Fabren haastattelu. Tietää mitä pitää kehittää. Kehuu Poria ja faneja.
Samaa mietin jo tuossa päivemmällä, kun jatko julkaistiin.. että kuitenkin vain vuoden jatko, ihan mielenkiintoista kyllä. Mikäköhän sitten lienee Fabren oma ajatus ja haave uransa pidemmän aikavälin jatkon suhteen, siinäpä vasta kysymys..Jatko kelpaa kyllä, vaikka nyt vain vuoden mittainen. Fabre on vielä nuorimies, ehtii tekemään monet sopparit
Kiitos!"Täällä on kotipeleissä aivan uskomaton tunnelma ja Pori on siinä mielessä erityinen paikka pelata"
Sellainen olo että viimeistään ensi kaudella rävähtää kunnolla. Hieno jatko juuri oikeaan aikaan.
Peli peliltä tämä Fabren jatko muuttuu vaan oudommaksi. Kehitys ei ainoastaan polje paikallaan, vaan taantuu. Mahtaako esim. harjoitella extraa aivan tolkuttoman huonoa laukaustaan? Fabre on nopea, mutta nopeudesta ei ole mitään hyötyä, kun ei näe yhtään kenttää ja tosiaan tuo edellä mainittu laukaus on ihan kamala, jonka Fabre kohdistaa poikkeuksetta maalivahdin syliin. Itse en ymmärrä mitä Fabre tuo kentälle.
Vaatiiko kukaan sit extraa?
Fabre, Hämeenaho ja moni muu ehdottomasti laukaisutreeneihin.
Ei se laukaus ole se varsinainen ongelma, jotain patriklaineita lukuunottamatta se maalinteko on itseluottamus- ja pelisilmälaji.
Nyt Fabrella on apinaa selässä muutaman eläintarhan verran ja se näkyy ratkaisuissa.
Pitäisi ensin löytää rentoutta ja sen jälkeen hiukan reenata sitä, että ennen vetoa kattoo hiuka missä sitä tilaa on.
Vaatiiko? Siis valmennus vai? Kyllä ammattiylpeyttä pitäisi olla sen verran, että tiedostaa itse omat heikkoutensa ja suorastaan hinkuu kehittämään niitä. Toki voi olla, että itse on sokea heikkouksilleen.
Ei se laukaus ole se varsinainen ongelma, jotain patriklaineita lukuunottamatta se maalinteko on itseluottamus- ja pelisilmälaji.
Montako vuotta opiskellaan? Pörrää kuin ampiainen, ei pysy edes itse välillä mukana. Tehoton, paikkoja joka pelissä mutta vedot aina logoon.Kaveri on oppimiskäyrällä. Kyllä tosta tulee vielä tehokaskin, nyt on vaan hyvä.
No kyllähän siellä roikkuu mukana Knihtiä, Viitalaa, Vanhataloa, Ojantakasta, Lipiäistä ja Talajaa. Mielestäni kestää vertailun paremmin kuin hyvin ainakin noihin kavereihin. Tärkee kaveri myös alivoimalla, pääsee todistetusti ja toistuvasti läpi av:llä ja polttaa kaverin yv aikaa. Ei jää murehtimaan kun joku tööttää pystyyn, vaan jatkaa pelaamista. Ei ikinä mussuta. Mun ideaalijoukkueeseeen aikalailla täydellinen pelaaja.Montako vuotta opiskellaan? Pörrää kuin ampiainen, ei pysy edes itse välillä mukana. Tehoton, paikkoja joka pelissä mutta vedot aina logoon.
Tästä ollaan eri mieltä. Fabrella on nyt noin 11,5 kautta näyttää mihin miehestä on verrattuna Hupiin. Hupiin kolme ekaa kautta liigassa tuottivat suurinpiirteiden samat pojot, jotka Fabre teki viime kaudella. Kausilla 09-10 ja 10-11 Hupi paukutti samat pojot kuin Fabre tulokaskaudellaan. Sitten Hupi lähtikin huoraamaan Lukkoon ison rahan perässä.Paskat. Hupi hakkaa Fabren mennen tullen. Kirjaimellisesti.
Eihän tuokaan maalia osannut tehdä, veti kun oli syötön paikka ja syötti kun olisi pitänyt laukoa.
Ajoi kuitenkin maalille niinkuin sinne kuuluu ajaa, ihan sama montako ja minkä kokoista ukkoa oli edessä. Fabre taas levyttää jos joku sattuu puhaltamaan päin.
Hupi osasi myöskin taklata, eikä ottanut taka-askelia tarpeen tullen.
Fabre on köyhän miehen puolikas Hupi.