Damian Clara – italialainen maalivahti Oulun Kärppiin

• 60 825
  • 358

Krug#47

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Bruins
Ai luoja mä nautin kun pellesirkus laittaa parastaan : ) neljän miljoonan joukkue ja Leville maaliskuussa. Noh ensi vuonna 14 joukkuetta pleijareihin niin tekin pääsette maistamaan menestystä.
Täällähän sitä on monesti päästykkin maistamaan.
Ehkä vielä joskus Lappeenrannassakin, vai lasketaanko siellä tosiaan pudotuspeleihin pääsy menestykseksi?

Takapakkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Takapakkia ottanut jyväskyläläinen joukkue
Ai luoja mä nautin kun pellesirkus laittaa parastaan : ) neljän miljoonan joukkue ja Leville maaliskuussa. Noh ensi vuonna 14 joukkuetta pleijareihin niin tekin pääsette maistamaan menestystä.
Ai kamala kun on Leprassa noussut se kuuluisa kusi päähän. Voimia, ei siitä liian kauan aikaa ole kun rämmitte aivan järkyttävän syvällä.

Kakkosmolari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ketju oli jo kertaalleen lukossa, niin jos nyt kiltisti palaisit sinne omalle palstalle kirjoittelemaan. Tai sitten otatte mallia @jypinfani siitä miten toisten joukkueiden palstoille kirjoitellaan kunnioittavasti.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, paskansyönti, moottorisahat
Jaksaispa ees provosoitua. Siis provoa Lappeenrannasta. Give me a break.

After game oluet vedetty ja kupu täynnä kebapia. Tässä vaiheessa Lappee tunnostaa pieneltä.

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Nyt on kyllä ironia huipussaan kun Lappeenrannasta tullaan selittämään menestyksestä tänne :D Kait te kohta menette säälipaikoissa meidän mestaruusten lukumääräänn.

oukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tunturiviihde Oy
Nyt jumalauta meidän miehet helvetin äkkiä pois näistä ketjuista. Oulun suunnalla on hermot muutenkin rikki, niin ei todellakaan tarvitse meidän suunnalta sössöttää yhtikäs mitään. @kunnonjykit ja erityisesti @Rautanaamio

Myöhäistä. Liityin jo TPS:n bandwagoniin, mitä en ikinä olisi odottanut tapahtuvan.

Olen myös tänään nähnyt omituisimman tavan hävitä jääkiekko-ottelu ikinä, joten tää menee siinä jatkona ihan hyvin.

Pidin lappeenrantalaisia ihan fiksuna väkenä tähän asti.

timotl

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Katselin tilannetta veskarin silmin hidastuksesta, joka oli kuvattu maalin takaa.

Tilanne tulee nopeasti, aikaa reagoida on 1 sekunti. Jokainen Kärppien pelaaja on pidettynä, pientä 3m syöttöä pakille ei uskalla antaa koska IFK:n pelaaja voi ehtiä väliin. Jotain on tehtävä NYT. NYT.

Oikealla laidalla on hieman tilaa, mutta sielläkin päivystää valkopaita.

Mahikseksi jää laittaa kiekko maalin taakse ja luisteluttaa oma pakki lämäämään sen ränniin, tai tempaista nopeasti IFKin pelaajien välistä pitkä päätyyn. Veto lipsahtaa täysin ja siinä se oli. Tuskin siinä koitettiin korkeaa vetoa, vaan pelaajien välistä kovaa.

Fläppitaulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, KOOVEE, Ilves
Mut miettikääs sitä jos Clara oliskin kiskassut kiekon maaliin?
Samaa katsoin että taisi yrittää juuri kyseistä asiaa.

Mutta koska maali olis ollut älyttömän arvokas asia Kärpille, pelkkä jatkoajalle pääsy ei olis välttämättä riittänyt, niin olis kannattanut jättää se kiekko pakille joka olis voinut vielä avata hyökkäyksen kohti tyhjää maalia. Jatkoajalla homma olis mennyt vaikeammaksi, nyt oli vielä 30sekuntia tyhjä maali mihin yrittää. Siinä oli mahdollisuus hakea kerran miljoonasta lottovoittoa jolla pääsee itse isoihin otsikoihin. Tai sitten ottaa varman päälle ja yrittää sitä todennäköisempää ratkaisua tyhjiin.

Akephalos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
SaiPa ei tule ikinä voittamaan mestaruutta. Mielellään olisin toki väärässä tämän kauden osalta.

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree!
Antaa Lappeenrannan miesten päästää höyryjä. Ymmärrän kyllä, niitä on varmasti kertynyt. Kaikki ulos vaan, jos helpottaa. Päätyyn asti jos menette, niin helpottaa vielä enemmän.

Viimeksi muokattu:

Kari Tappio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiimaliiterin bingoillat
Jaa tästä ne viisaammat puhui. Voin kuvitella että tuo maali vitutti ohuesti.

Teidän kautta seuranneena otan osaa ja tsemppiä. Vaikka tsemppi teillä on viimeinen asia. Pystytte kääntämään vuodessa koko homman ympäri. Toisin ku me. En pidä oulusta tai sen kannattajista, mutta vihaan lyöntiä vyön alle.

Joe Finley #3

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Edmonton Oilers
Pahoittelut teiän hiekkalaatikolle änkeämisestä, mutta pakko kyllä avata oma sanainen arkkuni näiden muutaman idän ihmeen takia. Ihan kuin muiden Liigajoukkueiden pitäisi jotenkin auttaa Saipaa, jotta pääsevät neljän joukkoon. Vähän lähtenyt nyt osalla Lappeenrannassa mopo keulimaan turhankin hanakasti.

Runkosarja on ainakin ennen kestänyt 60 peliä, eikä vain viimeisen kierroksen verran. Jos teillä on sen 60 pelin jälkeen vähemmän pisteitä kuin neljäntenä olevalla, ette silloin ole hoitanut sitä omaa tonttia..
Vituttaa olla kärsijän roolissa vaikka hoitaa oman hommansa. Eteenpäin.
Eteenpäin.

Viimeksi muokattu:

Uraanitumppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Blue Jackets, Arsenal
Vielähän tekin ehditte, tosin veikkaan että rahat loppuu jo hyvissä ajoin ennen Leviä.
Siilinjärvellä Hapa käskee resiinan pysähtyä, jotta voidaan jatkaa matkaa kävellen kohti Tahkoa. Säästetään kauden päättäjäis budjetissa, jotta Hapa voi hankkia Ketterästä 0,33 ppg sentterilaiturin.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä Clara maalia/purkua yritti. Kuten yllä todettua, pakko hänen oli jotain tehdä.
Nyt näin ja 20 vuotiaalle tuon antaa anteeksi. Vaikka tämä kausi konkreettisesti tuohon päättyikin, antoi Clara mahdollisuuden voittaa, tänäänkin. Syyt tähän romahtamiseen ovat aivan toisaalla kuten kirjoitettu useaan kertaan useaan ketjuun.

Mutta Clara voi musertua ja painua maan alle tai nousta tuolta voittajana ja entistä vahvempana.
Minä olisin ehdottomasti valmis antamaan hänelle 25 + matsia Rubinin aisaparina.
Minusta varsin hyvä maalivahti jo 20 vuotiaana.

19465

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ihan hauskaa että nollan mestaruuden joukkueen kannattaja kertoo täällä menestyksestä :D. Toivon todella että olet vain trolli, jos et ole niin olen hiukan huolestunut.

Tsemppiä vain kevääseen, siitä ei tule teille kovin pitkä.

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät

Sitähän sitä toivoo.
Olisi se hienoa tietää, miltä tuntuisi voittaa runkosarja edes kerrankin
tai oikein kun hulluttelee, niin vaikkapa mestaruus, miksei tuplamestaruuskin.

Kovasti kun paiskimme hommia ja keräämme uusia kolehteja niin tiedä vaikka
Kärppäfanit saisivat muistokseen joltakin kaudelta mestaruuden. Toivoa on, että näinkin Pohjoiseen se voisi olla mahdollinen.

sitä odotellessa.

Jugger77

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Voi vitun Damian Clara :D ei voi kun huutonauraa.

Meillä on onneksi yhteinen agressionkohde.

Noh, Jarmo Kekäläinen kun miettii uutta sarjaohjelmaa tulevaisuuteen, niin olisiko 14 joukkueen playoffs niin tekin pääsette nauttimaan pitkästä keväästä?
On kyllä helvetin noloa tulla tällaisella hetkellä vittuilemaan toisen joukkueen foorumille.

Suosikkijoukkue
Oulun seudun urheiluseurat
Teen kohta tutkintapyynnön eläinsuojelurikoksesta, jos tuon röllin yliruokinta jatkuu. Mitä tulee ketjun aiheeseen: paljon pelasti, vaikka ratkaisevalla hetkellä petti. Se että tämä oli se ratkaiseva hetki, on jo eri ketjun aiheita, koodinimi: potkut kaikille.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa & Kisapuiston Tkachukit
Pidin lappeenrantalaisia ihan fiksuna väkenä tähän asti.
Ehkä ei kannata parin sankarin perusteella tehdä tällaisia yleistyksiä. Tuskin teidänkään kannattajista kaikki pitävät vuodesta toiseen Kärppiä täyden kympin joukkueena jokaisella osa-alueella, vaikka yksi kaveri huuteleekin sitä äänekkäästi vuodesta toiseen.

Paha virhe Claralta ja tuo näyttää jälleen kuinka raadollinen pelipaikka maalivahti on. Jos joku puolustaja olisi epäonnistunut tuolla tavoin purussa, niin se ei näyttäisi läheskään yhtä pahalta kuin maalivahdin epäonnistuminen. Maalivahtina voit ottaa lukuisia huipputorjuntoja, mutta yleensä ne unohtuvat aika nopeasti, kun teet pahan virheen.

Toivotaan, että tuo virhe ja kauden päättyminen tuollaiseen mokaan ei jää kummittelemaan Claraa, sillä maalivahdin tärkein ominaisuus on kuitenkin vahva pääkoppa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy