tinkezione
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pens, Ipa, Rod Weery
Ally Pally wasp tuo onnea, ehkä tuo peli vielä kääntyy?Alla pally wasp asettu sinne joksikin aikaa tässä pelissä :D
Ally Pally wasp tuo onnea, ehkä tuo peli vielä kääntyy?Alla pally wasp asettu sinne joksikin aikaa tässä pelissä :D
En. Rydz oli alun hermostunut. Ja kaverilla oli jo 3 tikkaa pistää peliä nippuun(ei olisi 3-0 noussut) . Vielä onneks hoiti sitten.Vai meinasitko Owensia? Siellä oli tikkoja laittaa peli 3-0
No niin ja näin. Owens heitti hyvin ekat setit. Ei voi olettaa että Rydz heittää yli 110 keskarilla jokaisen setin.En. Rydz oli alun hermostunut. Ja kaverilla oli jo 3 tikkaa pistää peliä nippuun(ei olisi 3-0 noussut) . Vielä onneks hoiti sitten.
Noh ei tietenkää ja Owens oli hyvä, mutta jotenkin huomas Rydzin olemuksesta, ettei käsi nyt ihan rento ole. Rydz ja Dobey mun suosikit tässä kisassa, niin vähän siksi kritisoin herkemmin. Jospa jompikumpi finaalissa olisi ja Littlerin haastas.No niin ja näin. Owens heitti hyvin ekat setit. Ei voi olettaa että Rydz heittää yli 110 keskarilla jokaisen setin.
Onhan tässä lajin parissa tullut enempi tai vähempi oltua yli 30v. Viime vuosina vähempi. PDCn MM kisoja on tullut katsottua aktiivisesti vuodesta 2007. Ensin PDC tv:n kautta ja sit Viaplay. Ally Pallyssakin on tullut käytyä.Onkos palstaveljissä ja siskoissa ja muissa koviakin dartsin harrastajia? Itse olen haka mökkitikassa, mutta joskus dartsia nuorempana kokeiltuani totesin, ettei ole minun osaamisaluetta.
Tarkista myös tänään viimeisessä ottelussa heittävän Ryan Joycen ikä, kolmosella alkaa sekin.Muutama vuosi tullut dartsia katseltua, mutta Buntingin osalta pitää aina vaan tuplatsekata tuo ikä. No, kolmosella se edelleen alkaa…
Hyvä fiilis vaikuttaisi iltaskaboissa olevan, Titanium ei yhtään haitannut tilannetta. Ja aivan yhtä päätyä eka setti.
Tarkistin tämän viimeksi toissapäivänä Searlea vastaan. Mutta pitääpä tänään tsekata vielä uusiksi!Tarkista myös tänään viimeisessä ottelussa heittävän Ryan Joycen ikä, kolmosella alkaa sekin.
Olihan siellä.Oliko tuolla yleisössä jollain taulu missä luki "Lämsä ulos"? Näkikö kukaan muu?
Oliko tuolla yleisössä jollain taulu missä luki "Lämsä ulos"? Näkikö kukaan muu?
MVG on tahkonnut noita lavoja ja kisoja jo 15+ vuotta ja rutiinitaso vähän eri levelillä kuin De Graafilla. 101 ja risat keskari noinkin pitkässä formaatissa on kovaa luokkaa.Tuossa se MvG:n suuruus on, kun pelleissä on varaa ja pystyy nostamaan paineen mukaan tasoa. De Graaf meni umpijäähän ja sitten homma olikin ohi.