Darts

• 225 364
  • 2 413

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Noista big fish -lopetuksista ysiin (ei järkevää sinänsä, mutta näytösmielessä miksei) Mensur Suljovic on kunnostautunut hassutteluyseissä vissiin enemmänkin. Tarina kertoo, että on painanut 167-167-167 ysin jossain näytöksessä, ja liitteenä olevan lapun perusteella jossain (ehkä jotain liigaa ellei sit vaan oo kirjauspaperia lainattu) myös tällaisen humoristisehkon 170-170-161.

Liitteet

• IMG_4009.jpeg
    IMG_4009.jpeg
    97,2 KB · kertaa luettu: 62

Reds72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Olipa totaalinen lässähdys tuo viimeinen ottelu. Ensin kaksi tiukkaa vääntöä ja sitten odotukset tappiin. Pikachulla alle 80:n keskari ja homma vaikutti enemmän puskafarssilta. Kaikkien vaikeuksien jälkeen hieno voitto Aspille.

Aapee79

Jäsen
No niin ja näin. Owens heitti hyvin ekat setit. Ei voi olettaa että Rydz heittää yli 110 keskarilla jokaisen setin.
Noh ei tietenkää ja Owens oli hyvä, mutta jotenkin huomas Rydzin olemuksesta, ettei käsi nyt ihan rento ole. Rydz ja Dobey mun suosikit tässä kisassa, niin vähän siksi kritisoin herkemmin. Jospa jompikumpi finaalissa olisi ja Littlerin haastas.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Aikaisempina vuosina olen katsonut näitä kisoja vain satunnaisesti. Nyt on tullut seurattua useampi matsi. Uusi laji siis minulle, ja aika koukuttava. Vielä en ole valinnut omaa suosikkia.

Onkos palstaveljissä ja siskoissa ja muissa koviakin dartsin harrastajia? Itse olen haka mökkitikassa, mutta joskus dartsia nuorempana kokeiltuani totesin, ettei ole minun osaamisaluetta.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Muutama vuosi tullut dartsia katseltua, mutta Buntingin osalta pitää aina vaan tuplatsekata tuo ikä. No, kolmosella se edelleen alkaa…

Hyvä fiilis vaikuttaisi iltaskaboissa olevan, Titanium ei yhtään haitannut tilannetta. Ja aivan yhtä päätyä eka setti.

Parson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat. NHL - Suomipelaajat
Onkos palstaveljissä ja siskoissa ja muissa koviakin dartsin harrastajia? Itse olen haka mökkitikassa, mutta joskus dartsia nuorempana kokeiltuani totesin, ettei ole minun osaamisaluetta.
Onhan tässä lajin parissa tullut enempi tai vähempi oltua yli 30v. Viime vuosina vähempi. PDCn MM kisoja on tullut katsottua aktiivisesti vuodesta 2007. Ensin PDC tv:n kautta ja sit Viaplay. Ally Pallyssakin on tullut käytyä.

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Muutama vuosi tullut dartsia katseltua, mutta Buntingin osalta pitää aina vaan tuplatsekata tuo ikä. No, kolmosella se edelleen alkaa…

Hyvä fiilis vaikuttaisi iltaskaboissa olevan, Titanium ei yhtään haitannut tilannetta. Ja aivan yhtä päätyä eka setti.
Tarkista myös tänään viimeisessä ottelussa heittävän Ryan Joycen ikä, kolmosella alkaa sekin.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tarkista myös tänään viimeisessä ottelussa heittävän Ryan Joycen ikä, kolmosella alkaa sekin.
Tarkistin tämän viimeksi toissapäivänä Searlea vastaan. Mutta pitääpä tänään tsekata vielä uusiksi!

Eka peli ei nyt sytyttänyt alkuunkaan. Toivotaan jännempää illanjatkoa.

Jakke76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Boston Bruins, Man United, Darts
Ja vikan tauon jälkeen peli olikin sitten täysin MvG:n. Hieman jo sitä kadoksissa ollutta MvG:tä oli näkyvissä

Reds72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool
Tuossa se MvG:n suuruus on, kun pelleissä on varaa ja pystyy nostamaan paineen mukaan tasoa. De Graaf meni umpijäähän ja sitten homma olikin ohi.

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Jos Kuusinen/Viljanen ei ollut kaikkien suosiossa, niin otan sen kombon kyllä helposti koppiin (Kainulaisen ja etenkin) Viinikan ohi.

Veijo käy läpi Suomen Cupin Laukaan Peurungan seinille ripustettavien naisten taulujen määrää, samalla kun MvG heittää ottelutikkaa. Jorinoille on varmasti oma aikansa, mutta melko pahasti otteluselostuksen ja tunnelman luonnin kustannuksella noita pitkiä tarinoita usein kerrotaan.

badgeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, Detroit Red Wings
Oliko tuolla yleisössä jollain taulu missä luki "Lämsä ulos"? Näkikö kukaan muu?

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Tuossa se MvG:n suuruus on, kun pelleissä on varaa ja pystyy nostamaan paineen mukaan tasoa. De Graaf meni umpijäähän ja sitten homma olikin ohi.
MVG on tahkonnut noita lavoja ja kisoja jo 15+ vuotta ja rutiinitaso vähän eri levelillä kuin De Graafilla. 101 ja risat keskari noinkin pitkässä formaatissa on kovaa luokkaa.

De Graafille kuitenkin isoista valoista yhden lajilegendan päänahka ja hanttiin pisti tässäkin, saa varmasti lisäeväitä ensi kauden pro tourille. PDC Nordic & Balticille ei toisen vuoden korttilaisena top-64 sijoituksella (tulee olemaan kauden vaihtuessa tasan sijalla 64 ja nousee sijalle 63 jos ja kun päivettynyt adonis Steve Beaton luovuttaa korttinsa pois) ole asiaa, joten tiensä tulee 2025 joka tapauksessa olemaan erilainen kuin 2024.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy