Stars pelasi jälleen kyllä aivan helvetin viihdyttävä ottelun. Robo on tehnyt tämän kalenteri vuoden aikana eniten maaleja koko liigassa. On se melkoinen seppä!
Täällä on jo melkein kaikki kerrottu, mutta itse otan kantaa vielä tuohon Starsin joukkueessa kadoksissa olleeseen, mutta nyt ilmestyneeseen stepping up for you teammate kulttuuriin, josta moni voi olla tykkäämättäkin varsinkin puhtaiden taklauksien jälkeen. Itse, kuitenkin tykkään ja arvostan tuota suunnattomasti, kun annetaan vastustajalle muistutus siitä, että meidän pelaajiin ei kajota oli sitten tilanne, josta tappelu syntyy likainen tai puhdas. Tästä ainakin allekirjoittaneelle välittyy se, että tästä hommasta välitetään. Starsilla on jo tällä kaudella kaksi tappelua enemmän, kuin koko viime kaudella.
Eilisessä Marchmentin nujakassa itseäni jäi ihmetyttämään se tappelun aloittamis 2+10, jonka Marchment sai tönästyään Benoittia ja tämän jälkeen Benoit pudotti hanskat ensiksi. Sitten taas Hakanpää tai Benn eivät saaneet kumpikaan tappelun aloitus jäähyä, vaikka kumpainenkin aloittivat omat tanssinsa melko selkeästi vastustajan taklauksen jälkeen.
Beastmode mainittu Starsin lähetyksessä, on hymy palannut Kapteenin kasvoille kun päässyt loukeista eroon ja vieressä pelaa Johnstonin tasoinen junnu, yhtään Dellandreaa väheksymättä, siinäkin on kyllä hyvä ketju.
Olihan Jamie ihan Sochi Beastmode Benn kolmannen erän rankkaria edeltäneessä pyörähdyksessään.
Ei ole Starsin seuraaminen ollut näin hienoa sitten 2007/08 runin, kun joukkue oli yhtä balanssissa ja pelasi hienoa lätkää.
Pitää muistaa, että Lindy Ruffin aikaan peli oli parhaimmillaan tätä. 15/16 kaudella lähdettiin kuitenkin pleijareihin koko NHL:n kakkosena Capitalsin jälkeen. Harmi vain Lindyn kannalta, kun joukkueen maalista löytyi silloin pudotuspeleissä suomalaisia polttopallon pelaajia ja joukkue ei ollut täten balanssissa kuten jo totesitkin.
Vähän ehkä vierastan tuota ajatusta, mutta jos sieltä joku tulisi, niin toivoisin jotain isokokoista veteraania, josta olisi hyötyä kovissa pleijariväännöissä. Joku Alex Tuch olisi aika täydellinen lisä tuohon top-ysiin ja tuttu pelaaja DeBoerille.
4-vuotta hyvä hintaista sopimusta jäljellä ja piste per peli kaveri tällä hetkellä. Olisihan Alex Tuch sitä mitä lääkäri määrää, mutta tulisi maksamaan aivan perkeleesti. Jos kokoa, kovuutta ja luonnetta joukkue haluaisi, niin itse olisin Capitalsin suuntaan yhteydessä. Tom Wilsonin arvioitu paluu kentille alkaisi olla lähellä ja Capsit ovat ainakin tällä hetkellä jäämässä playoff junasta pois. Tämän kauden jälkeen ensi kausi vielä sopimusta jäljellä. Hinta olisi loukkaantumisesta huolimatta kova, mutta ei niin kova mitä Tuchilla tällä hetkellä.
Itse veikkaan kuitenkin, että Jimillä on katseet Columbuksen suunnalla hänelle tutussa pelaajassa Detroitin ajoilta eli Gustav Nyguistissa. Puhdas rental ja olisi muutenkin Nillin näköinen hankinta, koska tuskin ykköskieppiä tarvitsisi antaa. Olisi kyllä hienoa nähdä Nillin laittavan all in ensimmäisen kerran GM:mänä ollessaan.