Dwayne Roloson

  • 128 007
  • 810

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti rellu

Mielestäni rinnastus Kolanosiin, Maddeniin ja Averyyn hieman ontuu - ainakin vielä. Toistaiseksi kun kyse on vasta sovitun loman pidentämisestä.

Hirvittävän huono rinnastus. Roloson pelasi pitkään lukossa, ei MITÄÄN yhteyttä näihin muutaman pelin pelanneisiin ja pakoon luikkineisiin. Myöskään Kolanosta ei kannata sekoittaa Maddeniin ja Averyyn, mies kuitenkin pelasi liigassa sen verran että voi jopa mainita. Rolosonin "kaukokaipuu" ei johtunut maan pimeydestä tai satelliittikanavien puutteesta, hänelle tuli yksinkertaisesti kovan luokan tarjous vastaan ja seura kielsi mahdollisuuden.

Kaikkien niputtaminen samaan kasaan on yleisön aliarvioimista, tai helvetin huonoa journalismia. Jokainen varmaan tajuaa että yksittäisissä tapauksissa on kyse erilaisista asiosta, mutta jotkut tiedotusvälineiden edustajat eivät usko, että lukijakunnassa olisi tarpeeksi fiksuja ihmisiä näitä asioita ymmärtämään. Siksi he haluavat väkisin luoda jonkun yhteisen nimittäjän täysin erilaisille tapauksille...yksinkertaistaa asioita.

Hyi Helvetti mitä journalismia.

Tuon jutun kirjoittajalle voin sanoa, että vaikken olekaan alan ammattilainen, olen huomattavasti parempi ammatissasi kuin sinä. Hankkiudu ihmeessä muulle alalle.
 
Viimeksi muokattu:

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pala puuttuu

Kaikkine huhuineen ja todistajanlausuntoineen tämä Rolosonin lähtö on Sherlock Holmes-tason palapeli, josta puuttuu ainakin yksi tärkeä pala.

Jos Rolosonin lähdön syynä oli riita Venäjän tarjouksesta, miksi hän ei lähtenyt heti? Miksi hän pelasi ensin Ässät-pelin ja vielä nollille?

Tiesikö Roloson "viimeisellä kaupunkikierroksellaan" lähtevänsä jo tiistaina? Kulkeutuivatko jäähyväiset sen Lukko-johtajan korviin, joka "tarjosi" Rolosonille aikaisempaa lähtöä "sovinnon eleenä"? Viikon loman pidentäminen neljällä päivällä on perhettään ikävöivälle "tarjous, josta ei voi kieltäytyä". Päihittää Venäjän dollarit.

Mikä oli Rolosonin ajatus NHL:n alkamisesta? Oliko hän varma, että tämän viikon neuvottelut ovat tuloksellisia ja NHL alkaa? Halusiko hän päästä pois mahdollisimman vähillä hyvästelyillä?

Ehkä tuo puuttuva pala löytyy 13. helmikuuta jälkeen, tai sitten ei.
 

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Taitaa tässä Dwayne jutussa olla pelko lähtemisestä päällimmäisenä, muuten en tajua tätä asian ympärillä olevaa huhuilua.

Mielestäni Roloson ei ole pelannut Lukossa sen paremmin kuin Vehanenkaan pelaisi, joten ei mielestäni olisi lopultakaan paikkaamaton lähtö, vaikka ei tulisikaan enää takaisin. Pettymys kauden peruuntumisesta tietysti on tuossa iässä jo suuri, kun viimein olisi taskussa 2 miljoonan dollarin palkka tulossa. Annetaan kaverin koota akkujaan kotimaassaan hetken ja vastaus saadaan kysymykseen varmasti aikanaan.
 

hermosillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Iirot
SM-liiga Hockey Night Fan Club MTV3-kanavalla lauantaina 5.2.2005 kello 16.00. Käsittelyssä Lukon NHL-maalivahti Dwayne Rolosonin venkoilu.

Saas nähdä mitä kerrottavaa meidän kaikkien rakastamalla toimittaja Saukkosella on asiasta. Kertooko Saukko nähneensä Rolin lentokoneessa kohti Moskovaa? Vai kertokoo Lähteenmäki nähneensä Dwaynen Hawaijilla kiroamassa Suomen kylmyyttä ja pyörittelemässä paikallisia kaunokaisia? Miettikääpä sitä.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mietiskelyä pelin alkua odotellessa

Kyllähän tässä Rolosonin maalilla ollessa on ainakin minulla katsomossa ollut semmoinen tietynlainen varmuus siitä että homma hoituu. Ei siinä ole ne muutamat helposti päästetyt maalit juuri mieltä painaneet, huolta on tullut vain siitä että kuinka kenttäpelaajat pystyvät oman hommansa hoitamaan.

Mutta tämänpäiväinen Iltis juoruaa että Roloson otti kaikki varusteensa mukaan "lomalleen". Sitä en tiedä että oliko toimittaja Holopainen lentoasemalla kyttäämässä Rolosonia vai mistä tieto on peräisin. Joka tapauksessa Santala myöntää Iltiksessä että Roloson todella otti rojunsa mukaan, Santalan mukaan hänen tarkoituksensa on treenata kotonaan paikallisen joukkueen kanssa tässä "loman" aikana.

Tiedä sitten miten tässä käypi, mutta itse ainakin tekisin Santalan osassa niin, että soittaisin Rolosonille ja selittäisin tästä "lomasta" nousseen kohun, ja kysyin että mites on, aiotko vielä tulla takaisin? En usko että Roloson tästä tiedustelusta loukkaantuisi, kun hänelle selittäisi miten asiat ovat täällä menneet, ainakaan mikäli jutut siitä kuinka fiksu ja filmaattinen mies hän on pitävät paikkansa. Uskon että kyllä hän kertoisi rehellisesti suunnitelmistaan, jollei nyt Santalalle niin ainakin Rafa Eerolalle.

Ja sitten kun Roloson on vastauksensa antanut, niin sitten asiasta tiedote ja homma on siltä osin selvä ja sen jälkeen turpaa umpeen. Nythän tätä vatvotaan vielä vaikka kuinka kauan, sillä tuskinpa tämä kohu vielä 13.2. laantuu, tuli Roli takaisin tai ei.

ED: Jaa, vai että on Lukko vihdoinkin päässyt sitten tuon kulttiohjelman pääaiheeksi. Voi vittu, nyt varmaan pitää oikein viteot valjastaa että pääsee illalla myöhemmin kuulemaan Alvari Lähteenmäen ja vaatimattoman guru Sihvosen kommentit asiaan. Sieltähän se totuus viimeistään tulee, risuparran takaa.
 

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Re: Mietiskelyä pelin alkua odotellessa

Viestin lähetti Roku
Santala myöntää Iltiksessä että Roloson todella otti rojunsa mukaan, Santalan mukaan hänen tarkoituksensa on treenata kotonaan paikallisen joukkueen kanssa tässä "loman" aikana.

Ja Santala sanoo myös, että joulunajan lomallakin Rolilla oli kamat mukanaan. Täytyy kuitenkin myöntää, että mailojenkin mukana rahtaamiselle voi olla ollut ja olla nytkin muukin ajatus kuin lomatreenit. Toki toiveet NHL:n alkamisesta loman aikana voivat olla yksi syy varautua palaamattomuuteen.

Minä en laittaisi yhtään likoon kummankaan vaihtoehdon puolesta. Jos tyhjää ei saisi äänestää, sanoisin 'palaa'. Jokin ei natsaa luikkimiseen. Jos mies pystyy keskustelemaan ongelmistaan niin avoimesti valmentajansa kanssa kuin Jukka edellä linkitetyssä artikkelissa kertoo, kyllä pystyy myös suoraan sanomaan aikeensa.
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Ei Lukolla mitään hätää ole jos ei Roli tule takaisin.

Pete Vehanen nosti tänään torjuntaprosenttinsa jo yli 94:n ja se on kova lukema se 12:sta pelistä.
 
Suosikkijoukkue
Lukko,Hokki, Leijonat, LA Kings.
Haa.

Viestin lähetti masaman
Juu, ja vielä tarkennusta ennen kuin *kättä päälle*

Eli käykö veto, jossa, kuten aikaisemmin määrittelin, että Roli tulee takaisin... 13. päivä tai sen jälkeen? Kunhan ennen kauden loppumista:)

eli tämä oli vetoni kohde, jos se sieltä tulee muutaman päivän myöhässä esim. kuumeen takia tms.??? Tärkeitä asioita viilattavaksi nämä "pilkut"!!

Hälläväliä koska tulee, jos on tullakseen.

Olet ansainnut 0,5 ltr (?) kossua, jos Dwayne Roloson on kuluvalla kaudella 5.2.2005 jälkeisellä päivämäärällä Rauman Lukon kokoonpanossa.

Jos ei ole, kossu on mun...

OK ? Ja *kättä päälle*
 

junnisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ehdottamasti palaa...

Suora lainaus lehdistötilaisuudesta, kun udeltiin palaako Roloson lomaltaan...

" Ehdottomasti palaa. Joukkue on käsitellyt asian ja matka jatkuu, vakuutteli Lukon päävalmentaja Jukka Raitakorpi."

Noh, katotaan kuis käy, jotenkin vaan luotan tuon miehen puheisiin tässä asiassa !!!
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Re: Ehdottamasti palaa...

Viestin lähetti junnisa
Suora lainaus lehdistötilaisuudesta, kun udeltiin palaako Roloson lomaltaan...

" Ehdottomasti palaa. Joukkue on käsitellyt asian ja matka jatkuu, vakuutteli Lukon päävalmentaja Jukka Raitakorpi."

Noh, katotaan kuis käy, jotenkin vaan luotan tuon miehen puheisiin tässä asiassa !!!

Kyl Rautakorpi varmaan on ollut puhelinyhteydessä Rolosoniin ja tietää missä mennään..
Kyllä se täytyy uskoa että Roloson tulee takaisin.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Koko lukon oma kanadalaiskonflikti, tuntuu saavan suht onnellisen lopun! Huippumaalivahtien pitää olla reflekseiltään nopeita, ilmeisesti tämä refleksien nopeus siirtyy välillä myös luonteeseen!

Koti-ikävä, yksinäinen olo ja moskovan tarjous, ja siitä johtuva suuttumus. Lopullinen Rolosonin ennenaikaisen lähdön syy taisi sittenkin olla koti-ikävä.

Näin lukon kannattajana toivon että samalla selvitettiin kaikki muutkin kiven alla olevat möröt! Uskoisin JR:n tehneen tapauksen osalta kunnollisen päivä- työn (aikaerosta johtuen myös yö -työn).

Blues ottelun maalilaukauksia kun katselee, on todella hyvä että on kaksi loistavaa maalivahtia!!
Lukon matka jatkuu kohti mitali pelejä!
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Re: Haa.

Viestin lähetti Il Tempo Gigante
Hälläväliä koska tulee, jos on tullakseen.

Olet ansainnut 0,5 ltr (?) kossua, jos Dwayne Roloson on kuluvalla kaudella 5.2.2005 jälkeisellä päivämäärällä Rauman Lukon kokoonpanossa.

Jos ei ole, kossu on mun...

OK ? Ja *kättä päälle*

Tämä selvä *handshake*
 

Johnny92

Jäsen
Minä puolestani kuulin täysin varmaa tietoa siitä että palaa raumalle. Ja playoffit mielessä. Näin Roli itse todennut puhelimessa. Joten turhaa hötkyillä.
 

H-katsomo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko 2004-2005, Napoli
Viestin lähetti Matsku
Kuulin äskettäin 100% varmaa (ainakin noin mulle sanottiin) sisäpiiritietoa Rolosonista. Kuulemma Roli ei palaa Raumalle...

Ketäköhän täällä on kiinnostunut siitä mitä SINULLE on kukakin sanonut? Roloson tulee jos on tullakseen. Miehen takaisintuloon tai tulemattajäämiseen ei varmasti vaikuta se mitä täällä asiasta kirjoitellaan/tiedetään.

En kertakaikkiaan voi käsittää tuollaisten huhupuheiden tarkoitusperää.
 

Irtolapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Niämise Ville, Gill,Forss ja Pospisil
Kuulin.....

Kuulin 100% varmuudella... tai ainakin mulle sanottiin näin, hei haloo Matsku. Kun noin varmalta pohjalta lähtee kirjoittelemaan,niin vedä vaikka alahuulesi pään yli ja nielaise!!!
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Viestin lähetti Matsku
Kuulin äskettäin 100% varmaa (ainakin noin mulle sanottiin) sisäpiiritietoa Rolosonista. Kuulemma Roli ei palaa Raumalle...

Ilmeisesti kaikki mitä Ilmalan sisäpuolella kuulee on 100% sisäpiirin tietoa. Vai itse Hjallisko asian ilmaisi?

Ei noita kaverin "kuulemia" juttuja kannata lähteä ihan varmoina väittämään. Ihan rohkeasti vain voi sanoa "että kuulin huhua", jos asiasta on nyt pakko jotain mainita. Täällä on jo väännetty viesti suuntaan jos toiseen asian tiimoilta, niin varmaan ymmärrät ettei moisella toteamuksella paljoakaan painoarvoa ole.
 

Gee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Puikkarit, LeKi
Minä olen kuullut Lukon ylimmältä johdolta, että Roli tulee takaisin. Pidän tätäkin huhuna, koska en ole sitä kuullut suoraan Rolilta itseltä. Pidän tätä huhua silti uskottavampana, ja muihin huhuihin suhtaudun olan kohautuksella.

En ota tässä siis kantaa kumman haluaisin maalilla heiluvan, Peten vai Rolin. Tämä siksi, että en osaa päättää. Kesäkuussa voin sen sitten kertoa. Silloin minulla on asiasta jo vahva mielipide.
 
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko. /HC Tallinna !
Väsyttävä juttu, pitäisi ehkä antaa Rolosonin matkustella laajemminkin, olisi siinä sitten joillakin kertoilemista, missä päin maailmaa mies liikkuu! (100%,sesti)!
Niin kauan kun Lukon johto ei ilmoita muista käänteistä on Roloson meidän miehiä. Sellaisia terveisiä voi ilmalaan kertoilla 64 %,sesti!

PS. Taitaa olla uusi Killroy syntynyt!!
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti Matsku
Kuulin äskettäin 100% varmaa (ainakin noin mulle sanottiin) sisäpiiritietoa Rolosonista. Kuulemma Roli ei palaa Raumalle...

Kuulit että joku on kuullut 100% varmaa tietoa, voi helvetti.
Todennäköisimmin keksit itse koko jutun omasta nupistasi.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Onhan sitä monennäköistä tässä viikon sisällä kuulunut tästä asiasta, mutta en minä ainakaan osaa tällä hetkellä sanoa juuta enkä jaata tähän asiaan. Luulenpa että vain Roloson itse tietää tällä hetkellä, aikooko hän takaisin tulla vaiko ei. Eikä välttämättä tiedä hänkään, vielä.

Mutta jos sinulla Matsku on jotain sataprosenttisen varmaa tietoa asiasta, niin voit sen minulle pistää vaikkapa yv:llä tulemaan. Minä olen nimittäin semmoinen poika jota tämä asia kyllä kiinnostaa.

Mutta viikon päästähän rupeaa olemaan jo semmoiset ajat, että asian pitäisi olla selvillä kaikille.
 

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Viestin lähetti Matsku
Niinpä... näin on. Jatkoaika on ainoa foorumi missä puhutaan totta. Ja sielläkin vain raumalaiset...

Mutta miten vain, ei kyllä kauheesti vaikuta mun elämään tuleeko Roloson takaisin vai ei. Päätin vain kirjoittaa tänne mitä kuulin, niin te otatte hirveet pultit. Olis pitäny kattoo ku joku muu (siis raumalainen/lukko-fani) kertoo tämän asian, miten reagoitte. Todennäköisesti uskotte.

Kyse on siitä että on ihan turha kertoa mitään sataprosenttisena tietona, varsinkaan jos ei ole mitään tietoa, vaan jonkun postaus jollain foorumilla.
Mitään tollaista en muuten edes löytänyt kyseiseltä foorumilta. Viitsitkö heittää linkin siihen?
 

Becksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Matsku
Pukukoppi -> "Miten prot pitävät panssaria" -> sivu 2 -> Olie_THE_Goalie_:n viesti

Suoraa linkkiä en onnistunut laittamaan.
Varsin vakuuttava "ilmoitus". Oikein Guest, ja vielä hymiö viestin perässä. Eiköhän nyt odoteta vaan ihan rauhassa, että tuleeko Roloson vai eikö tule. Jos ei tule, niin maailma ei kaadu siihen. Vehanen on osoittanut olevansa ns. voittava maalivahti.
 

Samppub

Jäsen
Wäinö tulee takaisin!!!

Eli jälleen tuli luotettavalta hallin henkilökuntaan kuuluvalta taholta ilmoitus että Roli oli soitellut Blues-pelin jälkeen Santalalle ja sanonut kyllä TULEVANSA sekä Dwayne oli tietysti kiinnostunut miten peli sujui yms... Rolosonin perhe ei vielä tällöin saavu Raumalle mut on tulossa myöskin...

Joten älköös olko hermona sillä KUNINGAS PALAA KAUKALOLLE!!!!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vanhan kertausta

Tämänpäiväisessä Iltiksessä puolestaan Rolosonin euroopan agentti toteaa, että Rölli vasta harkitsee paluuta Raumalle...

Agentti sanoo että Rölli on saanut Moskovan Dynamolta aivan valtaisan tarjouksen, mutta loppukauden kestävää sopimusta Lukon kanssa on kunnioitettava. Agentin haaveissa olisi kuitenkin sellainen vaihtoehto että Dynamo ostaisi Röllin sopimuksen ulos, mutta Lukko ei agentin mukaan suostu tähän.

Jyrki Santala puolestaan samassa jutussa vähän mutkan kautta syyttää agenttia tästä sotkusta, sillä tottahan agentti aina näistä oman siivunsa ottaa ja mikäpä olisi ottaakin siitä Dynamon tarjoamasta palkasta (oliko se nyt 250 000 tai 270 000). Ja edelleenkin Santala sanoo, että Lukkoon ei kukaan ole ollut asian suhteen yhteydessä.

On tämä nyt aika vatkaamista, en paremmin sano.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös