Miten tuo nyt liittyy mihinkään? Offline = bottipeli HUT-määreillä. Ei pääse HUT:n ilman että kirjautuu EA:n servereille, joka toki taas vaatii aktiivisen nettiyhteyden.
Eipä näemmä enää saa mitään, kun kirjautuu web-appiin selaimella. Vielä pari päivää sitten sieltä sai aina jotain, kun kerran päivässä käynnisti tuon. Harmillista.
Siten, että juuri se on tuossa itsellä ainakin ollut välillä ongelma että "kun netti katkeaa" niin se "offline"-pelikin loppuu kesken. Siis vaikka fyysisesti mun nettini ei katkea, niin EA:n serveri ei toimi->minä kärsin tästä ja peli loppuu kesken, vaikka olisi pelattu 89minuuttia ja johtaisin peliä.
Eli siis itse ongelma tulee juuri siitä syystä että peli vaatii sen että se kokoajan olisi netissä ja rekisteröisi sitten sinne tulokset. Eli ongelma on juuri se, että peliä ei voi pelata offline-moodissa, vaan se on aina oltava online, jolloin olet riippuvainen siis siitä että EA:n systeemit pysyy pystyssä.
Aiemminhan tuota pystyi pelaamaan myös ilman nettiä ja silloin myös toimi selvästi paremmin koko homma. Nyt siis et voi pelata edes koko moodia jos EA:n serverit on nurin. Ja vaikka voisitkin, niin jos niissä on ongelmia, niin pelissä on tuollaisia bugeja kuin tuossa lainatussa tekstissä. Onneksi sentään manager modea pystyy pelaamaan ilman sitä että olisit kokoajan netissä. Tässäkin yksi hyvä syy kyllä olla pelaamatta tuota FUT:a.
Niin ja varmaan puhuit FUT:sta et HUT:sta, kun FIFA:sta puhutaan?