Tänään kuulin sellaista, ettei Spina olisi lähdössä Turusta minnekään.
Sitten se varmaan menee Tutoon.Huhtikuu on aina mielenkiintoista aikaa kun kaikenlaista kuulee. Se jää arvelujen varaan, mikä on totta ja mikä ei. Tänään kuulin sellaista, ettei Spina olisi lähdössä Turusta minnekään.
Toivottavasti tämä huhu on ankka ja tuo kaatuileva syksyn pelaaja siirtyy jonnekin muualle. Mitään väliä ei ole edes sillä miksi oli tällä kertaa poffeista pois, kun kolmena viime keväänä on pelannut 4/19 ottelua joukkueensa playoff-peleistä. Tällaisten pelaajien varaan ei voida rakentaa.
Tässä on vaihteeksi taas typerä kommentti tästä pelaajasta :DTässä on pitkään aikaan järkevä kommentti tästä pelaajasta. Silloin kun pelataan ratkaisupelejä, kaikki kärkijätkät pitää olla rosterissa mukana. Oli syyt mitkä tahansa miksei pelannut, enää ei riskiä oteta.
Ja tehtyjä pisteitä n. 120 kpl. Kyllä mulle kelpaisi Daven jatko.Spinalla on kolmelta viime kaudelta pelattuja pelejä 160 kpl.
Totta vitussa sillä juuri on merkitystä miksi ei pelannut. Se on itse asiassa se on melkeinpä ainoa asia jolla on merkitystä kun puhutaan pelaamattomuudesta.
Näin jos on kyse yhdestä keväästä. Jos sama toistuu kolmena keväänä peräkkäin, voitaneen perustellusti pitää riskinä sitä että sama toistuisi ensi keväänä.
Ihan samalla tavalla voitiin sanoa että Tukosen palkkaaminen oli ja on riski, koska vaikka edelliset vammat olisi selätetty, tuntuu aina tulevan jotain uutta.
Näissä on pointtia jos nämä poisjäännit ovat olleet joka vuosi samasta syystä sekä yhteydessä juurikin playoff-kevään ajankohtaan. Näistä vertauksista voisi olettaa että teillä on tietoa asiasta, joten kertokaa pois.Jos sulla on kolme mahdollista reittiä kävellä töihin ja olet kolme kertaa peräkkäin sillä tietyllä reitillä astunut koiranpaskaan, niin ehkä olisi korkea aika vaihtaa reittiä. Mieluusti johonkin niistä kahdesta muusta, jossa ei ole koiranpaskaa.
Syksyn peleissä timantti, keväällä turhake. Ei jatkoon.
Tää nyt on niin karseeta bullshittiä et sietäisit saada banniaEikä tähän nyt kannata mitään Tukosta tuoda - joka hänkin olisi muuten ollut kuukauden verran viime keväällä pelikunnossa. Antsa (ja muu johto) oli vaan niin vittuuntuneita syksyllä tehdystä sopparista, etteivät antaneet pelata. Ja tämä on muuten ihan faktatietoa...
Jos Spinalle siis ollaan sorvaamassa jatkoa niin mulle kelpaa todella hyvin!
Jaa - no kerro ihmeessä oma totuutesi? Itse asiassa Tukonen on tuon itsekin todennut, mutta tämä ei nyt perustu ihan vaan siihen...Tää nyt on niin karseeta bullshittiä et sietäisit saada bannia
Sanokaa mitä sanotte, mutta spina oli meidän hyökkäyksen moottori. Ilman spinaa thorell olisi tehnyt 10 maalia. Muut seiso paikallaan ja heitti kiekkoa päätyyn, spina luisteli kiekon maalin taakse, teki rundin ja maalipaikka oli valmis.
Ilonen jos jää siis.
Tästä samaa mieltä. Kaiken lisäksi erittäin viihdyttävä pelaaja joka pääsee usein vastustajan (ja kannattajien) ihon alle.