Dumareiden punaiset tsubut

  • 8 319
  • 52

Aksu

Jäsen
Viestin lähetti Carlos
Lahdessa muuten avauskiekon jäälle toimittaa/toimitti joku-mikä-lie bussifirman auto. Että eipä taida olla pelkästään meillä käytössä...

Löytyypi myös Lappeenrannasta. Kuljetusfirma taisi sponsoroida sitä.
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Designer
Olen tähän asti ollut siinä uskossa, että sana "tsubu" tarkoittaa nuorta, viehkeää naispuolista henkilöä.

No siinä tapauksessa joku on antanut sinulle väärää tietoa :)
 

scholl

Jäsen
Viestin lähetti Jukka L


Kyseessä oli siis nämä "ilmalaivat" ja radio-ohjattu rekka joka päristeli ympäri kenttää savun saattelemana. Varmaan uppoaa perheen pienimpiin.

Joku raja pitäisi kuitenkin olla ettei tehdä tapahtumasta ihan naurettavaa.

Florida Panthersin matsissa ilmalaivasta lensi jotain tavaraa katsomoon erätauolla lapsille eli se oli sinänsä perusteltua ajanvietettä niille, jotka olivat liian nuoria hakemaan itselleen bisseä ja nachoja :)
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Designer
Olen tähän asti ollut siinä uskossa, että sana "tsubu" tarkoittaa nuorta, viehkeää naispuolista henkilöä.
Tsubu on päähine ja tsuba taas tarkoittaa sitä naishenkilöä, pieni ero sanassa, mutta hieman suurempi "esineessä".
 

Jonna79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Designer
Olen tähän asti ollut siinä uskossa, että sana "tsubu" tarkoittaa nuorta, viehkeää naispuolista henkilöä.

Itse olen ollut myös tässä (ilmeisesti väärässä) uskossa. No joka päivä oppii uutta.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Viestin lähetti scholl
Mistä johtuu, että dumareilla on nyt play-offeissa punaiset tsubut päässä?

Niin, nyt täytyy kyllä mainita, että en ymmärrä saamea. Oletan, että mainitsemasi "tsubu" ja "dumari" on saamea.

Itse asiaan mennäkseni todettakoon, että ihan sama vaikka olisivat munasillaan, kunhan tuomaroivat oikein.

Täältä tähän
 

Marek#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, SaPKo
Viestin lähetti Jonna79
Itse olen ollut myös tässä (ilmeisesti väärässä) uskossa. No joka päivä oppii uutta.

Se vähän riippuu missä sattuu jatkoaika.com:iin kirjottelemeen. Esim. Helsingissä tsubu tarkottaa kypärää ja Porvoossa tyttöä.....Että näin.....
Oisko aika lopettaa tää KYPÄRÄ-keskustelu!?!?!?!?
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti scholl
No siinä tapauksessa joku on antanut sinulle väärää tietoa :)
Ei, vaan minulla on oikeaa, ja monella muulla väärää tietoa. Tai sitten tuo sana tarkoittaa eri asioita eri alueilla tai eri henkilöiltä kysyttäessä.

Mielummin minä nättiä tsubua kuin punaista kypärää katselen, sano.
 

Pazman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, NuPS.
Re: Re: Dumareiden punaiset tsubut

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, nyt täytyy kyllä mainita, että en ymmärrä saamea. Oletan, että mainitsemasi "tsubu" ja "dumari" on saamea.
Onhan se outoa, että et kotiseutusi kieltä ymmärrä. Mukavaa kuitenkin, että olet siellä jo näinkin pitkään suomella pärjännyt.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Jahas, palstan kuopiolaiset IFK-fanit kokoontuvat. Näköjään internetistä ja kauppakeskus "Voorumista" kuultu uusia sanoja.
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Re: Www.slangi.net

Viestin lähetti Pazman
Slangi.netistä löytyy kyllä tsubu (=lakki),mutta ei tsubaa.
Tsuba löytyy esim. stadin salngisanakirjasta jollainen löytyy kaikkien itseään arvostavan stadilaisen kirjahyllystä ;-)
Tsuballa on muistaakseni vielä useampiakin tarkoituksia, mutta en muista kyllä niitä. Täytyy tarkistaa kirjasta kotona, palaan myöhemmin asiaan.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Re: Re: Re: Dumareiden punaiset tsubut

Viestin lähetti Pazman
Onhan se outoa, että et kotiseutusi kieltä ymmärrä. Mukavaa kuitenkin, että olet siellä jo näinkin pitkään suomella pärjännyt.

Niin, mainittakoon, että asun tällä hetkellä onneksi 100:n kilometrin päässä tzzadista, mikäli tätä tarkoitat mainitsemallasi kotiseudulla.

Syntyisin olen 80 km päästä tzzadista, eli siis legendaarisesta Kuninkaiden Laaksosta

Toisaalta, olen kyllä kateellinen Jyväskyläläisille, koska he asuvat 270 kilometrin päässä tzzadista.

Mutta oli miten oli, itselleni siitä tsubu-sanasta pätkähtää mieleen naisen rinnat, mikä ei ole sanalla sanoen ollenkaan huono asia.

Täältä tähän
 

travolta

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ensinnäkin, eikö nyt olla hieman harhateillä, jos keskustellaan tuomareiden kypärien väristä? Eikö nyt olla jo hieman siellä tekstiiliurheilun puolella? Eikö se nyt ole aivan sama, minkä värinen potta esimerkiksi Tom Laaksosella on päässää?

Toinen huomioitava seikka: eikö mainoskamppanja ole onnistunut ja oikeaksi osoittautunut, jos sen johdosta herää keskustelua ja närää? En usko, että punaiset kypärät saavat ihmiset olemaan ostamatta Koffia. Minulle se on aivan sama, kun en Koffia kuitenkaan juo.
 
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Runkosarjassa eniten jäähyjä viheltäneellä tuomarilla pitäisi olla kultainen kypärä. Tai vaihtoehtoisesti ei kypärää ollenkaan...
 

hull16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, ManUtd.
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
Ervatsalohan voisi muuttaa Ivaloon. Olisi zaddi kaukana.
Onko sulla jotain Ivalolaisia vastaan?

Travoltan kanssa samaa mieltä ja ervan, ihan sama ei koffia kuitenkaan juoda ja olisivat mielummin munasillaan ja viheltäisivät kunnolla.
 

TBK

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sydän on KIRVEEN muotoinen!
Re: Re: Re: Re: Dumareiden punaiset tsubut

Viestin lähetti ervatsalo

Mutta oli miten oli, itselleni siitä tsubu-sanasta pätkähtää mieleen naisen rinnat, mikä ei ole sanalla sanoen ollenkaan huono asia.
Minulle tuli sanasta "tsubu" ensimmäisenä mieleen subutex, mutta mitä ilmeisemmin se ei oikein sovi tähän aiheesen. Tai jos sopii, niin se selittä ainakin sen miksi liigassa on näin huonot tuomarit.
 

Gepardi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
On ne hassun näköset, mutta en ymmärrä mitä väliä sillä on minkälaiset kypärät tuomareilla on.

Carlos taisi tuossa mainita siitä Sveitsin top scorer-jutusta. Niitä paitoja näköjään myydään Suomessakin, nimittäin yhdellä meidän koululaisella oli paita, jossa oli liekkejä ja selässä luki top scorer.
Hemmetin rumat ne varmaankin on jääkiekkoilijan päällä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Tzzadi-Ivalo online

Viestin lähetti Kontulan Ottawa
Ervatsalohan voisi muuttaa Ivaloon. Olisi zaddi kaukana.

Niin, tarkalleen ottaen välimatka Tzzadin ja Ivalon välillä on 1103 km, mikä tuntuu kyllä jo ihan sopivalta matkalta.

Lähde: http://www.tiehallinto.fi/valimatkat/

Viestin lähetti hull16
Travoltan kanssa samaa mieltä ja ervan, ihan sama ei koffia kuitenkaan juoda ja olisivat mielummin munasillaan ja viheltäisivät kunnolla.

Niin, kerrottakoon sinne, että itse juon kyllä Koffia ihan mielellään, jos toisena vaihtoehtona on joku Pasilan Areenaan viittaavan panimon tuote.

Tänä vuonna olen juonut kaksi (2) kertaa ko. hjallispanimon kaljoja, koska muitakaan siihen hätään ei saanut.


Täältä tähän
 
Viimeksi muokattu:

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Re: Tzzadi-Ivalo online

Viestin lähetti ervatsalo
Tänä vuonna olen juonut kaksi (2) kertaa ko. hjallispanimon kaljoja,
Helmikuun ja maaliskuun?

Missä muuten on tuo Lvalo, lvalolaisista kun on tässä tsubu-ketjussa ollut puhetta?

Jos tuomareilla olisi aina ollut punaiset kypärät niin ei siihen kukaan mitään huomiota kiinnittäisi. Saksassa hetkoisen ihmettelin tuomariston keltaisia kypäriä, mutta vain hetkoisen.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
mitenkäs minulle tuli heti mieleen

Että kyllähän minä tiedän, että ne yksiä vit*upäitä ovat, mutta että moonikset playoffien aikaan???


Nyt terveyssiteitä kentälle ja paljon!!! Koska meilläpäin emme voi vaikuttaa yleiseen terveysside jakeluun niin toivon, että te siellä muilla paikkakunnilla pidätte huolen yleisestä viihtyvyydestä....


Kyllähän nyt pitää kuri ja järjestys olla!
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Etelä-Vantaan Areena

Viestin lähetti b2reds
ervatsalolle tiedoksi että hjördiksen maneesi sijaitsee ILMALASSA,
eikä todellakaan pasilassa.

Niin, en valitettavasti tunne kauhean hyvin tuota etelä-Vantaata, josta johtuen totean, että menee se viisaskin joskus vipuun.

Täältä tähän
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös