Viestin lähetti Carlos
Lahdessa muuten avauskiekon jäälle toimittaa/toimitti joku-mikä-lie bussifirman auto. Että eipä taida olla pelkästään meillä käytössä...
Löytyypi myös Lappeenrannasta. Kuljetusfirma taisi sponsoroida sitä.
Viestin lähetti Carlos
Lahdessa muuten avauskiekon jäälle toimittaa/toimitti joku-mikä-lie bussifirman auto. Että eipä taida olla pelkästään meillä käytössä...
Viestin lähetti Designer
Olen tähän asti ollut siinä uskossa, että sana "tsubu" tarkoittaa nuorta, viehkeää naispuolista henkilöä.
Viestin lähetti Jukka L
Kyseessä oli siis nämä "ilmalaivat" ja radio-ohjattu rekka joka päristeli ympäri kenttää savun saattelemana. Varmaan uppoaa perheen pienimpiin.
Joku raja pitäisi kuitenkin olla ettei tehdä tapahtumasta ihan naurettavaa.
Tsubu on päähine ja tsuba taas tarkoittaa sitä naishenkilöä, pieni ero sanassa, mutta hieman suurempi "esineessä".Viestin lähetti Designer
Olen tähän asti ollut siinä uskossa, että sana "tsubu" tarkoittaa nuorta, viehkeää naispuolista henkilöä.
Slangi.netistä löytyy kyllä tsubu (=lakki), mutta ei tsubaa.Viestin lähetti hull16
Tsubu on päähine ja tsuba taas tarkoittaa sitä naishenkilöä, pieni ero sanassa, mutta hieman suurempi "esineessä".
Viestin lähetti Designer
Viestin lähetti scholl
Mistä johtuu, että dumareilla on nyt play-offeissa punaiset tsubut päässä?
Viestin lähetti Jonna79
Itse olen ollut myös tässä (ilmeisesti väärässä) uskossa. No joka päivä oppii uutta.
Ei, vaan minulla on oikeaa, ja monella muulla väärää tietoa. Tai sitten tuo sana tarkoittaa eri asioita eri alueilla tai eri henkilöiltä kysyttäessä.Viestin lähetti scholl
No siinä tapauksessa joku on antanut sinulle väärää tietoa :)
Onhan se outoa, että et kotiseutusi kieltä ymmärrä. Mukavaa kuitenkin, että olet siellä jo näinkin pitkään suomella pärjännyt.Viestin lähetti ervatsalo
Niin, nyt täytyy kyllä mainita, että en ymmärrä saamea. Oletan, että mainitsemasi "tsubu" ja "dumari" on saamea.
Tsuba löytyy esim. stadin salngisanakirjasta jollainen löytyy kaikkien itseään arvostavan stadilaisen kirjahyllystä ;-)Viestin lähetti Pazman
Slangi.netistä löytyy kyllä tsubu (=lakki),mutta ei tsubaa.
Viestin lähetti Pazman
Onhan se outoa, että et kotiseutusi kieltä ymmärrä. Mukavaa kuitenkin, että olet siellä jo näinkin pitkään suomella pärjännyt.
Onko sulla jotain Ivalolaisia vastaan?Viestin lähetti Kontulan Ottawa
Ervatsalohan voisi muuttaa Ivaloon. Olisi zaddi kaukana.
Minulle tuli sanasta "tsubu" ensimmäisenä mieleen subutex, mutta mitä ilmeisemmin se ei oikein sovi tähän aiheesen. Tai jos sopii, niin se selittä ainakin sen miksi liigassa on näin huonot tuomarit.Viestin lähetti ervatsalo
Mutta oli miten oli, itselleni siitä tsubu-sanasta pätkähtää mieleen naisen rinnat, mikä ei ole sanalla sanoen ollenkaan huono asia.
Viestin lähetti hull16
Onko sulla jotain Ivalolaisia vastaan?
Viestin lähetti Kontulan Ottawa
Ervatsalohan voisi muuttaa Ivaloon. Olisi zaddi kaukana.
Viestin lähetti hull16
Travoltan kanssa samaa mieltä ja ervan, ihan sama ei koffia kuitenkaan juoda ja olisivat mielummin munasillaan ja viheltäisivät kunnolla.
Helmikuun ja maaliskuun?Viestin lähetti ervatsalo
Tänä vuonna olen juonut kaksi (2) kertaa ko. hjallispanimon kaljoja,
Viestin lähetti b2reds
ervatsalolle tiedoksi että hjördiksen maneesi sijaitsee ILMALASSA,
eikä todellakaan pasilassa.