Mainos

Darts

• 195 403
  • 1 824

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Pari kysymystä tietäjille:
Onko noilla heittäjillä valmentajia?
Onko nainen voittanut peliä Ally Pallyssa?
Sherrockin puolella ja seuraavaksi vastassa Littler, se olisi peli se :)
En tiedä, onko varsinaisia valmentajia, mutta urheilupsykologin palveluita käyttävät uskoakseni monet, tuoreimpana puheenaiheena Nathan Aspinall.

Fallon Sherrock voitti 2019 ensimmäisellä kierroksella Ted Evettsin 3-2 ja toisella kierroksella Mensur Suljovicin 3-1, mutta kolmannella kierroksella Chris Dobey oli parempi lukemin 4-2. Muut naiset eivät ole noissa karkeloissa onnistuneet otteluita voittamaan.

Peteliuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs & Syracuse Bulldogs
Oonkohan nähnyt ikinä MM-kisoissa näin huonotasoista ottelua mitä tämä Wright vs Plaisier tarjoaa?

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat. NHL - Suomipelaajat
Oonkohan nähnyt ikinä MM-kisoissa näin huonotasoista ottelua mitä tämä Wright vs Plaisier tarjoaa?
Aikoinaan kun pelasivat vielä "karsintakierroksen" 501/9 pelasivat kiinalainen ja uusi-seelantilainen niin heikosti, että lähetys heitettiin mainoskatkolle.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Kist tienasi ysistä 60000 puntaa. Lisäksi joku satunnainen yleisön edustaja saa 60000 ja sponsori laittaa vielä 60000 Prostate Cancer UK -syöpäsäätiölle. Sama laulu jokaisen ysin kohdalla tämän vuoden kisoissa.

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Ja se olikin sitten ainut setti Kistille. Varmaan outo fiilis kun heität 9 darterin ja silti häviät lukemin 1-3. Itseluottamusboosti ei vienyt pidemmälle.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Jos ensimmäisessä parissa oli hitaita ukkoja, kohta on Ricky "Rapid" Evans. Saa tikat kyytiä.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Kist tienasi ysistä 60000 puntaa. Lisäksi joku satunnainen yleisön edustaja saa 60000 ja sponsori laittaa vielä 60000 Prostate Cancer UK -syöpäsäätiölle. Sama laulu jokaisen ysin kohdalla tämän vuoden kisoissa.
Kannatti kaverin mennä katsomaan kisoja, voi ottaa toisenkin tuopposen mökäöljyä.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tämähän on hyvä juttu. Olen itse menossa paikan päälle joulun jälkeen kahdeksi illaksi, joten käytännössähän tässä alkaa kohta olla painetta tilillä 60 kilon verran.

Oikea laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jotenkin pirun hauskaa katsottavaa nää dartsin MM-kisat. Oon ollut liimattuna telkkarin ääreen taas näidenkin kisojen aikana. Jonain vuonna on aivan pakko mennä katsomaan kisoja paikan päälle. Mahtaa olla tunnelma katossa, kun telkkarin välitykselläkin välittyy tuo fiilis.

Kovasti odottelen tuota Aspinall vs Gatesia. Taitaa olla Britannian suosituin jenkki tää Gates, kunnon fan favourite :)

Eskelarit

Jäsen
Kiva nähdä Evansin voittavan välillä - takana oli 9 ottelun tappioputki. Vaikeaa tulee olemaan Chissyä vastaan, jos ei paranna paljon.

ASP vielä tähän alkuyöhön ja huomenna jatkuu!

FatalAnoxia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Onko Aspilla aina ollut tämmöistä että on heittämässä mutta sitten vetääkin takas eikä heitä. En oo itse ainakaan kiinnittänyt huomiota asiaan.
Eipä ois uskonut että illan viimeinen peli on tasoltaan selvästi heikoin

Viimeksi muokattu:

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Onko Aspilla aina ollut tämmöistä että on heittämässä mutta sitten vetääkin takas eikä heitä. En oo itse ainakaan kiinnittänyt huomiota asiaan.
On tuttua Aspia. Ei meinaa tikka lähteä välillä millään.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
On ollut jo ainakin pari vuotta. Tuumaili hiljattain haastattelussa, että ei ole ”regrip” mitä on aiemmin sanonut tuon olevan, vaan dartismin oireita ja alkoi sittemmin käydä urheilupsykologilla hommaa helpottaakseen. Kovaa hommaa tavisheittäjällekin, saati jos elanto on heittämisestä kiinni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy