Darts

  • 172 366
  • 1 699

Freewind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
Bray ei ole nyt pariin iltaan ollut. Kyllähän hän tämän parhaiten hoitaa ja hänen äänen tuonne vaatisi. Snakebitellä on toistaiseksi kestänyt kantti paremmin, mutta odotan Smithin nousua.
 

Spire

Jäsen
Smithin pää ei taida kestää, toisin kuin Wrightin joka hoitaa homman kylmän viileästi. Toivon että olen väärässä ja tulee vielä kunnon taistelu.
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
28-tikkainen legi Smithille. Snakebite jo valitti tuomarille, kun yleisö häiriköi.
Mä katoin et se osoitti sitä pokaalia siinä, et viekääs nyt helvettiin toi tosta :D

Hivenen ailahteleva alku ollut, momentum heittelee legien sisälläkin minne sattuu.. kovin paukkuu 180 ja tyyliin 33 sarjat peräkkäisillä visiiteillä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Hagi

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mä katoin et se osoitti sitä pokaalia siinä, et viekääs nyt helvettiin toi tosta :D

Hivenen ailahteleva alku ollut, momentum heittelee legien sisälläkin minne sattuu.. kovin paukkuu 180 ja tyyliin 33 sarjat peräkkäisillä visiiteillä.
Katoin myös et huusi pokaalille :-)

Vielä myöhemmin kommentoi jotain kuuluttajalle ja ilmeisesti jotain valoihin liittyen, tiedä sitten.

Smith löysi heittonsa, veikkaan et vie finaalin.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ei ole hajuakaan tästä lajista, mutta keesipää taitaa nyt hävitä.
 

Tikiti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Professori Aho, Dortmund ja Arsenal
Tikasta kiinni että tilanne olisi ollut 3-1 Snakebitelle. Nyt tilanne onkin jo 3-4 Smithille. Tiukka peli.
 

EP34

Jäsen
Suosikkijoukkue
Outis
Ensimmäistä kertaa ikinä katson minkäänlaista tikkapeliä ruudun ääreltä ja täytyy vain olla iloinen että tästäkin näin moni saa iloa ja ammatteja.

Jumalauta miljoonat britit seuraavat kiihkeästi ja varmasti ympäri maailman toiset saman verran. Hienoa herranjestas! Toki tämäkin on varmasti joltain pois, mutta itse olen vilpittömän iloinen että näinkin yksinkertaisesta asiasta kuin tikan heitto saa noin suuren tapahtuman ja hienon kilpailun!
 

massimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Devils, FC United of Manchester
Wright alkaa paranemaan mitä lähemmksi ratkaisua mennään... Smith saa oikeasti nyt pistää parastaan tiskiin..
 

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vaikee mies on voittaa tämä Wright. Tuskaillut taas hyvin paljon, mutta kun pitää lyödä isosti niin sitten lyödään.


Edit. Ei siinä hirveästi ole Smithin tarvinnut edes kyykätä, Wright ottanut kahdeksan perättäistä legiä korkeintaan 15 tikalla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Owen

Owen

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, Liverpool
Vaikee mies on voittaa tämä Wright. Tuskaillut taas hyvin paljon, mutta kun pitää lyödä isosti niin sitten lyödään.


Edit. Ei siinä hirveästi ole Smithin tarvinnut edes kyykätä, Wright ottanut kahdeksan perättäistä legiä korkeintaan 15 tikalla.

Aivan uskomaton lopetus!!!
 

Uniquewn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Ei ollut Smith ihan sillä tasolla niissä kuuluisissa ratkaisun paikoissa kuin esimerkiksi Claytonia vastaan, ja mies on silminnähden pettynyt. Snakebite oli paras ja viilein, ei jäänyt epäselvyyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös