Ei muutakun pikkurilli pystyyn ja siemailemaan silvuplee!Kyllä tämän täysjyväpatongin väliin voi jo laittaa vähän parempaa paahtopaistia.
Jälkkäriksi kahvi XO-konjakilla.
Mahtaako Ranskan maajoukkue keväällä kutsua
On tosiaan erittäin huomionarvoinen asia, että Fabre on nyt jo tehnyt yli puolet siitä maalimääristä, mitä itse laitoin hänelle odotuksiin tälle ensimmäiselle kaudelle (sellaiset 7-8 maalia). Koska kone on hyrähtänyt kunnolla käyntiin, niin nostetaan nyt sitten lennossa miehen tavoiterimaa vaikka 12 maaliin.. ei nyt tuosta keskivauhdista huolimatta ihan vielä lähdetä keskustelemaan 20 maalistaFabre 20 maalin tahdissa. 10-15 maaliakin olisi jo kova suoritus. Ensi kaudella tekevät Graberin kanssa kovaa tuhoa.
Jep. Ensi kaudella Graber tekee sen 40 pistettä jo ennen joulua!Ensi kaudella tekevät Graberin kanssa kovaa tuhoa.
Fabre on sitten nyt jo vain kahden maalin ja viiden pisteen päässä siitä tasosta, mitä itse asettelin kaverille tämän kauden tavoitteeksi. Nyt on tarkalleen 25 pisteen vauhdissa, noin 12+13 jakaumalla (tai päinvastoin). Ja ei kait tässä ole mitään syytä olettaa, etteikö tuo tasainen vauhti tässä pysyisi, kun peliltä saa lisää kokemusta ja varmuutta liigasta..
Ai niin, en edes muistanut, että kaverin pistejakauma on noin eriytynyt. Eli yhtä lukuunottamatta kaikki pisteet ovat syntyneet viimeisessä 14 ottelussa.. no sittenhän voi realismin rajoissa odottaa jo muutakin kuin vain tuon koko kauden tasaisen pistetahdin pysymistä, rahkeet olisivat siis tehdä (yli) 30 pistettä jo tälläkin kaudellaHieno löytö Vuoriselta ja kumppaneilta. Ensimmäiset 10 peliä (1+0) olivat totuttelua Liigan tasoon ja pelityyliin. Sen jälkeen tuloksenteko on ollut vähintään hyvällä tasolla: 14 pelissä tehot 4+5.
Ensi kaudella patonki on kypsää. Ei se nytkään raa'aksi näytä jäävän.
Kyllä, seurasin nurkkasilmällä tänään Fabrea ja mietein, että ensi kaudella on kova äijä. Tämä kausi harjoitellaan ja totutellaan ja ensikaudella sitten lyödään entistä kovempaa tulosta pöytään (:Jäätävän hyvä hankinta Ässien urheilujohdolta. Posit myös Jyrki Aholle, joka valmisti Fabrea Grenoblessa liigan vaatimuksiin.
Ensi kaudella patonki tarjoillaan tällä menolla sitten jo vaihtoehtoisesti joko valkosipuli- tai sinihomejuustohöysteen kera. Siitä saa sitten valita makunsa mukaan, molemmat maistuvat minulleEnsi kaudella patonki on kypsää. Ei se nytkään raa'aksi näytä jäävän.
Molemmat maistuvat myös minulle mutta eiköhän pidetä Fabre ihan vanhan tarkan säännön mukaisena aitona Ranskalaisena patonkina:"Marraskuussa 2022 ranskalainen patonki lisättiin Unescon aineettoman kulttuuriperinnön luetteloon". Maustaa saa vasta leikkaamisen jälkeen täytteillä eikä me nyt meidän Patonkia aleta leikkailemaan että tekee meille jatkossakin maaleja ja luistelee eikä leikellä palasiksi! ;)Ensi kaudella patonki tarjoillaan tällä menolla sitten jo vaihtoehtoisesti joko valkosipuli- tai sinihomejuustohöysteen kera. Siitä saa sitten valita makunsa mukaan, molemmat maistuvat minulle