Snaipperi; Nyt tiedän kuka olet! Olet se joka luokasta löytyvä rillipäinen finninaama, joka on aina kantelemassa maikoille, kun jotkut pitävät jossain jotain hauskaa. Tarkoituksenasi on saada seuraamuksia muille ja olla itse ihan niinku viaton ja syytön. Sanon tässä ja nyt; olet säälittävällä tasolla oleva hahmo ja häpeän, että olen ikinä noteerannut tuherruksiasi ja jopa provosoitunut niistä. Ihan sama kuin kongolainen alppihiihtäjä haastaisi Kalle Palanderin pujottelukisaan. Uhh! Se on ignore ja snap; häivyit juuri bittiavaruuteen, pidä hauskaa ja hanki ÄO, joka on suurempi kuin kengännumerosi. Eli toisin sanoen; pienennä jalkojasi.
Ketjun aiheeseen; Dave on ykkösveskarimme, palkkaa nauttiva ammattilainen. Odotan, että hän on tolppien välissä, kun peli alkaa huomenna. Paikatkoon. Lundellin uraa ja psyykeä ei ole kai tarpeen tuhota toista kertaa HIFKissä "too much too soon" -periaatteella? Hän on pleijareiden paras kakkosmaalivahti ja ehkä ensi kaudella liigan paras kakkosveskari. Who knows?
Se, joka tekee huomenna ensimmäisen maalin, voittaa pelin, sanon mä.