En ole näitä nähnyt, valitettavasti.
Et ole nähnyt Wedgewoodin pelaavan, mutta silti tiedät Oettingerin pelanneen selkeästi paremmin? Seems legit.
En ole näitä nähnyt, valitettavasti.
Joo. Sen näkee tilastoista. Toki sattumaltan kaupallakin voi voittaa veskari pelejä voittaa, mutta epätodennäköistä se on.Et ole nähnyt Wedgewoodin pelaavan, mutta silti tiedät Oettingerin pelanneen selkeästi paremmin? Seems legit.
Joo. Sen näkee tilastoista. Toki sattumaltan kaupallakin voi voittaa veskari pelejä voittaa, mutta epätodennäköistä se on.
Näyttääkö legitiimimmältä?
Joo. Sen näkee tilastoista. Toki sattumaltan kaupallakin voi voittaa veskari pelejä voittaa, mutta epätodennäköistä se on.
Näyttääkö legitiimimmältä?
Peterson väistyykin Gurianovin tieltä. Tässä nyt mitä ilmeisimmin pantataan sitä yhtä peliä, jolla Peterson menettää waiver vapautensa.
Eilisessä Jeff Marek Showssa Marek ja Friedman puivat Denis Gurianovin poppareilla oloa Ottawassa. Friedman ja Marek totesivatkin hyvin, että nyt ei voi olla enää valmennuksessa vika, kun DeBoer on jo kolmas valmentaja, joka laittaa Gurin katsomoon.
Samalla Friedman kertoi, että kesällä oli huhupuheita ettei Stars tekisi Qualifying offeria Gurianoville ja laskisi herran vapaille markkinoille. Herrat höpöttelivät myös, että Stars on Gurianovin kanssa samanlaisessa tilanteessa kuin Edmonton Puljujärven kanssa: eli seura yrittää kaupitella pelaaja potentiaalin mukaan eikä pelaajan tämän hetkisen tason mukaan. Marek mainitsi myös, että näinköhän Nillillä kummittelee Nichushkin takaraivossa, ettei Gurianovin kanssa vaan kävisi Nichuskin 2.0:ta.
20 min kohdilta Denis Gurianovista
Tähän ”helppo” ratkaisu, Gurianov ja Puljujärvi vaihdetaan päittään. About sama caphit ja molemmille uudet alut uusissa seuroissa. Stars voisi itseasiassa olla Jesselle aika hyvä seura..
Oilersin näkökulmasta tuo ei välttämättä kuulosta niin houkuttelevalta. Mitä sellaista Gurianov tuo, mitä Puljujärvi ei tällä hetkellä tuo? Pistepotentiaalia en näe venäläisellä ainakaan sen enempää kuin Puljulla. Ja rehellisyyden nimissä Puljujärvi tuo kiekottomana enemmän pöytään kuin Gurianov.
Siitä olen samaa mieltä, että molemmille noille voisi siirto tehdä hyvää.
Pidän myös Puljujärveä parempana pelaajana enkä usko Oilersin suostuvan tällaiseen kauppaan, muuten kuin että joutuvat täysin umpikujaan Puljun kanssa. Molemmat kuitenkin ykköskierroksen kärkipään varauksia, joiden potentiaali ei ole realisoitunut. Heitto perustui lähinnä pelaajien samankokoiseen cappiin, pelipaikkaan ja alisuorittamiseen nykyisissä seuroissaan.Kyllä itse painaisin Jim Nillinä liipaisinta tälläisen ehdotuksen tullessa, mutta onko Puljukaan kuitenkaan sitä mitä Stars todella tarvitsee 3 miljoonalla? Uskon myös, että Ken Holland ei ole tällä hetkellä kauhean innokas Gurianovin suhteen.
Kyllä mä olen tyytyväinen Nilsiin. Toki Klingon oli välillä maaginen viivalla, mutta vastapainoksi pelissä kuin pelissä lahjoitti vastustajalle läpiajoja koomailuillaan.Nils on ollut ilmeisen hyvä alkukauden? Onneksi mulla on viestit tallessa, joissa sanon Rangersin myyneen väärän miehen :)
Nils on ollut ilmeisen hyvä alkukauden? Onneksi mulla on viestit tallessa, joissa sanon Rangersin myyneen väärän miehen :)
On hyvä pelimanni. Eniten kunnioitusta herättää se uskallus ja rohkeus, millä Lundkvist tekee ratkaisuja kiekon kanssa. Tietysti nyt DeBoerin alaisuudessa on lisenssi pelatakkin rohkeammin. En tiedä miten Gallantin alaisuudessa oli?