Ilmeisen hyvin on Filppulalla mennyt
http://www.detnews.com/2005/wings/0509/16/D01-317099.htm
http://www.detnews.com/2005/wings/0509/16/D01-317099.htm
Henkka kirjoitti:WXYT-radiokanavan Art Regner on kertoillut tänään sellaista, että Valtteri Filppula on ollut harjoitusleirillä ja otteluissa niin vakuuttava, että mies aloittaa kautensa ylhäällä Red Wingseissä farmijoukkue Grand Rapidsin sijaan.
Hyttynen kirjoitti:Mikäs tuo Detroitin sentteritilanne nyt siis onkaan? Datsyuk vissiin Venäjällä, Zetterberg ykkönen, Draper kolmosen shutdown-sentteri. Keitäs muita? Depth charttia kehiin, kiitos!
Sorppa kirjoitti:Red Wings -ihmiset voivat tarkentaa, mutta eikös ykkönen ole Robert Lang, Zetterberg viihtynee vasemmalla laidalla. Datsjuk on tosiaan Venäjällä, joten Langin jälkeen tulevat ainakin Draper ja Hudler.
TML kirjoitti:Näin minäkin olen ymmärtänyt. Lang on aika selkeä ykkönen. Sitä en tie miten Yzerman jaksaa painaa vielä sentterinä. Viime kausinahan mies on usein löytynyt laiturina.
Sorppa kirjoitti:Red Wings -ihmiset voivat tarkentaa, mutta eikös ykkönen ole Robert Lang, Zetterberg viihtynee vasemmalla laidalla. Datsjuk on tosiaan Venäjällä, joten Langin jälkeen tulevat ainakin Draper ja Hudler.
Henkka kirjoitti:Paha sanoa tästä sentteritilanteesta, kun Babcockin ideoita ei vielä tiedä. Ylenmäärin niitä jokatapauksessa on, mutta jotkut joutuvat pelaamaan laidassa.
Lang
Zetterberg
Yzerman
Draper
Franzen
Williams
Filppula
Hudler
(Datsyuk)
On siinä äijää tyrkyllä.
Zauli kirjoitti:Samuelsson/Franzen-Zetterberg-Holmstrom
Lidstrom-Kronwall ;)
Zauli kirjoitti:Saatiin sitten näemmä Mikael Samuelsson.
En tiedä, mutta toivottavasti ei sentään mitään ykköskentän oikeeta laitaa tosta kaavailla :| Taitaa joutaa farmiin?
Tuskin farmiin joutuu. Teki sentään viime MM-kisoissa Ruotsin 2.ketjussa, Sedinien rinalla, hyvät 1+5 tehot. Ja itse muistelisin, että pelasi ihan ok.Zauli kirjoitti:Taitaa joutaa farmiin?
Parker27 kirjoitti:Datsyuk on yksi itsekäs ja rahanperässä juokseva venäläinen lisää tähän kiekkomaailmaan. Mies ei todellakaan tartte niin paljon kuin pyytää. Mun puolesta jääkööt sinne venäjälle pelaamaan jos haluaa. Ei tuollaisia kitisijöitä NHL:ssä tarvita.
repe_joke kirjoitti:Ja Datsyuk pelaa wingseihin. Eihän miehen sopimuskuviot vielä tarpeeks monimutkasia ollutkaan.
Hienoa kuitenkin, että mies valitse sen kovimman liigan.
Halvalla muuten pelaa.