Viestin lähetti vilpertti
Saipafan, et ole tainnut koskea siihen treidin vaikeus liukuriin? Kannattaa nykiä ylöspäin sillä tuo kauppahan on oikeasti aivan järjetön.
Viestin lähetti PKrJ
msvbvm60.dll kateissa tai ainakaan ei löydy?
?que?
Viestin lähetti Saipafan
Tuohan oli järkevä kauppa.(ainakin minun kannaltani).Pelaan Atlantalla ja joukkue majailee,kas kummaa ,viimeisenä.Miten joukkueen saisi heräämän??Olen hankkinut mm...Richerin waiversista ja miten noita moraaleja saa kohoamaan???
Viestin lähetti toivonen#19
Moraalia saa kohotettua järjestämällä ylimääräisiä harjoituksia.Tosin jos järjestää niitä liikaa niin pelaajien tyytyväisyyspalkki alkaa mennä pahasti punaiselle ja pelaajat saattavat alkaa vaatia siirtoa muualle.muistaakseni vielä valmentajan "motivating players"-ominaisuus auttoi tässä asiassa jonkin verran.
sori siis mun piti siis sanoa että "motivating players"- juttu on siis valmentajan ominaisuus, mikä kertoo kuinka hyvin nämä ylimääräiset harjoitukset "menevät perille".Viestin lähetti Saipafan
minä en ainakaan saa/löydä tollasta motivating players-hommaa
Viestin lähetti Karrmaz
Voiko EHM:ssä peluuttaa puolustajaa hyökkäysketjussa? Tai hyökkääjää pakkina? Itse en ole pystynyt sitä tekemään ja se ottaa päähän armottomasti. Onko se joku bugi vai mikä mättää? Onko jollain tyhjentävää vastausta asiaan..?
Viestin lähetti Rosenströmmi
Ongelma tuli tossa.Peli selitti jotain ketjuista,että vain tietty määrä pelaajia saa olla kokoonpanossa ja piti kai korvata loukkaantuneet pelaajat terveillä.Sitten katoin jokaista pelaajaani ja kaikki oli terveitä.Yritin vaikka mitä :o
Viestin lähetti juhaht
Minulla oli vähän sama ongelma. Kun harjoituskausi oli ohi, ja tosipelien piti alkaa, peli ilmoitti, että pelaajia ei ole riittävästi kokoonpanossa tai jotain, ja vaikka olisi mitä tehnyt, ei antanut simuloida ottelua...