Viestin lähetti trumppa
Omistin. 5 viikkoa kesti Nokian 120T ja sitten hajos. Olen juuri lähdössä MustaanPörssiin palauttamaan ko. rakkineen. Toivottavasti antavat jonkin tilalle, jos menee huoltoon. Huoh.
Onneksi on pikkujoulut, joten tänään ei ehdi katsomaan ja huomenna ei pysty...
Maanpäällisessä verkossa näkyy sextv, mutta vain ke-to-pe-la kello 24-01. Jotkut boksit pitää virittää sen näkyvyysaikana, tai kanava ei asetu paikalleen.Viestin lähetti hörkkö
Sitten toinen murhe, miksi adult-kanava on pimeänä? "ei käyttöoikeutta" tms. Eikös joku seksikanava pitänyt ilmestyä, josta tota pumppua saa ilman Canaleitakin katsoa?
Viestin lähetti hörkkö
Miten pystyn päivittämään kaapelidigiboksiani? Boksi menee pimeäksi suunnilleen kerran kuukaudessa, ja se pitää kärrätä liikkeeseen päivitettäväksi. Jokin konsti lienee päivittää se tietokoneella, mutta ei ole harmainta hajua miten se tapahtuu...? Mikä neuvoksi?
Viestin lähetti Eddie
. Onko tosiaan niin, että yksikään kanava ei näy ilman korttia, jos on korttipaikallinen digiboxi. Minä, kun oletin, että ne peruspaskat näkyy ilman korttia.
Viestin lähetti kaizu
Ei ole. Kyllä kortinlukijalla varustetulla digiboksilla pitäis näkyy Ylen, maikkarin ja nelosen rinnakkaiskanavat, sub tv ja urheilukanava ainakin ilman minkään valtakunnan kortteja.
Maanpäällisessä verkossa toimii ainakin ilman korttia nuo ilmaiset kanavat.Viestin lähetti Eddie
Onko tosiaan niin, että yksikään kanava ei näy ilman korttia, jos on korttipaikallinen digiboxi. Minä, kun oletin, että ne peruspaskat näkyy ilman korttia. Nyt tuo laite ei tehnyt mitään ilman korttia, enpä tosin kauaa rimpuillutkaan, kun on tuo 2 viikon ilmainen tutustumisjutska.
Viestin lähetti Eddie
Jatkanen rimpuilua sitten, kun(jos) on tarvis.
Viestin lähetti pernaveikko
Vihdoinkin tuli tarjous, että boksin saa ilmatteeksi. En näe pienintäkään järkeä maksaa laitteesta 139e, kun sitä kuitenkin saa aika ajoin maksutta.
Viestin lähetti MC61
....
Voitteko kuvitella: Tsadissa on vielä talouksia, joissa ei ole kaapelia...