Nyt painoivat 10 kpl tripla-20 putkeen.Jannut kiskoi 11 triplakaksikymppistä tikkaa peräkkäin ja 12. peräkkäinen olisi vienyt Aspin pisteellä yli.
Hullua.
Huhhuh.
Nyt painoivat 10 kpl tripla-20 putkeen.Jannut kiskoi 11 triplakaksikymppistä tikkaa peräkkäin ja 12. peräkkäinen olisi vienyt Aspin pisteellä yli.
Hullua.
Hän on kärsinyt jo vuoden-pari dartismista ja tehnyt paljon mentaalipuolen duunia, että pystyy elantonsa dartsammattilaisena hankkimaan.Aspin tyyli on kyllä perseestä. Kokoajan luulen, että kuva nykii, kun se kelaa vauhtia uudestaan.
edit. Ja joka kerta kun se kelaa vauhdin uusiksi, niin osu mihinkään.
Jaahas, taas on kalliit liput taas ostettava ja ekaan pöytäriviin päästävä. Rahan menoa ei voi estää. No, onneksi raha tykkää, että sitä käytetään.Turnausta näyttää tulevan taas Suomeen 30.11.2025. Kuukausi sitten järjestetty Helsinki International Darts Cup saa jatkoa tällä kertaa nähtävästi Tampereella (www.dartscup.fi). Toivottavasti saavat taas isoja nimiä paikalle ja mielellään muutama lisää. Ehdottomasti marraskuussa itse jälleen paikalla!
Turnausta näyttää tulevan taas Suomeen 30.11.2025. Kuukausi sitten järjestetty Helsinki International Darts Cup saa jatkoa tällä kertaa nähtävästi Tampereella (www.dartscup.fi). Toivottavasti saavat taas isoja nimiä paikalle ja mielellään muutama lisää. Ehdottomasti marraskuussa itse jälleen paikalla!
Ei nämä kaksi ehkä ihan kestä vertailua. Hyvin Helsingin jäähallissa kuitenkin ääntä ja laulua lähti mitä pidemmälle ilta venyi. Ihan hirveästihän tuonne ei yleisö ollut paikalle löytänyt, kun pöytäpaikkojakaan ei taidettu ihan loppuun myydä. Parempaa työtä saisivat tehdä tulevaan tapahtumaan markkinoinnin osalta.Oliko tuossa Helsingin tapahtumassa melua ja laulua yleisössä mm kisojen tapaan?
Parasta markkinointia ja suurin palvelus tapahtumalle olisi, jos se järjestettäisiin sunnuntain sijaa päivää tai kahta aikasemmin.Ei nämä kaksi ehkä ihan kestä vertailua. Hyvin Helsingin jäähallissa kuitenkin ääntä ja laulua lähti mitä pidemmälle ilta venyi. Ihan hirveästihän tuonne ei yleisö ollut paikalle löytänyt, kun pöytäpaikkojakaan ei taidettu ihan loppuun myydä. Parempaa työtä saisivat tehdä tulevaan tapahtumaan markkinoinnin osalta.
On kyllä herkulliset välierät tarjolla. Dobey ei ehkä ole vielä valmis ottamaan finaalipaikkaa... Ratkaisu paikoissa tulee hollantilaisen kokemus esiin. Veikkaan kolmea settiä Dobeyn saaliiksi.21:45 Dobey-MVG
23:15 Bunting-Littler
Paras 11 setistä eli kuuteen settivoittoon lätkitään. Dobeyn voitolla saisimme varmuudella upouuden mestarin, vaikka kyllä MVG:n neljäskin olisi nykykentällä todella kova saavutus. Parhaat ukkelit voittakoon.
Ei nämä kaksi ehkä ihan kestä vertailua. Hyvin Helsingin jäähallissa kuitenkin ääntä ja laulua lähti mitä pidemmälle ilta venyi. Ihan hirveästihän tuonne ei yleisö ollut paikalle löytänyt, kun pöytäpaikkojakaan ei taidettu ihan loppuun myydä. Parempaa työtä saisivat tehdä tulevaan tapahtumaan markkinoinnin osalta.
Ei toimi löhetys vielä.Viaplayn lähetys ei aukea - joko saa painaa paniikkinappulaa, vai onko muilla samaa vikaa? Suljin jo TV:n sovelluksen kerran, mutta ei auttanut.
Sama ongelma täällä ja X:n mukaan muutamalla muullakin.Viaplayn lähetys ei aukea - joko saa painaa paniikkinappulaa, vai onko muilla samaa vikaa? Suljin jo TV:n sovelluksen kerran, mutta ei auttanut.
THX! Olen sivistymätön moukka ja en omista X - onneksi Jatkoaikaan voi aina luottaa!Sama ongelma täällä ja X:n mukaan muutamalla muullakin.
Olet oikealla asialla ilman X:ää!THX! Olen sivistymätön moukka ja en omista X - onneksi Jatkoaikaan voi aina luottaa!