Ei jukeleissön. Kerätään, hitto vie, vaikka kolehti, jos ei muu auta.
QUOTE]
Tähän lähden mukaan eikä tartte antaa edes äänivaltaa hallituksessa. Olen valmis omistani laittamaan sanotaanko 50 € jos sillä saadaan ainoa huippuvalmentaja moneen vuoteen pysymään seurassa. Pahoittelen että minulla ei ole enempää antaa mutta luotan siihen että muutkin laittavat saman summan. 7000*50 €= 350 000 €....eiköhän sitten Shedden jää.
Jos ei kerran omistuspohjaa haluta laajentaa niin sitten vaan hattu käteen ja kerjuulle. Ei siinä muu auta, tai jäädään kelkasta. Lopullisesti. Valitettavasti!!
Itse olen tässä tilanteessa sitä mieltä, että Pentti voisi tulla tänne palstalle antamaan rehellisen vastauksen IFK kannattajille siihen kysymykseen. Että miksi ei Sheddeniä saada jäämään.
Jos Sheddenin ainoa syy siirtymiselle on nuo paljon puhutut resurssit. Niin kai sitten pitää antaa mennä.
Itse en tosin HETKEÄKÄÄN usko tuohon resurssipulaan tässä diilissä. Siis jos Narreihin menee. Kyllä kysymys on ainoastaan rahasta ei mistään muusta. Ja Cobolkin (kiitos muuten vastauksestasi) joutuu kyllä myöntämään, että Seniorin kirjoitu Jokereiden liiketoimintamallista oli varsin oikeaan osunut. Koko tuolla jaksolla josta Cobol jokereiden menestystilastoja esitteli, on ollut sama yhteinen nimittäjä. RAHA. Aina on katsottu pistepörssiä joulukuussa ja syöksytty kesken kauden hallien ovelle norkoomaan soppari kädessä. Eli ei sielläkään tosiaankaan mitään Scouttaus mestareita olla.
Mutta älä Cobol ota tätä piruiluna. Sitä se ei suinkaan ole. Se on vaan kiistaton tosiasia, ja yksi tapa tehdä kiekkoa Suomessa. Joskus se toimii, joskus taas ei.
Mutta ei tuossa Sheddenin tapauksessa missään tapauksessa ole kyse mistään Pentin petoksista. Se on aivan varmasti silkkaa paskaa.
HYVÄ valmentaja haluaa varmasti näyttää kyntensä keskinkertaisemmalakin materiaalilla.
Kuten jo aiemmin tuolla totesin. On sellaisen joukkueen ja materiaalin valmentaminen haastavaa. Jos mietitään esim. case Summasta, on hän juuri esimerkki valmentajasta joka ei ole koskaan ikinä missään joutunut tekemään hommia huonon materiaalin kanssa, ja hyvälläkin materiaalilla pelataan suht. tylsää kiekkoa. Onhan sillä toki menestystä tullut.
Itse en valitettavasti osaa nähdä, mitä suurta sellainen valmennus vaatii, jos on nippu maajoukkuepelaajia ringissä. On meinaan kokonaan toinen juttu tehdä niitä maajoukkuepelaajia...saada keskinkertaisuudet venymään uusiin ulottuvuuksiin. Saada heidät taktisesti, oikein peliä lukemalla ja roolittamalla, ottamaan HUIPPUjoukkueelta avut pois. Ja vielä niin että se näyttää hyvältä.
Juuri tämän on Shedden IFK:ssa tehnyt. Ja siksi olen valmis vaikka antamaan omista rajallisista resursseistani keräykseen. Millä pidetään huoli siitä ettei tätä siirtoa koskaan ikinä milloinkaan tulla näkemään.
Valitettavasti se taitaa olla liian myöhäistä.