Onko tuo FUT muillakin ihan buginen tekele? Alustana PS4 ja peli tietenkin FIFA 15.
Välillä heittää peliin vanhat kokoonpanot kentälle, vaikka ne siinä ennen peliä on rukattu uuteen uskoon. Yleensä parit nivuset sieltä ressukoilta räpsähtää rikki, mutta mitäpä pienistä.
Nyt se arpoo parhaillaan, että onko mulla 4 pelatulla pelillä 10 pistettä, 5 pelatullla pelillä 13 pistettä vai 6 pelatulla pelillä 13 pistettä. Oikea vastaus tässä kohtaa on 5 peliä ja 13 pistettä. Starters Cupista jäi coinssit ja pakka saamatta. Sitten yhdessä kohtaa noista alun manager taskeista oli 15/18 tehtynä, niin peli päätti, että teeppäs poika pari uudestaan ja tehtyjä taskeja oli vain 13/18.
Vähän nakertaa intoa tuohon pelimuotoon, kun ei voi tietää, että minkä ässän peli vielä hihastaan vetää.
EDIT: Lopulta peli tuli siihen tulokseen, että kyllä mulla ne 5 peliä ja 13 pistettä oli kasassa. Seuraavasta pelistä tuli sitten 2-1 voitto ja mestaruudesta saatavat coinssit tilille, mutta ilmeisesti mestaruus pitää tulla tyyliin "vaikeuksien kautta voittoon" joten vedetään nyt 8.divari sitten uudestaan lävitse. Peli avitti näköjään sen verran tuota projektia, että kausi aloitetaan siten, että mun tiimillä on viime kertaisesta 8.divarin dominoinnista johtuen kaksi tappiota alla ennen yhtäkään pelattua peliä. Leaderboardseilla kuitenkin lukee, että kolme Seasonsia vedetty lävitse ja kolme mestaruutta on hanskassa. Ja nyt näyttää taas, että ei olisikaan yhtään peliä pelattuna 8.divarissa. Ei saatana minkä pelin ovatkaan pojat koodanneet. :D