vaikka kymmenen ensimmäisenä mieleen juolahtavaa, ei tässä kukaan jaksa mitään saatanan pitkiä listauksia alkaa lueskelemaan.
Hups, meni herne nenään siellä, vaikkei se ollut tarkoituksenani. Ennen viimekauden alkua, kun IFK hankki muuan Mikael Granlundin, kaikki tiesivät kaverin teknisen osaamisen. Mikke oli lyhyt, en muista oliko mitat jo kauden alkua 178cm, vai alle, mutta kuitenkin, lähes kaikkien mielipide asiaan oli se, että a junnuissa menee kausi pääsääntöisesti, koska Mikke on liian pieni ja heiveröinen liigaan, näin luulin minäkin..
Oletin ettei Mikke pärjää vielä liigassa, pienen kokonsa vuoksi. Jokereiden toinen hankinta on 10cm lyhyempi, toinen hieman vähemmän, Siksi minua arvelluttaa, miten nämä selviytyvät. Totta on myös se, että Mikke pärjäsi kuin pärjäsikin, ja yllätti kaikki pärjäämällä mainiosti liigassa, vaikka pieni olikin, näin voi käydä myös teidän hankinnoille, pieniä, mutta mahdollisuudet on pärjätä liigassa.
Olen pahoillani mikäli aiheutin teille mielipahaa "haukkumalla" hankintojanne, se ei ollut tarkoituksenani. Tarkoitukseni oli vain mainita tästä asiasta nimenomaan täällä HIFK puolella, ettei siitä niin moni vedä herneitä nenään, kun minua alkaa arvelluttaa se, että pärjääkö Jokereiden hankinnat liigassa pienen kokonsa vuoksi.. :)
Mutta yhtä kaikki, aika näyttää mitä käy, voi olla ettei delgrosso pärjää, mutta jokereiden pelaajat ovat täsmähankintoja. Tekstejäni saa vapaasti kopioida kauden jälkeen.
Kiitos.