Hämärä muistikuva että tuo on siitä matsista missä Arizonalta otettiin kuokkaan kotona 2-9 mut en kyllä ihan täysin varma ole. Noita rökäle tappioita kun tuli liian monia. :DMikäs matsi toi oli ? Se kun meni 10 omiin tms. ?
Hämärä muistikuva että tuo on siitä matsista missä Arizonalta otettiin kuokkaan kotona 2-9 mut en kyllä ihan täysin varma ole. Noita rökäle tappioita kun tuli liian monia. :DMikäs matsi toi oli ? Se kun meni 10 omiin tms. ?
Näyttäs olevan 9-2 Arizona tappion kanssa samana päivänä twiitattu eli se.Mikäs matsi toi oli ? Se kun meni 10 omiin tms. ?
Olin samaa tulossa kirjoittamaan, että todella näkyvä ja positiivinen yllätys! Ilmaveivi vaivattomasti maalin kattoon ja eihän se postimieskään paketin viemistä tuulettele; perusduunia näytti kaverille olevan.- Amadeus Lombardi oli sitten se suurin yllättäjä. Aivan mieletön kiekkonikkari. Toki siitä ilmaveivistä oli jo tietoa ennenkuin matseja aloin katsomaan, mutta se oli vaan kirsikka kakun päällä. Hyvin "zegras-maista" veivailua, kisuttelua jatkuvasti. Äärimmäisen viihdyttävä pelimies. Ekasta läpiajostaan viimeisteli maalin, toka osuma taisi olla se ilmaveivi, kolmannen maalin syötti Kasperille ja viimeisen 4-0 osuman viimeisteli itse hattutempun täydentäen. Toki vain yksi 3 vs. 3 höntsä, toisessa väännössä ei erottunut enää niin, mutta olihan tuo poikkeuksellista nähtävää muihin verrattuna.
Myös Philips-niminen kaveri oli todella liukas luistelemaan, oli käsittääkseni näitä try-out -kavereita.
Itse en ole vielä sellasta känniä saanut päälle että näkisin Puljujärven saatikka Laineen Detroitissa, no toisaalta olen taas optimistinen Leafsin enskaudesta joten menee kait samaan laariin?Iltaa, sen olutta nauttineena uskaltauiduin tänne kirjoittamaan parisen sanasen. Anteeksi jo samantien.
Tuolla juutuupin puolella olen katsellut/kuunnellut eräitä mielenkiintoisia podcasteja/muita jurinoita, niin monessa yhteydessä on spekuloitu treidiä ennen kauden alkua tapahtuvaksi röyhhh.. Triple sekkinä näi juomaa kuvaten niin kompinaatotio Zadina,Hronek ja Bertuzzi on monessa yhteydessä ja ihan herra Y:n rivien välistä poimittuna vahvasti sekin. Miltä oikeesti kuulostaisi jos... tää menee korkean humalatilan piikkiin mutta so fukin what koska olen jo vanha.. Treidi mikä toisi P.Laineen ja J.Puljujärven Wingsiin? Hullullta kyllä mutta.. Iän puolesta saatas aika saatananmoinen ketju puhumattakaan Yv:stä.. Ristus oon kyllä päissään mutta jos tämä näkee päivänvalon niin otan rapulan avosylin vastaan.. Looks That Kill!!! Rock!!!!!
Olet vielä ilmeisen nuori.Röyhh.Itse en ole vielä sellasta känniä saanut päälle että näkisin Puljujärven saatikka Laineen Detroitissa, no toisaalta olen taas optimistinen Leafsin enskaudesta joten menee kait samaan laariin?
Eiköhän Smith ole pääasiallisesti AHL:ssä ja sitten välillä nostetaan ylös kun tulee loukkaantumisia. Berggrenistä voi sanoa samaa todennäköisesti. Tai no Berggreniä ei varmaan samalla tavalla pompoteta AHL:ään ja takaisin.Givani Smithin kautta odotan myös mielenkiinnolla. Kaverilla toinen vuosi diilistä edessä, rosteri vahvistunut ja slotti otettavissa oletettavimmin neloskentässä. 24-vuotiaana Smith on hyvin pitkälti kehittynyt jääkiekkoilijaksi, mikä hän on oleva seuraavat 10 vuotta, mutta itse haluan uskoa, että hänen kaltaisille taistelijoille on yhä paikkansa modernissa NHL:ssä.
Jokainen joukkue tarvitsee hiekkapaperia, joskin hiekkapaperin on nyky-NHL:ssä kyettävä myös kiekolliseen peliin ja tätä Smith on parhaimmillaan juuri edustanutkin. "Moderni Jarkko Ruutu" on eräänlainen ceiling, minkä näen Givanilla vielä olevan saavutettavissa. Kaveri on vahva kuin härkä ja menee oletettavasti vielä tämän vuoden Red Wingsissä neloskentässä ihan alright, mutta steppejä on vielä otettava, jos spotin haluaa pitää myös tästä eteenpäin.
Yzermankin sanoi tätä samaa viimisimmässä mediasaatavuudessaan. Tietoisesti ikään kuin "tukki" NHL-joukkueen pelipaikat vetskuilla, jolloin mahdollisesti kykenevien nuorten pitää syrjäyttää joku vanhempi pelimies edestä paremmilla peliesityksillä. Ei Söderblomin tai Berggrenin tartte mitään nikitakutsherovin tasoista ukkoa kammeta eestä pois, joten työhaalarit niskaan vaan. Mitä enemmän Red Wings on meritokratia, sen parempi.Yzermanin signaukset pitävät huolen siitä, että kokoonpanoon on quote unquote murtauduttava. Red Wingsin Top6 on pitkästä aikaa oikeasti NHL-kaliiberia ja paikka ylhäällä ei ole ollenkaan varma.
Veikkaisin että Pysyk hajosi kesäharjoittelun ohessa tai joku vanha vamma päätyi tilanteeseen jossa leikkaus oli paras vaihtoehto. Noh syvyyttä on ainakin pakistossa laatu onkin sitten kysymysmerkki. Hägg taitaa olla semmoinen pelaaja joka seilailee AHL-NHL väliä ja voidaan välillä heittää huoletta kentälle.Vähän outo tämä täytepakkien tilanne nyt, kun Mark Pysykin ilmoitettiin menevän leikkaukseen ja sivussa 4-6kk. Tiedettiinkö tämä jo signatessa ja silti signattiin, vai tuliko yllätyksenä?
Hägg taitaa olla semmoinen pelaaja joka seilailee AHL-NHL väliä ja voidaan välillä heittää huoletta kentälle.