MvG eilen 108 keskari ja tuplat 18/31. Onko Taylor pystynyt parempiin prime vuosinaan?
Suosittelen kyllä Ally Pallyn kokemista. Aivan huikea tapahtuma ja kunnon karnevaali. Meteli telkkarista koettuna ei anna ihan oikeutta tunnelmalle paikan päällä. Itse päässyt kerran kokemaan ja hyvin pian uudestaan.Nämä on ensimmäiset PDC-kisat joita on tullut oikeasti katsottua ja jumalauta kyseessähän on aivan suvereeni tv-laji ! Täytynee lähteä joskus paikanpäälle.
Hyvä veikkaus. Michael ryösti ensimmäisen setin.Kohta mennään!
Oma veikkaus: Michael voittaa.
Tää on oikeasti mahtava laji seurata. Mä olen nyt reilut 3 vuotta seurannut ja Viaplaylta tulee todella paljon eri turnauksia. Ihan koukussa siis ja jopa vaimoni on tähän koukussa. Ja kotiin on ostettu jo taulukin :)Nämä on ensimmäiset PDC-kisat joita on tullut oikeasti katsottua ja jumalauta kyseessähän on aivan suvereeni tv-laji ! Täytynee lähteä joskus paikanpäälle.
Tuskin koskaan. MVG heitti joissain MM-kisoissa 9-tikkaisen ja heti seuraavassa legissä 8 täydellistä tikkaa, mutta viimeisellä kosahti.Kuinka usein telkkarissa ollut tuollaista 17 täydellisen tikan legiä?
Itse olin viime torstaina sekä iltapäivä- että iltasessiossa ensimmäistä kertaa Ally Pallyssa, ja en voi muuta kun suositella. Tunnelma aivan erilainen kun missään muualla mitä olen kokenut, ei sitä oikein TV:n kautta näe. Kyllä siinä kylmät väreet kulkee koko tapahtuman ajan.Nämä on ensimmäiset PDC-kisat joita on tullut oikeasti katsottua ja jumalauta kyseessähän on aivan suvereeni tv-laji ! Täytynee lähteä joskus paikanpäälle.