Roland. Kuinka niin? Miksi se Bouchard olisi?
Eliteprospectissa oli ensin Bouchard ja nyt se on muutettu Rolandiksi, mutta lukee profiilissa näin: Also known as: Olivier Bouchard.
Roland. Kuinka niin? Miksi se Bouchard olisi?
LSHunter TV - Live Streaming Video / Watch Free Live Sport Streams - Hockey - Live Streaming Video
Tälläinen toimi ainakin Belgian ottelussa, en tosin katsonut kuin viimeiset viisi minuuttia. Belgia pätki Meksikon 9-2. Listalla ainakin ovat muutkin pelit.
Miten tuon muka saa näkymään? Kysyy yes tai no, ihan sama mitä vastaan, ei näy. Sitten muka pitäisi maksaakin.
Keinoja?
Minulla ainakin näkyy, vastasin siihen alun kysymykseen allow. Onko sinulla flash-playerin asetukset kunnossa? Chromella toimii mulla.
Israel johtaa 2-1.
Tilastoihin on nyt viimeisen kolmen maalin ajat muutettu järjellisiin eroihin. Siltikin kolmen maalin viimeinen minuutti on kyllä suhteellisen vilkas. Harvoin kyllä on yksi kenttäpelaaja joukkuettaan kantanut yhtä yksin, kuin Sherbatov Israelia tuossa peliä. 4 maalia, ykkössyöttö viidenteen ja kaksi viimeistä maalia ilmeisesti sooloillut kun ei syöttöpisteitä niihin jaettu. Tuossa pelissä Sherbatov 4+1, muu Israelin joukkue 1+2.Mutta miten voi olla mahdollista, että Kiinan maalista menee vain kaksi sekuntia, kunnes Eliezer Sherbatov tekee maalin? Sherbatovilla 4+1 tässä pelissä.
On syntynyt Quebecissa ja on Kanadan ja Belgian kaksoiskansalainen. Veikkaan, että Bouchard on hänen kanadalaisen vanhemman nimi ja Roland belgialaisen. Ottanut siis Rolandin käyttöön siirryttyään Belgiaan. Kovat tehot löi viime kaudella Belgian liigassa, 12 pelissa 41+33=74...Eliteprospectissa oli ensin Bouchard ja nyt se on muutettu Rolandiksi, mutta lukee profiilissa näin: Also known as: Olivier Bouchard.
Pitäisi olla flashplayer kunnossa. Operalla ei toimi, kokeilin Chromella ja kysymys edelleen "yes" tai "no". Ei siis mitään allowia ole lukenut missään vaiheessa. Sama linkki pitäisi ainakin olla...
Ei tuo toimi kyllä täälläkään. Kyselee vaan jotain "this event costs 1 credits" ja sitten tuo yes/no. Jos vastaa yes, tarjoaa maksua paypalilla ja no ei tee mitään. Mitään allowia ei kysele.
Maksoitko tuota yhtä kredittiä? Kummalta tuntuu, että joillain toimii ilmaiseksi, mutta useimmilla ei. Olen kokeillut tuota sekä Firefoxilla, että Chromella, mutta kummallakin tulee YES/NO-kysymys krediitin käytöstä.Katsoin viimeisen erän Bulgarian pelistä (Chromella). En tiedä miten Etelä-Afrikka on voittanut laukaukset toisessa erässä, kolmannessa Bulgaria vei jalalla suht voimakkaasti. Iskikö sitten väsymys?
Maksoitko tuota yhtä kredittiä? Kummalta tuntuu, että joillain toimii ilmaiseksi, mutta useimmilla ei. Olen kokeillut tuota sekä Firefoxilla, että Chromella, mutta kummallakin tulee YES/NO-kysymys krediitin käytöstä.
Boldaus allekirjoittaneen.1. divisioona:
A-lohko (Ljubljana, Slovenia):
Slovenia
Itävalta
Unkari
Iso-Britannia
Japani
Ukraina
Carolinan hyökkääjä Andreas Nödl olisi tarjolla Itävallan miehistöön.
Mutta eikös Nödl ole kärsinyt loukkaantumisista?