Oli miten oli. Minä en juurikaan seuraa mielestäni pelejä kannattamani joukkueen värilasit päällä. Iste oeln kyllä tässä tapauksessa tällä hetkellä täysin tnupin kanssa samaa mieltä. Se mitä tuossa jo sivuuttiinkin niin, kyllä se toinne maali menee lähestulkoon DeeGun piikkiin. Ei sitten ensimmäisellä kerralla uskonut, ettei sitä kiekkoa kannata siihen samaan kasaa heittää mistä se on tullutkin, vaan yritti toisen kerran ja tulos olikin sitten taululla. Ei siitä Pileä voi syyttää. Jäljet johtavat sylttytehtalle... Olisi jo ekalla kerralla pitänyt laittaa se kiekko sinne toiselle pakille, joka siellä nätisti odottikin sitä syöttöä tulevaksi, mutta kun ei niin ei. Kuseen DeeGu Pilen siinä laittoi ihan kaulaa myöden, ei kahta sanaa.
Jos mies Ässiin hankittiin puolustajan tontille, niin minä ainakin oletan, että puolustajan tulisi myöskin osata puolustaa ja voitta niitä kaksinkamppailuja. Tämä herra kyllä häviää ne lähes järjestään ja perustelut voi hakea tuolta muutamaviesti takaisin tnupin viestistä. Älä huoli tnup. Niin täälläkuin siellä Ilves -osiossakin on ihmisiä joille vain ei sovi millään tavalla pelaajien kritisointi, saati sitten että naapurin kannattaja vielä tulee arvostelemaan. Lähellä ollaan tällä hetkellä sitä hetkeä, jolloin DeeGu tosiaan on Ässien historin heikoin hankinta. Tnupin vika tässä keskustelussa oli se, että hän ei suostunut kertomaan tietojensa alkulähdettä. Minäkään en niitä kerro ja mulle on aivan sama mitä tällä palstalla kirjoittavat henkilöt ovat siitä mieltä. Se vain kaivelee toisia niin maan vietävästi, kun eivät ole näitä asioita itse kuulleet ja pääse niillä pätemään. Ja kun ei ole sitä lähdettä tiedossa, niin on helppo huudella kijoitettu tai puhuttu sana alimpaan suohon. Ei DeeGu paras pakki ollut, mutta ei eilen erottunut porukasta niin kovin paljon. Aikaisemmilla meriiteillä ei ole mitään merkitystä tämän hetkiseen suorittamiseen. Parhaat saavutuksensa kaverilla on kaiken lisäksi kaukalosta, jossaon sitä tilaa vähemmän, joten sen liikkeen vajavaisuudesta saa hieman anteeksi sekä siellä puolustusalueella ja varsinkin siellä viivassa hyökkäysalueella.