Eastside Hockey Manager : Franchise Edition

  • 104 035
  • 906

trap

Jäsen
Anaheim

Aloitin uuden pelin Anaheimillä.

Mielestäni koossa on huippuryhmä (ensimmäisten otteluiden jälkeen!):

Sykora - Fedorov - Nolan
LeClerc - Rucchin - Schastlivy
Påhlsson - Prospal - Graves
Bylsma - Niedermayer - Daniels

Ozolinsh - Pratt
Skoula - Ward
Lumme - Vishnevski

Gerber
Giguere

Sitten kysymys:
Eikö SM-Liiga nimet (EHM Centerin) toimi patchin asennuksen jälkeen? Itselläni kävi näin.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Anaheim

Viestin lähetti Tommi92

Sitten kysymys:
Eikö SM-Liiga nimet (EHM Centerin) toimi patchin asennuksen jälkeen? Itselläni kävi näin.

Patchi varmaan korvaa tuon nimitiedoston omallaan? Nimipatchin uudelleenasennus on varmaan tarpeen. Tiedä häntä sitten, mitä EHM-patchissa on tuohon nimitiedostoon korjattu.
 

trap

Jäsen
Re: Re: Anaheim

Viestin lähetti bitnir
Patchi varmaan korvaa tuon nimitiedoston omallaan? Nimipatchin uudelleenasennus on varmaan tarpeen.

Minulla ei toimi siis silloinkaan kun asentaa nimipatchin 1.01patchin asennuksen jälkeen
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Re: Re: Re: Anaheim

Viestin lähetti Tommi92
Minulla ei toimi siis silloinkaan kun asentaa nimipatchin 1.01patchin asennuksen jälkeen

Ok, sitten en osaa auttaa, itselläni kun tuo sama kombo toimii. Nää on taas näitä.
 

axe

Jäsen
Näin jälkikäteen katsottuna SM-liiga osoittautui viisaaksi kun ei antanut lisenssiä pelille. Meitin mainehan tässä menee, kun huippurealistisessa pelissä kotimaan kärkiliiga pelaajineen osoittautuukin näin onnettomaksi. Eikä ne ongelmat näitä lukiessa näytä olevan ihan pelkästään tietokannassa olevissa pelaaja-attribuuteissa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti OJIS
Kieltämättä hieman hymyilyttää, parhaaksi maalintekijäksi valittiin Glen Metropolit 10 maalilla, Roman Vopat oli toinen 22 maalilla ja Vesa Viitakoski kolmas 31 maalilla.
No meneehän nuo palkinnot CM03/04:ssäkin vieläkin miten sattuu. Sarjassa sijoille 5-10 sijoittuneiden joukkueiden pelaajat kahmivat minulla kaikki palkinnot vaikka omassa tuplamestarissani oli paras maalintekijä, average rating -ykkönen ja sekä tein eniten että päästin vähiten maaleja koko valioliigassa. Ja koko joukkueesta ei päässyt edes yhtään pelaajaa "Premier league selectiin". Että taitaa se suurin virhe olla kokonaiskoodissa, ja veikkaampa että "reputation" arvojen käsittelyssä.

Todella mielenkiintoisia nuo SM-liigapelaajien siirtymiset alempiin sarjoihin pikkupalkalla. Olen koettanut saada CM:ssä Cardiffiin (ykkösdivarin kärkiporukka) valioliigasta pelaajia niin jotkut vähemmälle peliajalle jääneetkään eivät halua siirtyä sarjatasoa alemmas, niimpä olen joutunut kokoamaan joukkueen nuorista ja vapaista agenteista. Ainoat vähemmälle peliajalle jääneet kokeneemmat jotka olen saanut ovat molemmat kokeneita pohjoismaalaisia. Mutta yritäpäs hankkia alle kaksvitosta pelaajaa valioliigasta, ei onnaa... Ilmeisesti vaatii pikkuisen säätöä tuommoinen.
 

trap

Jäsen
Viestin lähetti korkki
No meneehän nuo palkinnot CM03/04:ssäkin vieläkin miten sattuu. Sarjassa sijoille 5-10 sijoittuneiden joukkueiden pelaajat kahmivat minulla kaikki palkinnot vaikka omassa tuplamestarissani oli paras maalintekijä, average rating -ykkönen ja sekä tein eniten että päästin vähiten maaleja koko valioliigassa. Ja koko joukkueesta ei päässyt edes yhtään pelaajaa "Premier league selectiin". Että taitaa se suurin virhe olla kokonaiskoodissa, ja veikkaampa että "reputation" arvojen käsittelyssä.

Todella mielenkiintoisia nuo SM-liigapelaajien siirtymiset alempiin sarjoihin pikkupalkalla. Olen koettanut saada CM:ssä Cardiffiin (ykkösdivarin kärkiporukka) valioliigasta pelaajia niin jotkut vähemmälle peliajalle jääneetkään eivät halua siirtyä sarjatasoa alemmas, niimpä olen joutunut kokoamaan joukkueen nuorista ja vapaista agenteista. Ainoat vähemmälle peliajalle jääneet kokeneemmat jotka olen saanut ovat molemmat kokeneita pohjoismaalaisia. Mutta yritäpäs hankkia alle kaksvitosta pelaajaa valioliigasta, ei onnaa... Ilmeisesti vaatii pikkuisen säätöä tuommoinen.

Totta.
Minulla kävi pelissäni näin(CM4):
Craig Bellamyä ei valittu liigan Allstar joukkueeseen vaikka mies paukutti Valioliigassa 31(!!!) maalia. Thierry Henry puolestaan pääsi joukkueeseen(AllStars) 8 maalillaan.
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Uuden koneen kanssa ei tunnu oikein EHM toimivan niinkuin pitäisi. Latasin tuon vanhan saven, ja aina, kun klikkaa tuota news- kuvaketta, peli kaatuu. Ei näin. Täytyy koittaa aloittaa uusi ura, jos se ei tepsi, niin täytyy keksiä jotain muuta. Ehkäpä sitä joutuu pelaamaan vanhalla koneella ehm:ää sitten..
 

Etsijä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tämä no jo kysytty ainakin kerran, mutta kun en jaksa koko ketjua alkaa läpi selaamaan niin voiskohan joku kertoa, mistä saa valmentajan hoitamaan ottelut, ettei niitä tarvitse itse katsoa.
 

trap

Jäsen
Viestin lähetti MiikaL
Uuden koneen kanssa ei tunnu oikein EHM toimivan niinkuin pitäisi. Latasin tuon vanhan saven, ja aina, kun klikkaa tuota news- kuvaketta, peli kaatuu. Ei näin. Täytyy koittaa aloittaa uusi ura, jos se ei tepsi, niin täytyy keksiä jotain muuta. Ehkäpä sitä joutuu pelaamaan vanhalla koneella ehm:ää sitten..

Joo mulla samantyyppinen ongelma. Äiti ja isä eronneet, joten olen välillä siellä välillä täällä. Lähetin sähköpostilla itselleni saveni jotta pystyisin jatkamaan sitä, mutta minulla ei edes load save tjsp kohdassa näy ne tallennukset.
 

trap

Jäsen
Viestin lähetti FtB
Tämä no jo kysytty ainakin kerran, mutta kun en jaksa koko ketjua alkaa läpi selaamaan niin voiskohan joku kertoa, mistä saa valmentajan hoitamaan ottelut, ettei niitä tarvitse itse katsoa.

Managerin nimi---> General manager options--> coach games yourself--->no
 

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Viestin lähetti Tommi92
Joo mulla samantyyppinen ongelma. Äiti ja isä eronneet, joten olen välillä siellä välillä täällä. Lähetin sähköpostilla itselleni saveni jotta pystyisin jatkamaan sitä, mutta minulla ei edes load save tjsp kohdassa näy ne tallennukset.

Mulla ei ollut mitään ongelmia saven siirtämisessä toiseen koneeseen.

Tommi92: oletko varmasti kopioinut save-tiedoston saved games-hakemistoon etkä päähakemistoon?

MiikaL: onko sulla uudessa koneessa pelistä sama versio kuin vanhassa? Eli jos vanhaan olit jo asentanut patchin, niin uuteenkin pitää asentaa tai sitten päinvastoin.
 

trap

Jäsen
Viestin lähetti Mzt_t
Mulla ei ollut mitään ongelmia saven siirtämisessä toiseen koneeseen.

Tommi92: oletko varmasti kopioinut save-tiedoston saved games-hakemistoon etkä päähakemistoon?

MiikaL: onko sulla uudessa koneessa pelistä sama versio kuin vanhassa? Eli jos vanhaan olit jo asentanut patchin, niin uuteenkin pitää asentaa tai sitten päinvastoin.

Ahaa. Mikäs on tuo päähakemisto?

Edit: Selvennän hiukan. Siis mihin ne pitää sitten kopioida, eli mikä on päähakemiston kansio?
 

Mzt_t

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, JYP
Viestin lähetti Tommi92
Ahaa. Mikäs on tuo päähakemisto?

Edit: Selvennän hiukan. Siis mihin ne pitää sitten kopioida, eli mikä on päähakemiston kansio?

Jos sulla peli on asennettuna vaikkapa c:\program files\SEGA\NHL Eastside Hockey Manager niin save-tiedosto pitää kopioida tuon alla olevaan saved gamesiin. Ko. kansiota ei ole olemassa heti asennuksen jälkeen vaan sun pitää ainakin kerran käynnistää peli.
 

trap

Jäsen
Viestin lähetti Mzt_t
Jos sulla peli on asennettuna vaikkapa c:\program files\SEGA\NHL Eastside Hockey Manager niin save-tiedosto pitää kopioida tuon alla olevaan saved gamesiin. Ko. kansiota ei ole olemassa heti asennuksen jälkeen vaan sun pitää ainakin kerran käynnistää peli.

Joo, noin just oon tehnyt.
 

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Viestin lähetti MiikaL
Latasin tuon vanhan saven, ja aina, kun klikkaa tuota news- kuvaketta, peli kaatuu. Ei näin. Täytyy koittaa aloittaa uusi ura, jos se ei tepsi, niin täytyy keksiä jotain muuta. Ehkäpä sitä joutuu pelaamaan vanhalla koneella ehm:ää sitten..

Osittain samankaltainen ongelma.
Kone on tosin ollut sama kokoajan, mutta tällainen ongelma on löytynyt.

Kun lataa tallennetun kauden ja painaa schedule nappulaa, koko peli kaatuu.

Ei mitään virheilmoituksia, vaan koko peli sammuu.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ou yee!

Mestaruus tuli pitkän tahkoamisen jälkeen tokalla kaudella, yes! Oli pakko tuulettaa ihan kunnolla vaikka pelistä onkin kysymys. Superjoukkueeni kaatoi puolivälierissä SaiPan 4-0, välierissä Bluesin 3-1 ja finaalissa Lukon 3-1, kolmen ensimmäisen pelin mennessä jatkoajalle. Positiivista oli, että sain minulle kuuluneen kotiedun (!) puolivälieriin ja finaaleihin, välierät menikin sitten "normaalisti" Bluesin kotiedulla. Hauskaa oli taas varsinkin finaaleissa huomata, että Lukon Vehanen-Jokela-kaksikko heitti "highlight reel savea" muutaman kerran pelissä, kun itselläni sellaisia tuli pari koko kaudessa. Johtunee kohtalaisen heikkotasoisesta maalivahtikaksikosta Sean Burke-Niklas Bäckström. Ja tosiaan jäähyjä ei oikein tule tasaisesti, kone saa paljon enemmän ylivoimaa.

Eiköhän tää riitä näillä vammasilla jengien nimillä kun se mestaruus tuli, nyt vois keskittyä noihin Känädän junioriliigoihin.

Jokos se kakkos-patch on tullut muuten?
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Re: Ou yee!

Viestin lähetti Kuvernööri
Hauskaa oli taas varsinkin finaaleissa huomata, että Lukon Vehanen-Jokela-kaksikko heitti "highlight reel savea" muutaman kerran pelissä, kun itselläni sellaisia tuli pari koko kaudessa. Johtunee kohtalaisen heikkotasoisesta maalivahtikaksikosta Sean Burke-Niklas Bäckström.

Toi on seikka mikä muuten pistää vituttamaan! On ihan sama kuka sulla on luukulla, ei vaikuta lopputuloksiin. Itsellä on Damian Rhodes ja Fredrik Norrena ja molemmilla torjuntaprosentti 90% luokkaa. Samaan pääsisi myös Häkkisellä ja Helasella.

Pelissä on ihan turha tuhlata euroja maalivahteihin, ei vaikuta menestykseen!
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Ou yee!

Viestin lähetti Elton
Pelissä on ihan turha tuhlata euroja maalivahteihin, ei vaikuta menestykseen!

Voisin kyllä tuohon esittää vastalauseen. Vancouverilla pelatessani kyllästyin Cloutier-Hedberg -kaksikon esityksiin n. 20 pelin jälkeen kun omiin meni keskimäärin n. 3 kiekkoa/peli. Niinpä laitoin Hedbergin pakettiin parin muun pelaajan ja varausoikeuden kanssa vaihdossa Rick DiPietroon ja Dmitri Chernykhin oikeuksiin ja johan alkoi oma pää pysymään paremmin puhtaana. Ensimmäisellä kaudella tuli tappio finaaleissa New Jerseylle 7. pelissä ja toisella kaudella tuli sitten mestaruus. DiPietron prosentin ollessa runkosarjassa tuolla 91,5 tietämillä ja pudotuspeleissä n. 94%. GAA:n ollessa n 2,00 (RS) ja 1,2 (PO). Chernykhistäkin tuli hyvä kolmoskentän pelaaja, rookie-kauden tehoina 20+15, kentän päätehtävän ollessa vastustajan ykkösen vartiointi.
 

Kuvernööri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllähän se omienkin kokemusten perusteella vaikuttaa, paljonkin. Ensimmäisellä kaudella Stathos-Lundell ei runkosarjan parhaan joukkueen takana pahemmin loistanut playoffeissa, nyt meni ihan toisin. Pointti oli vain se, että koneen maalivahdit tuntuvat taidoista riippumatta venyvän uskomattomiin suorituksiin aina "ihmistä" vastaan. Omien veskareiden taso vaikuttaa sen sijaan paljonkin menestykseen.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Alkaa mennä minullakin into vähitellen koko peliin tämän hetken muodossaan. Ruotsin sarjoja olen tahkonnut muutamia kausia ja samoja bugeja esiintyy kuin Suomenkin liigoista on noussut esiin.

Allsvenskanin (toiseksi korkein sarjataso) ja alemman sarjan karsintapelien tuloksilla ei ole mitään merkitystä, koska samat seurat jatkavat aina seuraavalla kaudella Allsvenskanissa. Elitserieniin voi sentään nousta.

Ensimmäisen kauden jälkeen osa seuroista vapauttaa monta kentällistä pelaajia vapaiksi agenteiksi. Tilalle ei hankita ketään, vaan seuraavalla kaudella pelataan kahdella ketjulla. Juuri minun joukkuetta vastaan pelaajat eivät ole yhtään epävireessä ja tulosta syntyy, vaikka condition on välillä 50-70. Välillä seassa on myös pelin luomia harmaapohjaisia ihmepelaajia. Kaikkien seurojen taloudellinen tilanne vaikuttaa olevan ok, joten rahasta asia ei ole kiinni.

Elitserieniin nousseiden uusien seurojen yleisömäärät eivät nouse, vaan pääasiassa laskevat.

Ja kaiken huipuksi Janne Ojanen tuli hikisen pienellä palkalla pelailemaan joukkueeseeni Ruotsin divariin. Valitettavasti Janne on vain niin umpisurkea, että ei mahdu neljän pelaavan sentterin joukkoon. Tämän oli huomannut myös Tappara, joka ei tarjonnut Ojaselle jatkosopimusta, vaan hankki ykkössentteriksi Pekka Kärkkäisen.
 

NorthenAxe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, DFB, LFc, TML, FC Bayern, RoPs
Viestin lähetti Skeletor
Alkaa mennä minullakin into vähitellen koko peliin tämän hetken muodossaan. Ruotsin sarjoja olen tahkonnut muutamia kausia ja samoja bugeja esiintyy kuin Suomenkin liigoista on noussut esiin.

Allsvenskanin (toiseksi korkein sarjataso) ja alemman sarjan karsintapelien tuloksilla ei ole mitään merkitystä, koska samat seurat jatkavat aina seuraavalla kaudella Allsvenskanissa. Elitserieniin voi sentään nousta.

Ensimmäisen kauden jälkeen osa seuroista vapauttaa monta kentällistä pelaajia vapaiksi agenteiksi. Tilalle ei hankita ketään, vaan seuraavalla kaudella pelataan kahdella ketjulla. Juuri minun joukkuetta vastaan pelaajat eivät ole yhtään epävireessä ja tulosta syntyy, vaikka condition on välillä 50-70. Välillä seassa on myös pelin luomia harmaapohjaisia ihmepelaajia. Kaikkien seurojen taloudellinen tilanne vaikuttaa olevan ok, joten rahasta asia ei ole kiinni.

Elitserieniin nousseiden uusien seurojen yleisömäärät eivät nouse, vaan pääasiassa laskevat.

Ja kaiken huipuksi Janne Ojanen tuli hikisen pienellä palkalla pelailemaan joukkueeseeni Ruotsin divariin. Valitettavasti Janne on vain niin umpisurkea, että ei mahdu neljän pelaavan sentterin joukkoon. Tämän oli huomannut myös Tappara, joka ei tarjonnut Ojaselle jatkosopimusta, vaan hankki ykkössentteriksi Pekka Kärkkäisen.

Joo... Itse lopetin tuon pelin pelaamisen totaalisesti pari tuntia(reaali aika) takaperin. En vain oikeasti jaksa kehua edes tekijöitä kun kerran menin typeryyksissäni maksamaan täyden hinnan aivan helvetin huonosta pelistä. Rovaniemen Kiekko -79: ää Valmentaessani " oulu" ehdotti 3,5k:n hintaa meitin kolmos veskarista. En suostunut vaan, kysyin vaihto mahdollisuutta. Oulu laittoi voihdossa Brad Smithin (arvo 45 k). Päivää myöhemmiin tuli "ehdoton" viimeinen ilmoitus jossa "oulu" antoi viimeisen tarjouksen: Brad smith <-> RoKin kolmos maalivahti, ja sillä selvä! Joo, suostuin tähän, kuten myös pari viikkoa (pelin ajassa) sen jälkeen, siihen kun Timrån Valeri Krykovin sain Rokiin 450:n palkalla, kun Timrå ei ollut kaveriin tyytyväinen (siihen mennessä Elitserienissä 18 peliä 7+16)


Paska Peli! En varmasti tule tukemaan Centilläkään tulevaisuutta ellei taso parane.

Ps. Jess! Typeryyksissäni menin sen verran vielä pelaamaan että RoKissa pelaa tällä hetkellä myös Oleg Tverdovsky 450:n €:n Osa-aika palkallisena. Tosin ei tunnu olevan yhtään sen parempi kuin 16:sta vuotias Rovaniemen oma poika.

Jos joku haluaa tän paskan ostaa niin yksityisviestiä kehiin, ei maksa paljoa!

Good Bye 49.90€ syvästi kaivaten NA
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös