Mainos

Darts

• 206 091
  • 1 995

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Oli kyllä aikamoinen ylikävely Aspilta. Ei oikein Gildingillä lähtenyt.

Reds72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Paskat se Gilding mitään yllättänyt. Ei edes settiä saanut. Turhauttavaa touhua. Hienoa, että Aspinall alkaa päästä taas kuntoon ja hieman showta loppuun. Pikachu vs Asp tulee olemaan hieno taistelu

Aapee79

Jäsen
Perhana kun alkaa toi viimeinen myöhään. Jos kerrankin yrittäisi nukkumaan ajoissa. MVG pitää vielä katsoa. Menossa olevasta tulee vielä saakelin kova matsi.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Katsoin, että Dolan on keskinäisissä ollut kova MVG:ta vastaan. Olisi noissa 6 kertoimissa järkeä betsata altavastaajaa?

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Katsoin, että Dolan on keskinäisissä ollut kova MVG:ta vastaan. Olisi noissa 6 kertoimissa järkeä betsata altavastaajaa?
No, kummallakaan ei ole ollut kovin helppoa viimeaikoina. Ja vuosi sittenhän Dolan tippui vasta Littlerille puolivälierässä. En itsekään pidä MVG:tä aivan noin selvänä suosikkina.

Reds72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Ei ole MvG entisensä - isoja ailahteluja - mutta sieltä se voitto napsahti. Kaavion alaosassa Dobey on tällä hetkellä mielestäni niukka suosikki.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Melkeinpä koomista oli tuo MvGn jatkuva missailu. ”Huonolla” pelillä kuitenkin jatkoon.
No, viides erä oli heikko. Mutta check outit kuitenkin sen 40%. Ajoittain näkyi ihan sitä vanhaa MVGtä lavalla. En kutsuisi tuota suoritusta huonoksi edes lainausmerkeissä, vaan lopulta solidi suoritus 97 keskiarvolla, vaikka Dolan pääsi antamaan kovaakin painetta ajoittain.

Nousujohteisesti tästä, niin MVG taistelee vielä mestaruudesta (joskaan en sitä itse toivo).

Yukon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
No, viides erä oli heikko. Mutta check outit kuitenkin sen 40%. Ajoittain näkyi ihan sitä vanhaa MVGtä lavalla. En kutsuisi tuota suoritusta huonoksi edes lainausmerkeissä, vaan lopulta solidi suoritus 97 keskiarvolla, vaikka Dolan pääsi antamaan kovaakin painetta ajoittain.

Nousujohteisesti tästä, niin MVG taistelee vielä mestaruudesta (joskaan en sitä itse toivo).
Aika kaksijakoinen oli joo peli. Perusvarmaa ja hyvääkin tekemistä, mutta muutamia kertoja hieman säheltämistä. Potentiaalia uskon olevan vielä kuitenkin parempaan.

itse taas olen jokseenkin MvG wagonssa ;)

Nick Neim

Jäsen
Viljasen inho Littleriä kohtaan ei ainakaan ole jäänyt epäselväksi.

Pari tuntia takaperinhän Shaggyn kukkoilu oli virkistävää ja värikästä, persoonia tarvitaan, mutta Littlerin suht jopa pienet eleet ovat ehdoton ei ei, kun ei ole niitä kannuksia.

Näin parin päivän ja useamman tunnin jälkeen alkanut käymään Viljasen kuunteleminen jotenkin raskaaksi.

Altec

Jäsen
Viljasen inho Littleriä kohtaan ei ainakaan ole jäänyt epäselväksi.

Pari tuntia takaperinhän Shaggyn kukkoilu oli virkistävää ja värikästä, persoonia tarvitaan, mutta Littlerin suht jopa pienet eleet ovat ehdoton ei ei, kun ei ole niitä kannuksia.

Näin parin päivän ja useamman tunnin jälkeen alkanut käymään Viljasen kuunteleminen jotenkin raskaaksi.
Joo sama pisti korvaan kuinka Littler on ylimielinen ja huono.

Vaikutti enemmän itsensä psyykkaamiselta ja itsensä kritisoimiselta.

Iker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan kauheaa negailua kyllä Littleriin ja koko uransa uhkakuviin koko ajan maalailevat selostellessaan.

Jotenkin ihme tyyli selostaa.

Reds72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Minusta Littlerin käytöksessä ei ole mitään ihmeellistä. Kansan mestareilla pitää ollakin swaggeria sopivalla tavalla. Jos pojan pää kestää, niin tekee uskomattoman uran.
Whitelle peukut hyvästä vastuksesta.

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Mua kävi Kuusisen huutaminen hermoon jo eilisen iltapäiväsession aikana, joten sen jälkeen olen mennyt enkunkielisellä selostuksella.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tänään tulossa sitten helpotusta @Nick Neim @Kiisa ja muut kun Kainu Laine ja Veijo studiossa.

Itse valitsen kyllä dartsissa aina suomen jos mahdollista, ihan hyvää tarinointia kuitenkin lajista ja pelaajien taustoista tuossa laajemminkin pelkän selostamisen lisäksi. Kuusinen ja Kainulainen tehneet ison työn menneinä vuosina lajiin perehtyessään, ymmärtääkseni lähtivät aika nollista ja pienelle yleisölle tuota alkuun tehtiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy