Nousee. Futismaat rulaa.Nouseeko Italiakin A-sarjaan tämän tasurin myötä vai ymmärsinkö jotain väärin?
Nousee. Futismaat rulaa.
Onkohan Unkarin äijillä millanen pelihuumori jatkoajalla.
Haha you got me! Oon niin perillä futismaailman asioista että olin tyystin unohtanut ettei Italiaa nähdä tämän vuoden kisoissa..Lisätietoja futismaa Italiasta joka ei pelaa edes MM-kisoissa?
Varmaan unkarilaiskatsojien mielissä kytee ajatus "miksi meille käy aina näin ratkaisuottelussa johtoasemassa". Ei mennyt sentään omien pakkien ja tolppien kautta, kuten silloin joskus Unkarin syöttäessä Suomelle karvasta kalkkia. Vielä on sukulaiskansalla petrattavaa...Haha! Kunnon puppelonti Unkarin veskalta
Kuulostaa ihan Balasz Sebokilta. Eeku niin pelaa Unkarin maajoukkueessa ja olihan tuolla taas tontti jos toinenkin tässäkin pelissä. Ei vaan saa Seppo edes tyhjiin tehtyä.Unkari on selvästi sukulaiskansamme. Ottelua hallitaan täysin, mutta mistään ei meinata saada maaleja. Lopulta viime hetkillä homma menee reisille ja vituttaa kuin pientä oravaa.
Unkarille olisin itse voiton suonut. Veivät peliä, mutta jos et maaleja tee, niin et voittoakaan ansaitse. Sääliksi käy kotiyleisöä.