Mainos

Dream Theater – musiikillinen tutkimusmatka

• 25 731
  • 203

SM84

Jäsen
Suosikkijoukkue
St Louis Blues, KuKi HT
Ok no noi jenkkien kevään keikat on kyllä samalla nimikkeellä kuin tuo eilinen eli 40th anniversary tour. Samoin tosissaan kesän festarit.
Jep, varmaankin tämä kuluva kiertue on levyineen kaikkineen sitä jatkuvaa 40-vuotisjuhlintaa ja muokkaavat vaan settilistaa kunhan levy julkistetaan.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Olipas eri hyvä keikka, reipas 3 tuntia meni kyllä nopsaan! Kärkihetkiksi koin itse Octavariumin ja Vacant/Stream of Consciousnessin, mutta ei tuossa settilistassa kyllä hutilaukauksia muutenkaan ollut. LaBrien laulut sujuivat yllättävän hyvin, kiitos järkevän uudelleensovittelun ja touhu noin yleisestikin kuulosti em. syystä sekä Portnoyn paluun myötä taas vähän enemmän rokilta ja vähän vähemmän suorittamiselta. Odotukset eivät olleet järin korkealla, mutta ne ylitettiin kuin Mondo konsanaan.

Kyllä sitä vastoin ennakkokaavailuja joutuu levykiertueen tsekkaamistakin harkitsemaan, jos uusi levy osoittautuu materiaalinsa puolesta pitkästä aikaa jopa laadukkaaksi.

Afflicted

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Reilu 2 h ennen ovien aukeamista olin jonottamassa ja olipa mukavaa juttuseuraa siinä kun kaikilla oli DT lähellä sydäntä. Se aika oli aivan liian lyhyt kaikkien dt aiheisten juttujen läpikäymiseen. Siitä sitten sain kuin sainkin paikan aivan eturivistä ja voi perhana kun oli kovat fiilikset koko keikan ajan.

LaBrie oli kovassa tikissä ja ei mennyt kuin ihan pari kohtaa niin ettei ääntä enää tullut mutta jos vertaa tätä edelliseen Tampereen keikkaan niin ero on valtaisa!

Settilista ihan viimeisen päälle ja täytyy sanoa että John Myungin soittamisen näkeminen noin läheltä on sellaista mistä olen valmis maksamaan ja jonottamaan tuntikausia. Silkkaa taidetta.

Jäi myös mieleen erään varmaankin amerikkalaisen kaverin anteliaisuus siellä jonossa reilu 2 h ennen keikkaa. Oli ostanut kaksi vip premium lippua itselleen ja tyttöystävälleen. Tyttöystävä sairastui joten otti siitä jonosta ensimmäisen halukkaan mukaansa sinne meet and greet -tilaisuuteen. Otti vielä jonosta esineitä nimikirjoitettavaksi sinne. Olin todella vaikuttunut ja sanoin hänelle että en ole koskaan nähnyt tuollaista anteliaisuutta missään. Hän vain totesi että hyvää kuuluu jakaa muillekin. Uskomaton tyyppi! Antoi vielä minulle sellaisen erikoisplektran mitä jakoivat siellä tilaisuudessa.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy