Darts

  • 173 985
  • 1 701

Eskelarit

Jäsen
Jos kaksi ensimmäistä iltasetin peliä tuskin jätti ketään kylmäksi, niin tämä Evans-Gurney on täysin vastakohta. Suhteellisen paskaa paiskomista molemmilta. Ainoa seuraamisen aihe tässä on Evansin tahti - ei pysy oma laskupää mukana, kun tuntuu suhteellisen silmittömältä räiskimiseltä Rapidin heittäminen.

Kumpi ikinä tästä menee jatkoon, niin paljon pitää parantaa, jos kuvittelee pärjäävänsä Chisnallia vastaan.
 

Eskelarit

Jäsen
Jos kaksi ensimmäistä iltasetin peliä tuskin jätti ketään kylmäksi, niin tämä Evans-Gurney on täysin vastakohta. Suhteellisen paskaa paiskomista molemmilta. Ainoa seuraamisen aihe tässä on Evansin tahti - ei pysy oma laskupää mukana, kun tuntuu suhteellisen silmittömältä räiskimiseltä Rapidin heittäminen.

Kumpi ikinä tästä menee jatkoon, niin paljon pitää parantaa, jos kuvittelee pärjäävänsä Chisnallia vastaan.

Matsin jälkeen vielä suudelma suulle heittäjien kesken ja loppuhuipentumana Gurney nojaamassa polviinsa naama yleisöä kohti -> kuvaaja vaihtaa kamerakulmaa, jotta Gurneyn persvako näkyy kuvissa - huikeata!
 

Daro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Arsenal, Ducks, KalPa, KuPS, BVB ja Eagles
Dobey vs. Smith oli se kovin ottelu ehdottomasti. Järkyttävän kovaa tulosta molemmat teki läpi ottelun. Dobeyn kyydissä saattaa olla Bully Boykin olla ihmeissään seuraavalla kierroksella. Huikeita otteluja on kyllä vaihteeksi nähty tähän asti.

Onhan tuo kaavio taas kallellaan muille kuin Buntingille...MVG vs Bunting on väärin tässä vaiheessa vielä. Littlerkin pääsee hämmentämään vielä mukaan jos pää vain pitää. Onneksi Price tippui joten ei tarvitse sitäkään enään pelätä jotta punttipoika voittaisi jotain taas.
 
Viimeksi muokattu:

Wimrfin

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New Jersey Devils
Anderson jatkoon omasta pelistään. Hieman vielä hakemista ajoittain mutta kyllä siellä on se T20-kone myös nähtävissä. Nyt siis karvan alle 100 average Garyltä. Mikäli selvittää Dolanin niin puolivälierä Barneytä tai Littleriä vastaan olisi mehukas matsi.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Anderson jatkoon omasta pelistään. Hieman vielä hakemista ajoittain mutta kyllä siellä on se T20-kone myös nähtävissä. Nyt siis karvan alle 100 average Garyltä. Mikäli selvittää Dolanin niin puolivälierä Barneytä tai Littleriä vastaan olisi mehukas matsi.
Eipä tuolla meh-matseja ole enää tarjolla. Jos etukäteen mielenkiinnottomin peli on Heta vs. Williams, niin aika hyvin on asiat. Varmaan heikkotasoisempiakin siellä viskotaan kuin tuo mainitsemani, mutta mua ei vaan ihan hirveästi kiinnosta, kumpi noista menee jatkoon. Yleensä olen aina jommankumman puolella, mutta noista mulle on ihan sama, kumpi putoaa.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toisena vuotena nyt katson Dartsin MM-kisoja eli mulle perin uusi laji. Tämän kauden kisoissa olen jäänyt koukkuun ja on kyllä tullut katsottua ihan liikaa. Huikea laji, huikeita heittäjiä ja hämmentävän mahtava yleisö. Vaimo kysyi tuossa yksi ilta, jotta taasko katsot sitä jalkapalloa, kun kuuli yleisön laulun. Nyt se on tajunnut, että tuo hullu tuijottaa tosissaan dartsia.
 

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Toisena vuotena nyt katson Dartsin MM-kisoja eli mulle perin uusi laji. Tämän kauden kisoissa olen jäänyt koukkuun ja on kyllä tullut katsottua ihan liikaa. Huikea laji, huikeita heittäjiä ja hämmentävän mahtava yleisö. Vaimo kysyi tuossa yksi ilta, jotta taasko katsot sitä jalkapalloa, kun kuuli yleisön laulun. Nyt se on tajunnut, että tuo hullu tuijottaa tosissaan dartsia.
Kyllä se teilläkin vielä kääntyy niin, että vaimokin lajiin ihastuu. Vaimon kanssa taas katsellaan pelejä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Jostain syystä Buntingista on muodostunut meikäläisen suosikki. Tykkään kovin sen tyylistä. Toivottavasti yllättää tänään.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Jostain syystä Buntingista on muodostunut meikäläisen suosikki. Tykkään kovin sen tyylistä. Toivottavasti yllättää tänään.
Bunting on huipputyyppi. Haastatteluissa antaa aina todella positiivisen kuvan itsestään ihmisenä ja persoonana. Pätee kyllä aika moneen muuhunkin. Suurin kontrasti lava-preesensin ja siviili-ihmisen välillä on varmaan Gerwyn Price. Lavan ulkopuolella hänellä ei taida olla yhtään vihamiestä ammattilaisheittäjistä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ei ollut toiveita murrosta Buntingilla ensimmäisessä setissä. Ei kyllä Bunting ollut vielä iskussa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös