Nyt näyttää kyllä aika luovuttaneelta tuo sakki. Kaikki nettipalstojen toivotuimmat ketjumuutokset oli tehty, junnut samaan kenttään, Glendening pois ylemmistä ketjuista, Lashoff katsomoon ja seurauksena on kauden surkeinta kiekkoa. Vielä sitä Arizona-matsia surkeampaa.
Oon tilastoinu kolmea vaille kaikki kauden matsit maalipaikkoineen ja äsken nähtiin Wingsin kauden eka erä ilman yhtään laatupaikkaa (toinen erä). Pukukoppimaali nätisti Kingsille erän loppuun.
Itse en ymmärrä miksi puck possession kiekosta on luovuttu. Olen viime pelit tilastoinut myös noita keskialueen ylityksiä ja joissain peleissä Wingsilta on löytynyt hyvä vaihde painaa pelkästään kiekollisella kuljetuksella hyökkäysalueelle, mutta se vaihde kaivetaan esiin vasta tappioasemassa. Hetkittäin tuon vaihteen käyttäminen on johtanut totaaliseen kiekolliseen dominointiin. Sitten taas vaihdetaan siihen dumppiin ja menetetään hallinta. Niiku mitä helvettiä? Miksi ihmeessä matseihin lähdestään lähtökohtaisesti vain dumppaamaan kiekkoa? Kun sitä ei edes osata dumpata, eikä ole siihen pelityyliin sopivia pelaajia. Joku tässä nyt mättää.
Kings tuossa on nyt näyttänyt, miten se Dumppaus toimii, kun on siihen sopivat pelaajat, mutta ei Red Wingsillä tuollaisia kulmakaivureita ole. Tämä ei varmastikaan ole kenellekään mikään uutinen. Paljon parjattu Glendening on ollut ainoa, joka osannut järjestää tasakentin maalipaikan (Greenille), mutta mies nyt on melkeen se ainoa tuohon ajokoirakiekkoon soveltuva hyökkääjä.
Noh, jokainen vaatikoot Blashillin päätä vadille niin paljon kuin tahtoo, itse en niin halua tehdä. Joko tuo typerästi pelaaminen on feikattua tankkausyritystä tai Blashillin puhdasta typeryyttä, niin tässä kohtaa se nyt on aivan sama. Molemmat johtaa samaan lopputulokseen tämän kauden osalta. Tämä sonta saa mun puolesta jatkua, jotta Wings tippuu hyville arvontaprosenteille kevään draftia varten. Tällä hetkellä ei ainakaan tunnu enää miltään uhrata jotkut loput 50 matsia tähän paskakiekkoon, jotta päästään varaamaan korkealta jotain uusia tulevaisuuden nimiä. Nyt on sen aika.