Dokaatko jouluaattona?

  • 111 133
  • 915

Dokaatko jouluaattona?

  • Totta munassa. Perseet olalle!

    Ääniä: 195 16,0%
  • Voin maistella, en kuitenkaan juovu.

    Ääniä: 661 54,3%
  • Ei.

    Ääniä: 362 29,7%

  • Äänestäjiä
    1 217

Glove

Jäsen
Oliko lie äiteen paistama kinkku suolaista, mutta parin lonkeron verran se aattoiltana janotti. Pukinkontistakaan ei tänä vuonna mitään nestemäistä löytynyt, joten mennään etennpåin selvinpäin ja asiallisena.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Entä jos juo ja haisee hyvälle?

Riippuu nyt mihin vedetään dokauksen raja.

Eilen eli oikeana jouluna oli varsin riehakas meno, vaikka mukana oli 4vee ja noin 10vee (isoäitinsä ei juonut mitään) ja kahdeksanviikkoinen piski.

Kaikki on vain siitä käytöksestä kiinni. Kukapa ei tuntisi porukkaa mikä alkaa sekoilla saatuaan vähän viinaa, mutta nyt niitä ei ollut paikalla.

Se on ajatuksenakin aivan naurettava, että juuri jouluna ei saisi ryypätä. Jos käyttäytyy, niin saa. Se ei ole sen kummempi asia.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Entä jos juo ja haisee hyvälle?

Riippuu nyt mihin vedetään dokauksen raja. Ruokajuomat (pari olutta), ruuan jälkeen pari olutta päälle ja sitten siinä iltaa istuessa jälleen joitain oluita lisää. Pari napsua konjakkia, leikattua konjakkia ja jallua. Oluita ehkä joku kymmenkunta. Niitä tuli kuitenkin tasaisesti tiputeltua pitkin päivää ja iltaa joten varsinaisen kännin puolelle ei mennyt vaikka selkeästi promilleja varmasti olikin.

Aikoinaan olen vastannut että "voin maistella, en kuitenkaan juovu" ja mielestäni tuo pitää hyvin kutinsa koska mitenkään erityisen juopunut en ollut.

Niin, näköjään termi "perseet olalle" tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. Sinulle se tarkoittaa näköjään tissuttelua pitkin päivää varsinaisesti juopumatta ja minulle se tarkoittaa kovaa ryyppäämistä ja todellakin känniin tulemista.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin, näköjään termi "perseet olalle" tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. Sinulle se tarkoittaa näköjään tissuttelua pitkin päivää varsinaisesti juopumatta ja minulle se tarkoittaa kovaa ryyppäämistä ja todellakin känniin tulemista.
Nyt en ymmärrä. En minä perseitä mielestäni jouluaattona vetänyt. Perseiden olalle vetäminen on minustakin juuri tuota kovaa ryyppäämistä ja todellakin känniin tulemista.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt en ymmärrä. En minä perseitä mielestäni jouluaattona vetänyt. Perseiden olalle vetäminen on minustakin juuri tuota kovaa ryyppäämistä ja todellakin känniin tulemista.

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mun moka. Käsitin väärin, kun olit lainannut viestiäni, jossa tuomitsin perseiden vetämisen jouluna, mutta kirjoititkin omasta tissuttelustasi, eli aivan eri asiasta kuin minä.
 

MegaForce

Jäsen
Tänä vuonna en dokaa, menen jouluaattoiltana töihin, yövuoroon. Vuosi sitten tuli käytyä baarissa loppuillasta kun joulu oli muutenkin antikliimaksi.

Toissa vuonna olin poissa Suomesta missä joulua ei vietetty lainkaan, tavallinen arkipäivä. Silloin taisin olla vielä enemmän humalassa, mutta uusien kavereiden kanssa. Tehtiin dumplingseja sekä juotiin vodkaa & Jack Daniel'sia.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Totta helvetissä. Ja millään kakaroilla ei ole tänne mitään asiaa. Kaveripariskunta tulee iltaa istuun. On mulla sen verran joulumiältä että saatan verhoutua tonttulakkiin. Muuten oon kylpytakissa. Loppuillasta alasti.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Itse en kyllä dokaa. Joulu on lasten aikaa.

Muuten voin kyllä olla tonttu ja kylpytakin alla alastomana. 1/365 ei ole kuitenkaan hankalaa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Sama resepti kuin aika usein ennenkin, että aattona ruuan kanssa 1-2 olutta ja sitten illalla glögiä. Mihinkään Tapsan tansseihin ei ole kutsuttu, enkä itsekään ole niitä järjestämässä. Uutenavuotena sitten.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Glögiä, punaviiniä ja olutta kohtuudella. Dokaamisesta ei voi puhua mutta ei aikuinen ihminen pelkällä vedellä elä.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitä muita ohjelmanumeroja iltaan kuuluu tuossa virka-asussa?
Ehdottomasti ainakin seuraavat jouluhartaudet kuuluvat perinteisiin:





Lisäksi pitää kaivaa vanhalta läppäriltä se n. tunnin mittainen jouluspesiaali, Beavis & Butt Head: Joulurauhaa? Tuli muuten Suomenkin telkkarista takavuosina. Enää ei ymmärretä hyvän päälle. Näillä sitä herkistyy ajan tunnelmaan.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on veli Johnny löytänyt kovaa settiä. Taitaapa tulla katseltua hevariurpojen toilailua jouluaattona.

Jouluaattona olis kyllä töitäkin, mutta klo 17 auton nokka kotia kohti ja sitten korkki aukeaa. Aattelin napata parit luumuviinat alkuun ja sitten syömään. Siinä vähän viiniä ja olutta ja loppuillasta nukuttaakin sitten hyvin. Hiukan voi heittää rännin puolelle kun ois viisi päivää vapaata, mutta sehän on vain hauskaa.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Epäilen että en, mutta eihän sitä koskaa tiedä mikä fiilis on. Voisi sitä toisaalta hakea vaikka pizzan ja ottaa sen kanssa pari olutta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ostin muuten tulevalle nelihenkiselle tonttukoplallemme takuulla aattoillan parhaat lahjat. Pistin nääs viimeviikon perjantaina Discandooohon tilauksen sisään. Toissapäivänä sitten pärähti oven taakse vähä päälle parkympinen blondi kahden, noin 20kg paketin kanssa. Molemmat paketit täynnä päihdyttäviä beveritsejä. Ah, tuo joulun enkuli. Olsin pyytänyt peremmälle pirttiin tekemään tuotteille laaduntarkkailua, mutta neito oli autolla liikkeellä. Nii ja mulla mujjja kotona. Vittu.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En juo yhtään alkoholia jouluna. Yli kolme kuukautta olen ollut selvänä ja tarkoituksena olisi jatkaa selvänä olona ainakin seuraavaan lomaan asti, joka lienee aikaisintaan huhtikuussa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ostin muuten tulevalle nelihenkiselle tonttukoplallemme takuulla aattoillan parhaat lahjat. Pistin nääs viimeviikon perjantaina Discandooohon tilauksen sisään. Toissapäivänä sitten pärähti oven taakse vähä päälle parkympinen blondi kahden, noin 20kg paketin kanssa. Molemmat paketit täynnä päihdyttäviä beveritsejä. Ah, tuo joulun enkuli. Olsin pyytänyt peremmälle pirttiin tekemään tuotteille laaduntarkkailua, mutta neito oli autolla liikkeellä. Nii ja mulla mujjja kotona. Vittu.
Johnny Johnny, nää on näitä hetkiä, kun annat neidolle minun yhteystiedot. Minulla ei ole muijaa mäkisemässä, niin voin hoitaa nämä tapaukset.
 

finnjewel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, KooKoo, KPL, Kiovan Dynamo
Oman perinteen mukaisesti, pullo punaviiniä (puolet aattona, puolet joulupäivänä).
Tänä jouluna lisäksi iltakahvin kanssa pieni lasillinen pukin kontista löytyvää portviiniä, kaikkina kolmena päivänä.
 

lihaani

Jäsen
Täälläkin hyvin hillitysti.
Kalan kanssa lasi valkoviiniä ja lihan kanssa punaviiniä. Illalla pari lasia Xante likööriä ja kuubalainen sikaripötkö.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Jouluaterialla vanhemmilla lasi tai kaksi punaviiniä. Kotona sitten myöhemmin illalla, yksin ollessa, vähän enemmän punaviiniä ja glögiä pienellä terästyksellä. Saattaa siinä vähän humaltuakin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Nynnyt ei dokaa jouluaattona ja viettävät joulua.

Niinpä. Vittu kun täältä ei löydy joulunajan supertriplaa juhannuksen tapaan (liikennesattumat-putkareissut-tappelut ym.), niin voitaisiin reaaliajassa seurata, kun raavaat äijät lähtee joulunviettoon.
 
K

Kiekkokatsoja

Pientä maistelua, ei känniä.
Ja sit vuodenvaihteessa taas terveellisempää elämää, minin tavoin. Ei tää keho ja pää todellakaan kestä, jos ittestä huolenpitoakin ole toisinaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös