Tässä puhuttu jostain Gaustadista mitä katellu,mutta itse kyllä olen sitä mieltä,että punasiivet kaipaa suuresti jäätävää maalintekijää ala Selänne/Brett Hull joka osaa laittaa limpun maaliin Pavelin passeista piste.
Tässä puhuttu jostain Gaustadista mitä katellu,mutta itse kyllä olen sitä mieltä,että punasiivet kaipaa suuresti jäätävää maalintekijää ala Selänne/Brett Hull joka osaa laittaa limpun maaliin Pavelin passeista piste.
Kolmessa ekassa kentässä on kovat tekijät, Emmerton ei sitä ole ollut. Ja Mursak on ollut itselle pettymys, mutta tämä onkin hänen eka kautensa. Emmerton tuskin kauheasti pystyy kehittymään aloitusympyrässä, sen joko osaa tai ei..
Kyllä itse kaipaisin edelleen tuohon Hudlerin tilalle jotain maalintekijää.
Kuka tuohon neloseen nyt sitten parhaiten sopisi? Nyqvist/Mursak/Tatar? Onko tuo Eavesin nyt koko loppukaudesta ulkona, sitä ei varmaan tiedä kukaan...
Kyllähän sitä aloittamista voi oppia, itsellä on tuosta oppimisprosessista omakohtaista kokemusta ;). Tämä siis Wrathchildille tiedoksi. Kokemuksen mukana tuo taito karttuu, ja harjoittelun. Paras esimerkki on luonnollisesti Crosby.
Zetterberg ei oikeasti ole mestaruuskauden jälkeen ollut menestyvän joukkueen ykköspelaajan tasolla. En tiedä mikä on muuttunut, mutta "se jokin" on puuttunut viime kausina.
Detroit91, minä puhuinkin senttereiden osalta 1-3 kenttien sentteripaikat on sementöity. Kuten sanoin niin mielelläni näkisin laituriosastolle muutoksia, mutta aika köyhät on markkinat, ellei tule taas jotain täysin puskista, kun Quinceyn kanssa kävi.
“I've had lots of conversations, talked to 6-8 teams over the last week. All want to see what their teams do through (Saturday).''
He said he anticipates a flurry of activity after Saturday's games and expects to hear from teams on Sunday and Monday.
The Red Wings want to add a complementary forward, preferably with size and abrasiveness.
“We'll be bunkered in there Monday morning, the phones will be ringing,'' Holland said. “I think things will be happening.''
The list of forwards who might be moved includes Travis Moen of Montreal, Paul Gaustad of Buffalo, Samuel Pahlsson of Columbus, Steve Ott of Dallas, Mike Knuble of Washington and Mikael Samuelsson of Florida.
“We got kids in the minors, but they're kids,'' Babcock said. “So if we can add a veteran player who knows how to win and knows how to play, then maybe that happens. If not, then all hands on deck and let's go.''
Toki jollain kierolla tavalla olisi hieno nähdä Ott Wingseissä...
Tuo peli olisi hoitunut ilman Datsyukkiakin, mutta vitun laiskaperseitä ei vaan kiinnostanut tulla alusta lähtien normaalilla täydellä keskittymisellä. Eihän tuossa olisi ollut mitään ongelmaa kolmannen erän asenteella, jos se olisi ollut alusta lähtien. Saatana että vituttaa nähdä tuollaista. Toivottavasti Babcock pitää extraluistelut koko jengille klo 3 keskellä yötä.
Ok, "10 maalia" .. onko se paljon vai ei ? Ehkä ei, jos verrataan Hossa-tyyppisiin 40 maalin kavereihin, mutta mielestäni tällä hetkellä tuo joukkueen syvyys on sitä luokkaa, ettei se nyt välttämättä huuda mitään yhtä kanuunaa sinne kärkeen.
Kolmas peräkkäinen tappio tulossa Colorado-pelistä ja jos näin käy, kaikki pelit ollaan hävitty Datsyukin loukkaantumisen jälkeen.
Tuo peli olisi hoitunut ilman Datsyukkiakin, mutta vitun laiskaperseitä ei vaan kiinnostanut tulla alusta lähtien normaalilla täydellä keskittymisellä.
Toivottavasti Babcock pitää extraluistelut koko jengille klo 3 keskellä yötä.
...Ja Howardin paluun jälkeen. Eli ei vaan kun Joey Mac maaliin Columbusta vastaan, jos haluavat tappioputken katkaista.
Olo on huomattavasti luottavaisempi Howien ollessa maalissa kuin MacD:n.
Eipä vika ole Howiessa, jos kenttäpelaajat löysäilee. Päin vastoin Howard on ollut hyvä joka pelissä ja ottanut tärkeitä torjuntoja. MUTTA, kyllähän MacD:n sinne vois heittää joukkuettakin herättelemään, sen verran hyvin kaveri pelas aiemmin!
Seurasko joku enemmissä määrin Bowmanin aikaan, että oliko silloinkin samanlaista löysäilyä peleissä?
Olikohan se Henkka, joka luonnehti osuvasti kyseisen miehen taannoin "ihmisjätteeksi", voisi sopia kyllä ihan hyvin wingseihin.
Venäjän pojat ovat kasanneet Konstantinov-materiaalista hienon videon:
http://www.youtube.com/watch?v=kB7ZgGzAGq0&feature=player_embedded#!
Onhan tuosta muistaakseni ollut ennenkin jotain puhetta, että Vladdy oli alunperin urallaan hyökkääjä? Tihonovi sitten siirsi ZSKA:ssa miehen pakiksi, kun ajatteli että kovaa taklaava hyökkääjä sopii paremmin pakin tontille. Hyvin kyllä kädet käy noissa läpiajoissa.
Venäjän pojat ovat kasanneet Konstantinov-materiaalista hienon videon:
http://www.youtube.com/watch?v=kB7ZgGzAGq0&feature=player_embedded#!