Axbor Nocturne
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Chelsea FC
Onkohan Wbox HD1:n jo niin aatamin aikainen, ettei siihen tule enää päivitystä? Viimeksi siihen tuli päivitys joskus 1,5 vuotta sitten?
Itse laitoin juuri tänään tilaukseen kun tuo vanha CD:n tallentava hd-boksi kaatuilee, jumittaa ja ilmoittelee signaalin katoamisesta, eivätkä tallenteet onnistu läheskään aina.Vai onko tietoa, että toimiiko tuo heidän kaupassaan nyt tarjolla oleva tallentava boksi (Canal Digitalin tallentava digiboksi
) kunnolla?
Toi on kyllä tasan tarkkaan kuin meikäläisen boksi. Muksuille kun yrittää tallentaa jotain ohjelmaa, joka jää kesken, niin ehkä joka toinen kerta onnistuu.Itse laitoin juuri tänään tilaukseen kun tuo vanha CD:n tallentava hd-boksi kaatuilee, jumittaa ja ilmoittelee signaalin katoamisesta, eivätkä tallenteet onnistu läheskään aina.
Eli voin raportoida ensikokemukset varmaan joskus tulevan viikon alkupuolella.
Toi on kyllä tasan tarkkaan kuin meikäläisen boksi. Muksuille kun yrittää tallentaa jotain ohjelmaa, joka jää kesken, niin ehkä joka toinen kerta onnistuu.
Jään siis kuulolle tuosta uudesta boksista.
Jään siis kuulolle tuosta uudesta boksista.
Otitko siis tuon 289€ maksavan vehkeen? Itse jouduin ottamaan 24kk 12€/kuussa boksista sekä samalla 24kk jatkosopimuksen kanavapakettiin (perhe HD + total sport). Ainoa etu oli yhden ilmaisen kuukauden saaminen kanavapakettiin.Enpä jäänytkään, vaan laitoin tilaukseen sen. Tsekkasin, että uusille asiakkaille boksi tulee taas kaupan päälle tai ainakaan siitä ei montaa euroa jäänyt maksettavaa. Laitoin mailissa kyselyä CD:lle, että oliskos vanhoille asiakkaille jotain vastaavaa tarjolla.
Noin 3 minuuttia tuon jälkeen soittivat CD:n aspasta ja tarjosivat tuohon samaan hintaan tuota boksia, eli käytännössä tulee tuo uusi boksi ja nyt seuraavan vuoden maksan 8 euroa vähemmän kuukaudessa ja seuraavan vuoden sitten 12 euroa enemmän kuukaudessa, joten boksille jää hintaa tuo noin 50 EUR. Vakuutteli kovasti, että on 10 vuotta uudempaa tekniikkaa tuo uusi boksi ja ainakin asiakkaat ovat pitäneet siitä paljon enemmän.
Jään siis odottamaan tuota uutta boksia.
Otitko siis tuon 289€ maksavan vehkeen? Itse jouduin ottamaan 24kk 12€/kuussa boksista sekä samalla 24kk jatkosopimuksen kanavapakettiin (perhe HD + total sport). Ainoa etu oli yhden ilmaisen kuukauden saaminen kanavapakettiin.
Eli jos sait paremman diilin, niin pitääpä ottaa uudelleen kyselyyn. :)
Topfieldin HD-bokseista kysymys.
Harkitsin TRC-2400 HD PVR-boksia. Kysymys koskee oikeastaan valikoita ja siitä toimivatko miten nopeasti?
Aiemmin on ollut kaksi Topfieldn boksia ja ensimmäisessä tallennusvalikko/arkisto toimi nopeasti ja sulavasti. Uudemmassa taas tuo tallennusarkisto tulee ihan hemmetin hitaasti näkyviin.
Itselläni on Topfieldin CRC-2400, taitaa tulla kohta kolme vuotta täyteen (vai neljä, en muista). Ensimmäinen kuoli kahdessa päivässä, toinen yksilö on kestänyt hyvin. En ole mikään superkäyttäjä, ja matkan varrella on toki oppinut mitä boxin kanssa ei kannata tehdä jotta se toimii. Aika lailla onnen kauppaahan se on minkälaisen yksilön saa, joten en uskalla suositella Topfieldiä, mutta en ole kyllä kuullut että markkinoille olisi vieläkään tullut täydellisesti toimivaa boxia. DVDPlazan foorumiltahan voi käydä katsomassa miten paljon valitusta mistäkin laitteesta on kertynyt, ja yrittää valita se vähiten huonoin vaihtoehto.Noh, paljoapa ei ole vastauksia tullut. Onko urheilufaneilla enää oikein tarvetta edes digiboksille, katsotaanko kaikki netistä?
En tiedä mitä palaute koskee, mutta Topfieldin sivulla on tiedote, joka saattaa muuttaa ajatustasi. Ko. mallissa on (ollut) jokin ohjelmistobugi, johon on korjauspäivitys saatavilla.Hulluilla päivillä on keskiviikkona joku Toplfield tarjouksessa, mutta sysipaskaa palautetta on saanut kyseinen TF-C3000CT HD PVR 500 GB versio.
Laitoin palautetta ko. laitteesta Topfieldille ja näin vastasivat: "Kyseisen laitteen ohjelmisto on tosiaan ainakin vielä valitettavan keskeneräinen.. Lisäksi laite halvemman tason HD-Hybrid digiboksi, josta syystä ominaisuudet muutenkin joiltain osin karsitummat kuin joissain muissa malleissamme!"En tiedä mitä palaute koskee, mutta Topfieldin sivulla on tiedote, joka saattaa muuttaa ajatustasi. Ko. mallissa on (ollut) jokin ohjelmistobugi, johon on korjauspäivitys saatavilla.