Tästä ei kyl voi tykätä. Lundkvistillä on tai pitäisi olla tulevaisuus Stars-pakistossa, Hanleyllä ei. DeBoer kyykyttää ruotsalaista, kun pitäisi rakentaa itseluottamusta.Lundkvistillä jälleen katsomokomennus edessä.
Tästä ei kyl voi tykätä. Lundkvistillä on tai pitäisi olla tulevaisuus Stars-pakistossa, Hanleyllä ei. DeBoer kyykyttää ruotsalaista, kun pitäisi rakentaa itseluottamusta.Lundkvistillä jälleen katsomokomennus edessä.
Mä jo ihmettelinkin, miksi Ty lähti kahta numeroa isomman jannun kanssa hippasille.Kolmannessa erässä oli mielenkiintoinen tilanne, kun Murphy haastoi Glendeningiä tappeluun, kun reilu kymmenen minuuttia aikaisemmin Glendening oli törmännyt Stalockiin tehdessään Starsin 4-0 maalin. Dellandrea otti kuitenkin Glendeningin puolesta isommalta Murphyltä nenään.
Max Domin haastattelu viimeisimmästä 32thougtsista. Hyviä juttuja mm. Avengers linesta, Mirosta, uudistuneest hammasrivistöstä sekä Pete DeBoerin alaisuudessa pelaamisesta. Miellyttävä kuva jäi kyllä Domistakin haastattelun jäljiltä.
@M10 et viitsisi referoida edes Miro-osuutta? En tiedä, koska ehdin kuuntelemaan…
Hine sai korkeasta mailasta ja poistui paikattavaksi. Ilmeisesti hänelle tuli joku vekki silmäkulmaan, kun Arizonan pelaaja sai 2+2. Saatana, kauniit kasvot pilalla!Mikäköhän Hinelle tuli, kun ei pelannut lopussa?
Hine sai korkeasta mailasta ja poistui paikattavaksi. Ilmeisesti hänelle tuli joku vekki silmäkulmaan, kun Arizonan pelaaja sai 2+2. Saatana, kauniit kasvot pilalla!
Mikähän Bobby Orr toi 44 kuvitteli olevansa Coyotesin 2-1 osumassa? Kiekko pleksejä pitkin duittuun tuossa tilanteessa, mutta ei, ku meidän oma bobby lähtee peippailee ja 3s myöhemmin omissa soi. Korpeaa.Suter-Hanley aika kammottava pari. Minua kyllä pelottaa mihin tuo pari Starsin vielä ajaa pudotuspeleissä.
Kumpi olisi mieluisampi vastus playoffseissa: Wild vai Avalanche? Kysyn ihan ilman tsekkaamatta keskinäisten otteluiden tuloksia tällä kaudella. Ja ylipäätään hyvin vähällä Wild-pelien seurannalla tällä kaudella.
Molemmat. Ei kai sitä muuten konferenssifinaaliin asti pääse. Vai laskinko väärin?Kumpi olisi mieluisampi vastus playoffseissa: Wild vai Avalanche? Kysyn ihan ilman tsekkaamatta keskinäisten otteluiden tuloksia tällä kaudella. Ja ylipäätään hyvin vähällä Wild-pelien seurannalla tällä kaudella.
Osittain samaa mieltä. Parempaan pitäisi pystyä, mitä on tähän saakka saanut aikaan. Ainoa mistä olen eri mieltä on se, etten usko Domin putoavan kokoonpanosta millään. Ansaittua tai ei.Max Domi häviää täysin kuvasta näitä kovempia jengejä vastaan. Tämän hetken näytöillä tulee putoamaan kokoonpanosta, kun Mush palaa kehiin. Domin pitää parantaa ja paljon.
Tähän vahva sama. Olen ollut DeBoerin valmennukseen lähes 100% tyytyväinen, mutta pakkien peluutus on kyllä mysteeri. Suterin roolin suuruus pitkin kautta ja Hanleyn peluutus ovat käsittämättömiä itselle.Joel Hanley ei tuo kyllä mitään tuohon kokoonpanoon. Lundkvistiin verrattuna ainut ero on, että Nils pystyy pelaamaan kiekolla toisin kuin tämä puukäsi.
Tiukkaa kyllä, mutta Coloradon ja Minnesotan kuntopuntari näyttää tässä kohtaa kautta huomattavasti paremmalta. Dallasilla ei ole kakkosmaalivahtia, mikä tuntuu uskomattomalta kirjoittaa, kun yleensä on ollut ylitarjontaa. Oettingeria joudutaan ylipeluuttamaan, jos halutaan skabata loppuun saakka divarin voitosta ja en ole varma, onko se sen arvoista. Edelleenkin peräänkuulutan sitä, että Starsin pitäisi pystyä klousaamaan pelejä parin maalin johdossa, mutta se ei tunnu kuuluvan DeBoerin pelikirjaan.Tiukka tulee olemaan kisa Keskisen divisioonaan voitosta.
Osittain samaa mieltä. Parempaan pitäisi pystyä, mitä on tähän saakka saanut aikaan. Ainoa mistä olen eri mieltä on se, etten usko Domin putoavan kokoonpanosta millään. Ansaittua tai ei.
Tähän vahva sama. Olen ollut DeBoerin valmennukseen lähes 100% tyytyväinen, mutta pakkien peluutus on kyllä mysteeri. Suterin roolin suuruus pitkin kautta ja Hanleyn peluutus ovat käsittämättömiä itselle.
Pitääkin lukaista.Edit: The Athleticissa oli muuten hyvä omistaja-Gaglardin haastis. Kertoili mm. että Jim Nill ei ole menossa mihinkään.
Pitääkin lukaista.
Mulla oli se ymmärrys, että Jim Nill kauden alussa vihjaili, että viimeinen kausi hänelle. Mutta ihan hyvä, jos jatkaa.
Okei, niin se sitten meni. Hyvä homma, ehtii vielä järjestellä puolustusta kuosiin.Jim Nill teki syyskuussa jatkosopimuksen kaudesta 2023-2024. Oma veikkaukseni on, että ensi kauden jälkeen Nill siirtyy kiekkopuolen presidentiksi, niin kuin Sakic Coloradossa.