Eastside Hockey Manager : Franchise Edition

  • 104 076
  • 906

Mikke73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukat, Ässät
Viestin lähetti vilpertti
Premier manageria oli mielestäni kuitenkin Hauska Pelata. Hauska Pelaaminen on Pelin ensimmäinen ja ainoa vaatimus. Kyseisen esilletuomani managerointipelin kanssa ei joutunut taistelemaan käyttöliittymää vastaan, asiat olivat loogisia.
Ehkä näin, mutta eri ihmisille hauskuus tulee eri asioista. Championship Managerin pelaajille se tulee loppuun asti viedystä realistisuudesta, enkä minä kyllä ole ikinä mitään valittamista Eastside Hockey Managerinkaan käyttöliittymästä löytänyt.
Premier Managerin 'tyhjyys' taas ei minusta ole kovin hauskaa, pelkästään ärsyttävää. Olkoonkin helpompi pelata, mutta se ei pitkälle riitä.
 

Gilmore

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilpertti
Pelin käyttöliittymässä on niin useita suoranaisia virheitä, jotka eivät ole "itsestäänselviä" maallikolle. Maallikko ei ole CM-sarjan veteraani.

Premier manageria oli mielestäni kuitenkin Hauska Pelata. Hauska Pelaaminen on Pelin ensimmäinen ja ainoa vaatimus. Kyseisen esilletuomani managerointipelin kanssa ei joutunut taistelemaan käyttöliittymää vastaan, asiat olivat loogisia.

Mitä suoranaisia virheitä Sinun mielestäsi käyttöliittymässä on? Miten niitä voisi parantaa? Itse en kertaakaan ole joutunut kiroilemaan käyttöliittymän kanssa ja peliä on tullut jo jokunen tunti pelattua. Toki se aluksi tuntui hieman oudolta, kun oli vuosien saatossa ehtinyt tottumaan CM:n käyttöliitytmään, mutta kyllä siihenkin muutaman pelitunnin jälkeen tottui helposti.
 

OneBigRed

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti vilpertti
pikkuruisten .rar pakettien aika oli joskus vuonna 96. Tänäpäivänä puhutaan suoraan bineistä.

Tämähän menee kyllä ohi aiheen, mutta kyllä ne ovat taas tulossa muotiin, syynä jaossa oleva roskan määrä.



Viestin lähetti mission16W Tällä hetkellä ottaa eniten pannuun ylivoimatehokkuus tai pikemminkin sen puute.[/B]

Tuota ongelmaa ei itselläni ole esiintynyt, tosin annankin valmentajan hoitaa pelit, keskittyen itse managerointiin. Todennäköisesti et ole löytänyt oikein natsaavaa systeemiä pelaajillesi. Oletko muutellut myös heidän henkilökohtaisia ohjeitaan?

Suurin omalle kohdalle osunut harmitus on maalivahtien väsyminen. Maalivahdin kunto putoaa jonnekin 70% tienoille ottelun jälkeen, ja varsinkin koneen valmentaessa maalivahdit pelaavatkin lähes vuorotellen. Eli yhdellä vahdilla ei pärjää, varsinkaan playoffeissa joissa pelit ovat joka toinen päivä.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti OneBigRed
Tämähän menee kyllä ohi aiheen, mutta kyllä ne ovat taas tulossa muotiin, syynä jaossa oleva roskan määrä.

Tosin silloin ei puhuta aivan pienistä .rar-paketeista... No, olkoon.


Premier Managerin tasoisen 'manageripelin' vertaaminen SI:n managerisimulaatioihin pitäisi kieltää muuten lailla.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti OneBigRed
Oletko muutellut myös heidän henkilökohtaisia ohjeitaan?


En ollut kun se oli kätketty oikean hiirinapin taakse tyypillisen CM-metodin sijaan. Nyt alkaa ehkä pelaaminenkin sujumaan!

EDIT: tosin nämä pelaajien ohjeet ovat myös aika rajoittuneet :-(

Suurin omalle kohdalle osunut harmitus on maalivahtien väsyminen. Maalivahdin kunto putoaa jonnekin 70% tienoille ottelun jälkeen, ja varsinkin koneen valmentaessa maalivahdit pelaavatkin lähes vuorotellen.

Joo, tähän olen törmännyt itsekin. On jotenkin epärealistista että kahden pelin jälkeen ykkösveskarin kunto ei enää ehdi nousta yli 85% ennen seuraavaa peliä. Joko kolmikko Lassila - Karjalainen - Reunanen on keskittynyt syömään donitseja treenaamisen sijaan tai sitten joku mättää.
 

Flou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ravens
Viestin lähetti vilpertti
Kokeilu jäi yhteen otteluun. Ensinnäkin käyttöliittymä on umpisurkea. Tuskailin yli puoli tuntia miettiessäni, miten saan määrättyä itse ketjut. Okei, ehkä umpisurkea ei ole oikea sana. Käyttöliittymä on nimittäin jotain vielä paskempaa.

Ehkä vika on yksinkertaisesti käyttäjässä, jos tuommoisen oivaltamiseen menee yli puoli tuntia?
Minusta käyttis ajaa asiansa, joitakin tietoja voisi olla esillä paremmin yms. Mutta ei minkään löytämiseen montaa minuuttia mene.
 

wade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp ,Maple Leafs ,Blackburn Rovers
Kyllä käyttiksen haukkuminen on sama asia kuin haukkuisia autoa ,jos ei osaa ajaa.
Itsellä maalivahti alkoi väsymään vasta sitten kun myin kakkosveskan pelsuille (huom. siis SUOMISARJAN kakkosvahdin!)
Noh Pelicaanien kohdalla sen vielä ymmärtää.
Miten muuten onko kukaan saanut pelaajien taitoja nousemaan harjoittelulla itsellä ne joko laskee tai pysyy ennallaan?
 

zamuel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti wade
Kyllä käyttiksen haukkuminen on sama asia kuin haukkuisia autoa ,jos ei osaa ajaa.

Näin on, kaikki käytettävyystutkimus on aivan turhaa puuhastelua, tyhmät käyttäjät eivät vain osaa. Sehän on vain taidon puutetta, jos jokin ominaisuus "tuntuu" olevan helvetin vaikeasti saatavilla tai täysin epäjohdonmukaisessa paikassa....
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti wade
Miten muuten onko kukaan saanut pelaajien taitoja nousemaan harjoittelulla itsellä ne joko laskee tai pysyy ennallaan?

Kyllä.

Pitää vähän tarkkailla, miten pelaajaa peluuttaa ja missä hänessä on puutteita. Kyllä ne siitä nousevat, mutta myös peliaika on suoraan verrannollinen taitojen muutokseen. Tai ainakin liki.
 

Skeletor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, urheilullisesti avoin sarja
Manageripeleissä joukkueen hallinta on tärkeässä osassa. Jos esimerkiksi ylivoimassa kentällä viipottaa jatkuvasti miehiä, joita ei ole itse yv-koostumuksiin laittanut, tulee ottelun aikana lähes arpajaismainen tunnelma. Yleensä yv-sentteri tulee nelosketjusta, toinen laituri kolmosesta ja kolmas hyökkääjä aina mistä sattuu. Yv-kokoonpanoihin merkatut miehet loistavat penkillä. Lisäksi maalivahti väsyy aina niin, että jos saman molarin laittaa toisessa ottelussa peräkkäin maaliin, on tuloksena melkoista imurointia.

Korjaustiedostoja odotellessa...
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Tietokone vs. ihminen.. niinpä niin.

Tuntuu tietokone tietävän sitten paremmin, miten jätkiä kannattaa peluuttaa... jäin tässä itse runkosarjamenestyksen käännyttyä huolestuttavasti laskusuuntaiseksi pelkästään GM:n ominaisuuteen ja jätin valmentamisen 'Jukka Sepon' harteille.

Kiva sitten huomata, että maaleja syntyy tuplasti enemmän tietokoneen peluutuksessa VAIKKA siellä pelaa välillä sitten puolustaja sentterinä ja sentteri pakkina.. ja ketjut muutenkin vaihtuvat koko ajan.. Sitten oma "järkevämpi" systeemi ja peluuttaminen osoittautuu erittäin tehottomaksi.. kiitos vaan.

Silti Sport häviää suhteessa 1:2, mikä on jatkoni kannalta erittäin huolestuttavaa. Pallihan heiluu täällä tunnetusti aika nopeasti =)
Toivottavasti ehdin hankkia Ville Vahalahden ennen kuin kalossileima lämähtää..

Tämä tuntuu olevan kaikkien manageripelien periaatteena, että koostumuksia pitäisi jatkuvasti pyörittää hullunlailla.. Todellisuudessahan sillä tavoin ei menestyvää joukkuetta hoideta. CM:ssä on sama juttu. jääkiekossa tilanne on vaan vielä pahempi, kun on neljä kenttää ja vielä yli - ja alivoimakentät siihen päälle..

Yhtenäisillä kentällisillä läpi koko kauden..vain pieniä muutoksia - on mottoni, enkä muuta sitä yhden pelin vuoksi =)
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Re: Tietokone vs. ihminen.. niinpä niin.

Viestin lähetti magnum37
Toivottavasti ehdin hankkia Ville Vahalahden ennen kuin kalossileima lämähtää..

Vahalahti mahtui meikäläisen pelissä KooKoon neloskenttään... Timo Peltomaa saa puolestaan pelata säälistä kakkosessa. Sekä siirto- että palkkabudjetit ovat riittäneet oikein hyvin: tosin Oulu ostikin Joose Lipposen (joka ei joukkoihini mahtunut) 65K hintaan. Kunpa oikeassakin Mestiksessä...
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Re: Re: Tietokone vs. ihminen.. niinpä niin.

Viestin lähetti Everton
Vahalahti mahtui meikäläisen pelissä KooKoon neloskenttään... Timo Peltomaa saa puolestaan pelata säälistä kakkosessa. Sekä siirto- että palkkabudjetit ovat riittäneet oikein hyvin: tosin Oulu ostikin Joose Lipposen (joka ei joukkoihini mahtunut) 65K hintaan. Kunpa oikeassakin Mestiksessä...

Vahalahden atribuutit ovat silti ihan kivat.. odotan kieli pitkällä. "Huvittavaa" kyllä, että monien liigapelaajien atribuutit jäävät mestisäijienkin tasosta. Esim. kun scouttasin Miika Elomon, niin ei kelpaisi pelaavaan kokoonpanooni laisinkaan, heh.. melkoisesti saa huumoria raapia tuostakin.

Hauskaa on myös, miten noita omia jämäpelaajia kummasti kosiskellaan liigaan. Itseltäni mm. 2. divaritason pakki Viemerö ja kiukutteleva, täysin tehoton Turo Virtakin kelpasi Tapparaan.

Ps. tsekatkaa kaikki ekalla kaudella Sveitsissä myynnissä oleva kanadalainen sentteri Di Pierto! Kovat atribuutit.. kieltäytyi minulla kuitenkin tulemasta Mestikseen. Ikää tosin jo 33v. Siinä voi monille olla ratkaisu sentteriongelmaan.
 

JimmyMac

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pittsburgh Penguins
Sudbury (OHL)

Laitan tänne vähän tarinaa, jos vaikka joku muukin innostuisi kokeilemaan jollain Kanadan junnuliigajoukkueella.

Itse olen ensimmäistä kautta OHL:n Sudbury Wolves -nimisen joukkueen peräsimessä. Ennen kauden alkua ei kovia vaadittu. Johtokunnan suunnalta tavoitteeksi asetettiin "joukkueen vahvistaminen".

Nyt kausi on edennyt helmikuulle, takana on 53 ottelua, pisteitä kasassa 71 ja sijoitus itäisen konferenssin ykkönen. Ensimmäiset 20-30 ottelua sujuivat erittäin hyvin ja johto konferenssin kakkoseen venyi välillä jopa kymmeneen pisteeseen. Vuodenvaihteen tienoilla tahti kuitenkin hieman hiipui ja nyt viimeisissä otteluissa on voittoja ja tappioita tullut suunnilleen yhtä paljon. Tämän hetken kuumin joukkue, Sudburyn kanssa samaisessa Central-divisioonassa pelaava Brampton (10 viimeistä ottelua 9 voittoa ja 1 tappio) onkin kirinyt jo kolmen pisteen päähän. Konferenssi-tilastossa (sama systeemi kuin NHL:ssä) toisena on kuitenkin East-divisioonan ykkönen Ottawa. Lännen ja koko liigan ylivoimainen ykkönen on Kitchener, jolla on kasassa jo 81 pistettä. Lännen kakkosena on Plymouth (58 pts).

Varsinaisia vaihtokauppoja en ole tehnyt kuin kaksi:
- Yli-ikäinen Sean Stefanski ja 3. kierroksen varausoikeus siirtyivät Torontoon, josta sain oikeudet lupaavaan 16-vuotiaaseen Andrew Coglianoon, jonka kanssa solmin samantien sopimuksen ja annoin paikan 1-ketjun laidassa. Coglianon kautta ovat kuitenkin vaivanneet loukkaantumiset, eikä hän ole pystynyt pelaamaan kuin 24 ottelua.
- Katsomopelaajaksi jäänyt laituri Chris Robertson (19-v) vaihtoi maisemaa Oshawaan, josta sain isokokoisen pakin Scott Toddin (17-v), joka onkin pelannut hyvin 3-parissa ja alivoimalla.

Lisäksi olen hankkinut viisi vapailla papereilla (eli ilman CHL-varausta) alemmissa junnuliigoissa pelannutta 16-vuotiasta lupausta.
- Josh Burgess: Ihan hyvä kakkosmaalivahti. Pelaa noin 1/3 otteluista.
- Bob Civitarese: Jättikokoinen (195 cm, 108 kg) kova puolustava pakki. Pelaa 1-parissa varmistavassa roolissa ja 1-alivoimassa.
- Derek Sather: Niin ikään pakki. Erittäin monipuolinen. Pelaa 2-parissa, ylivoimaa ja alivoimaa. Av.ratingin (7.24) mukaan joukkueen paras pakki.
- Colin Adams: Aggressiivinen puolustava sentteri. Pelaa 4-ketjussa ja alivoimaa. Yllättävän hyvä myös hyökkäyspäässä (19+20=39).
- Ryan Lussier: Niin ikään puolustava sentteri. Paikka puolustavassa 3-ketjussa, sekä 1-alivoimassa.

Joukkueeni on erittäin tasainen (esim 4-ketjun laitureiden tilastot: Matt MacCarone 20+22=42 ja Zack Stortini 16+21=37), joten yleensä käytän neljän ketjun tasaista peluutusta. Silloin tällöin vaihdan taktiikaksi kaksi hyökkäävää ketjua, yksi puolustava ketju ja yksi ylhäältä kovaa karvaava ja taklaava ketju.

Suurin ongelma on epätasainen maalivahtipeli. Saksan junnumaajoukkueen Patrick Ehelechner (19-v) pelasi alkukauden hyvin, mutta on nykyään valitettavan epävarma. Välillä pelaa loistavasti ja välillä taas uppoavat kaikki. Alkukauden kakkonen Darren Rowelandson oli suuri pettymys, eikä ole saanut peliaikaa moneen kuukauteen. Josh Burgess on erittäin lupaava, mutta vielä liian nuori pelaamaan tasaisen hyvin. Kesän varaustilaisuudessa tähtäimessä onkin hyvä ykkösvahti tuleville vuosille.

Lisätään vielä, että NHL-varauksia joukkueessa on kolme: Patrick Ehelechner (San Jose), slovakki-laituri Stephan Blaho (NY Islanders) ja joukkueen tappelija Zack Stortini (Edmonton).

Joukkueen paras pistemies ja maalintekijä on Bobby Chaumont 29+20=49. Chaumont on myös ainoa Sudbury-pelaaja, joka löytyy NHL:n Entry Draft -rankingista. Chaumontin sijoitus rankingissa on 110.
 
Viimeksi muokattu:

trap

Jäsen
No nyt on Gold Demoa muutama matsi tahkottu Espoon Bluesilla.
Ensimmäisen ottelun valmensin itse, tulos: 2 - 6 tappio Ässille.
Sitten annoin Hantan hoitaa 2 seuraavaa peliä - tuloksena 2 voittoa. Paras antaa Virran hoitaa nuo valmentajan tehtävät. Yhden hankinnan olen tehnyt, ja mies on hyökkääjä Claude Lemieux.

Täällä kun on kai jonkin verran joukkueidenkin välisiä tasoeroja morkattu niin tässä neljän ottelun jälkeen sarjatilanne:

Kärpät
Tappara
Jokerit
Lukko
JYP
Blues
IFK
HPK
Ilves
Tepsi
Ässät
Pelicans
SaiPa
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Nyt on muutamia tunteja managerointia takana ja ei muuta sanoa kuin, että kyllä on mukaansa tempaava peli! Pikku virheitä toki löytyy, mutte ei niistä jaksa alkaa poraamaan, täällä on itketty jo tarpeeksi. Itse ainakin olen pahasti koukussa!

Pari kysymystä:

- Miten treenejä saa kevennettyä? Pystyykö siis joka pelaajalle määritellä treenejä erikseen, itse en ainakaan toistaiseksi ole keksinyt miten? Alkaa osa porukasta olemaan aika puhki!

- Antaako johtoryhmä avokätisemmin rahaa käyttöön pelaajaa varten joka on scoutattu? Vituttaa vaan kun yrittää ostaa Ville Peltosta ja johto ryhmä on valmis panostamaan huikeat 40k€ per kausi.

-Pystyykö taktiikoissa määrittelemään yksittäisen pelaajan taktiikkaa? Esim. käskeä vaikka Robert Kantorin laukoa paljon?
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
- Miten treenejä saa kevennettyä? Pystyykö siis joka pelaajalle määritellä treenejä erikseen, itse en ainakaan toistaiseksi ole keksinyt miten? Alkaa osa porukasta olemaan aika puhki!

Jos tahdot vain vaikkapa parille pelaajalle kevyemmän harjoitusohjelman, muokkaa jotain niistä valmiista ohjelmista (vaikkapa skills), ja siirrä nämä pelaajat sinne.

-Pystyykö taktiikoissa määrittelemään yksittäisen pelaajan taktiikkaa? Esim. käskeä vaikka Robert Kantorin laukoa paljon?

Valitset "katseltavaksi" ketjun, jossa esim. mainitsemasi Kantor pelaa, ja klikkaat oikealla hiiren painikkeella hänen "hahmoaan".


Itsekin olen kyllä pahasti koukussa peliin, pientä moittimista aina löytyy, mutta itse olen erittäin tyytyväinen peliin ja kiitän suuresti pelintekijöitä. Jos sarjan (toivotaan että uusia versioita tulee cm:n tapaan) ensimmäinen peli on näin laadukas, niin mitä saammekaan jatkossa.. Ainoa bugi, joka on jäänyt harmittamaan on tuo, joka heittää kotiedun huonommin sijoittuneelle joukkueelle. Voitin FPS:llä runkosarjan, mutta ensimmäisellä kierroksella tipuin pleijareissa Vaasan Sportille, harmitti.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Asia joka vituttaa enemmän kun pienet virheet itse pelissä on odottelu, toki koneenikin on vanha paska, mutta joudun odottelemaan päivien vaihtumista tosi kauan, eikä jokakerta kun päivä vaihtuu viitsi tupakilla käydä, käy pian keuhkojen päälle!

Vaikuttaako esim. taustalla rullaavien liigojen määrä nopeuteen?
Voisin ihan hyvin tulla toimeen ilman itävallan tai slovenian liigaa jos se vain nopeuttaisi peliä!

Saako ostettua pelaajia liigoista joita ei rastita siinä alussa kun pitää valita mitä liigoja haluaa? Itse otin vaan reteesti "select all" ja olisin tietenkin voinut valita toisin jos tietäisin miten se vaikuttaa pelin nopeuteen!

Luulisin kyllä, että saa, koska esim. Sveitsin liigastahan saa ostettua vaikka sitä ei periaatteesa ole koko pelissä!

Auttakaa, rupee vituttaa tää odottelu!
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Viestin lähetti Elton
Vaikuttaako esim. taustalla rullaavien liigojen määrä nopeuteen?

Vaikuttaa, ja tuo on se syy jonka takia päivät sinulla pelissä kulkee h i t a a s t i.

Viestin lähetti Elton
Saako ostettua pelaajia liigoista joita ei rastita siinä alussa kun pitää valita mitä liigoja haluaa?

Kyllä saa, ihan jokaista pelaaja ei muistaakseni tuolloin ole mukana mutta kaikki tärkeimmät (käytännössä suurin osa pelaajista on mukana) kyllä pitäisi edelleen löytyä.

Joku varmaan muistaa tarkemmin paljonko eroja pelaajistossa tuolloin on, ei kuitenkaan niin merkittävästi että kannattaisi ihan kaikkia liigoja mukana pitää jos kone ei ole ihan viimesen päällä nopea.
 

Wolves

Jäsen
yksi juttu demoista on unohtunut, meinaan uninstall toiminto.

Menee aika hankalaksi tuon demon poistaminen, kun ei ole uninstallia eikä lisää/poista sovelluksestakaan ohjelmaa löydy.
 

Decimal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti SaiPa2000
yksi juttu demoista on unohtunut, meinaan uninstall toiminto.

Menee aika hankalaksi tuon demon poistaminen, kun ei ole uninstallia eikä lisää/poista sovelluksestakaan ohjelmaa löydy.

Kumma juttu, mulla se löyty ihan juuri nimenomaan sieltä "lisää/poista sovellus" -listasta.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti flintstone
Vaikuttaa, ja tuo on se syy jonka takia päivät sinulla pelissä kulkee h i t a a s t i.



Kyllä saa, ihan jokaista pelaaja ei muistaakseni tuolloin ole mukana mutta kaikki tärkeimmät (käytännössä suurin osa pelaajista on mukana) kyllä pitäisi edelleen löytyä.

Joku varmaan muistaa tarkemmin paljonko eroja pelaajistossa tuolloin on, ei kuitenkaan niin merkittävästi että kannattaisi ihan kaikkia liigoja mukana pitää jos kone ei ole ihan viimesen päällä nopea.

Aloitin eilen illalla vielä kokeilumielessä uuden kauden, enkä laittanut rastia kuin kohtiin NHL (pakollinen, ei voi pelata ilman) ja Finland. Peli toimii huomattavasti nopeammin, kaupan käynti toimii ihan samalla tavalla, ainakin ne pelaajat joita halusin sain hankittua!

Mitä minä tässä häviän? Osaako kukaan sanoa?
 

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Elton
Mitä minä tässä häviän? Osaako kukaan sanoa?

Et voi tällöin manageroida missään muissa sarjoissa, kuin niissä jotka olet uraa luodessa valinnut mukaan.


Heh, ensimmäisellä kaudellani FPS:ssa (joka oli siisen viime kausi), board asetti tavoitteeksi pysyä Mestiksessä. Voitin siisen runkosarjan, mutta pleijareissa mentiin penkin alle. Ensi kaudella Boardin tavoite on noussut "hiukan", se on nimittäin yksiselitteisesti: Mestaruus. Tässähän kertyy ihan suorituspaineita..
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Decimal
Kumma juttu, mulla se löyty ihan juuri nimenomaan sieltä "lisää/poista sovellus" -listasta.

Heh, tänään näyttää löytyvän minultakin, eilen päivittelin windowsiani ja tuon ohjelman puuttuminen listasta, ei ollut lähellekkään kummallisin tilanne mitä eilen seurattiin.

No onneksi löytyi.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti MiikaL
Et voi tällöin manageroida missään muissa sarjoissa, kuin niissä jotka olet uraa luodessa valinnut mukaan.

Aikomukseni ei olekkaan toimia managerina muualla kun suomessa, häviänkö mitään muuta jos laitan ruksin vaan kohtaan Finland? Esim. onko pelaajia vähemmän?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös