Entä jos juo ja haisee hyvälle?
Riippuu nyt mihin vedetään dokauksen raja.
Entä jos juo ja haisee hyvälle?
Riippuu nyt mihin vedetään dokauksen raja. Ruokajuomat (pari olutta), ruuan jälkeen pari olutta päälle ja sitten siinä iltaa istuessa jälleen joitain oluita lisää. Pari napsua konjakkia, leikattua konjakkia ja jallua. Oluita ehkä joku kymmenkunta. Niitä tuli kuitenkin tasaisesti tiputeltua pitkin päivää ja iltaa joten varsinaisen kännin puolelle ei mennyt vaikka selkeästi promilleja varmasti olikin.
Aikoinaan olen vastannut että "voin maistella, en kuitenkaan juovu" ja mielestäni tuo pitää hyvin kutinsa koska mitenkään erityisen juopunut en ollut.
Nyt en ymmärrä. En minä perseitä mielestäni jouluaattona vetänyt. Perseiden olalle vetäminen on minustakin juuri tuota kovaa ryyppäämistä ja todellakin känniin tulemista.Niin, näköjään termi "perseet olalle" tarkoittaa eri ihmisille eri asiaa. Sinulle se tarkoittaa näköjään tissuttelua pitkin päivää varsinaisesti juopumatta ja minulle se tarkoittaa kovaa ryyppäämistä ja todellakin känniin tulemista.
Nyt en ymmärrä. En minä perseitä mielestäni jouluaattona vetänyt. Perseiden olalle vetäminen on minustakin juuri tuota kovaa ryyppäämistä ja todellakin känniin tulemista.
On mulla sen verran joulumiältä että saatan verhoutua tonttulakkiin. Muuten oon kylpytakissa. Loppuillasta alasti.
Ehdottomasti ainakin seuraavat jouluhartaudet kuuluvat perinteisiin:Mitä muita ohjelmanumeroja iltaan kuuluu tuossa virka-asussa?
Johnny Johnny, nää on näitä hetkiä, kun annat neidolle minun yhteystiedot. Minulla ei ole muijaa mäkisemässä, niin voin hoitaa nämä tapaukset.Ostin muuten tulevalle nelihenkiselle tonttukoplallemme takuulla aattoillan parhaat lahjat. Pistin nääs viimeviikon perjantaina Discandooohon tilauksen sisään. Toissapäivänä sitten pärähti oven taakse vähä päälle parkympinen blondi kahden, noin 20kg paketin kanssa. Molemmat paketit täynnä päihdyttäviä beveritsejä. Ah, tuo joulun enkuli. Olsin pyytänyt peremmälle pirttiin tekemään tuotteille laaduntarkkailua, mutta neito oli autolla liikkeellä. Nii ja mulla mujjja kotona. Vittu.
Nynnyt ei dokaa jouluaattona ja viettävät joulua.