Kyllä Ville Leino on siinä tilanteessa, että Eurooppaan palaaminen olisi tyhmintä mitä mies voisi tehdä. Nyt kannattaa vaan purra huulta ja yrittää estää turhautuminen.
Jo se että Ville Leino valitsi Detroit Red Wingsin kertoo siitä, että kyseessä on äärimmäisen kunnianhimoinen urheilija, moni olisi valinnut erilaisen joukkueen mutta Leino halusi Detroitiin ja menestyä.
Mies olisi voinut valita esimerkiksi Toronton, joka on myös yksi 6 original team mutta halusi tulla joukkueeseen jossa on mahdollisuus menestyä tällä kaudella.
Darren McCarty ja Kirk Maltby ovat turhia pelaajia tällä hetkellä. Olen siitä samaa mieltä suurimman osan tänne kirjoittaneista kanssa. Heidän johtajuudelle ei edes löydy tällä hetkellä joukkueessa tilausta, koska Detroit pursuaa pelaajia jotka osaavat johtaa ja näyttää esimerkkiä nuoremmille.
Toivoisin kuitenkin, että heille löytyisi Red Wings organisaatiosta työpaikka, koska kaiken sen jälkeen mitä ovat joukkueelle antaneet he ansaitsevat sen.
Kris Draperistä olen eri mieltä. Jotkut ovat sitä mieltä, että miehen olisi aika vetäytyä mutta itse olen sitä mieltä, että Draper on edelleen tärkeä pelaaja playoffeissa ja miehellä on paljon annettavaa joukkueelle.
11.marraskuuta JoeLousi areenalle tulee vieraaksi Pittsburgh Penguins. Mielenkiintoinen ottelu vaikka Penguins on muuttunut paljon viime kaudesta.
Tietenkin vielä mielenkiintoisempaa olisi, jos peli pelattaisiin Mellon Arenassa ketsuppikaupungissa. Fanien reaktiot, kun Marian Hossa palaa kaukaloon mutta "väärä" pelipaita päällä.
Sidney Crosby oli käynyt Bahamalla asti kesällä vakuuttamassa Hossaa (joka vietti lomaa Karibialla), että kannattaa jäädä Pittsburghiin ja ymmärsi, että Hossa tekee sopimuksen kunhan vaan summista ja pituudesta päästään yhteisymmärrykseen mutta yllättyi pahemman kerran, kun Hossa tekikin sopimuksen ihan muualle... joukkueeseen, jolle he olivat juuri kärsineet katkeran tappion finaalissa... (;