On tämä vittu touhua, kun Kärpät jää pleijareista ulos niin persaukiset hitsarit ja sputnikit itkee minkä kerkeää. Ite olisin aika saatanan ilonen, kun vuosikymmenien ilonpilaaja pakkaa kamoja Levin reissua varten.
Noh kohtahan sieltä tullaan Hapa-Ahon johdolla pikku busseilla jo perästä Vinkkariin!:)
Joo kovasti ihmettelin tätä joidenkin SaiPa-fanien vinkumista nyt siitä, että ihan kun se heidän kotiedun menettäminen olisi muka nyt ollut jotenkin Kärppien syytä, vaikka teillä jos kenellä, niin oli tänään myös valtavat panokset pelissä.
Olihan tämä Claran yritys tänään kyllä mielestäni aika typerä ja itsekäs, jossa tavallaan nyt hän yritti nostaa itse itsensä ottelun sankariksi, vaikka tollainen yritys on veskarilta aina vaikea ja todennäköisyys onnistua siinä on yleensä melko pieni. Tuntuu että nyt juuri Clara ei pelannut ollenkaan tossa sille logolle, jota Matikainen painotti omassa puheessaan.
Mutta mitä SaiPaan nyt tässä tulee, niin olisihan joukkue voinut itse hoitaa jonkun pelinsä vähän paremmin, niin ei olisi tarvinnut tänään kytätä täällä toisten pelejä ja toivoa niiden menevän tietyllä tavalla. Ja tällaisen pitkän runkosarjan aikana näitä yksittäisiä tappioita tulee jokaiselle joukkueelle enemmän tai vähemmän, niin liikaa ei kannata mielestäni niitä jossitella.
Varmasti teitäkin vituttaa tämän päivän tappio ja tämä Claran moka, mutta mielestäni tätäkään ei kannata kaataa silti pelkästään Claran niskaan, sillä ainakin mun mielestä Kärppien kausi kaatui tällä kaudella enemmänkin siihen huonoon valmennukseen ja varsinkin siihen, kun mitään ei tehty pitkien tappioputkien aikana ja Matikainen otettiin mukaan joukkueeseen vasta aivan liian myöhään.
Uskoisin että Kärpät olisi nähty tällä kaudella Play Offseissa mukana, jos Matikainen olisi otettu tonne jo muutama peli aikaisemmin.